Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00150284/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-16
- 2021/BZP 00155901/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-20
- 2021/BZP 00158636/01 - Modyfikacja z dnia 2021-08-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa rękawic chirurgicznych i diagnostycznych dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Regionalny Szpital w Kołobrzegu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000311496
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ppor. Łopuskiego 31-33
1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 943530262
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: karolina.mucha@szpital.kolobrzeg.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kolobrzeg.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://portal.smartpzp.pl/szpital.kolobrzeg1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa rękawic chirurgicznych i diagnostycznych dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03fe4b5f-fe83-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251868
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010338/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Dostawa rękawic chirurgicznych i diagnostycznych dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00150284/03
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EP/35/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 820211,40 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 759455,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Chirurgiczne rękawice jałowe, bezpudrowe4.5.3.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 44193,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rękawice diagnostyczne winylowe, bezpudrowe, niesterylne4.5.3.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 104441,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rękawice diagnostyczne nitrylowe, bezpudrowe, niesterylne4.5.3.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 666230,40 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Rękawice medyczne do procedur wysokiego ryzyka, nitrylowe, z przedłużonym mankietem - do mycia narzędzi/niejałowe4.5.3.) Główny kod CPV: 33141420-0 - Rękawice chirurgiczne
4.5.5.) Wartość części: 5346,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedłużony termin związania ofertą upłynął w dniu 24.10.2021 r. i Zamawiający nie miał możliwości ponownego wydłużenia tego terminu. Ze względu na brak możliwości powtórzenia czynności wykonywanych przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, postępowanie zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57083,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57083,40 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedłużony termin związania ofertą upłynął w dniu 24.10.2021 r. i Zamawiający nie miał możliwości ponownego wydłużenia tego terminu. Ze względu na brak możliwości powtórzenia czynności wykonywanych przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, postępowanie zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 86537,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86537,16 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedłużony termin związania ofertą upłynął w dniu 24.10.2021 r. i Zamawiający nie miał możliwości ponownego wydłużenia tego terminy. Ze względu na brak możliwości powtórzenia czynności wykonywanych przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, postępowanie zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 333115,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 333115,20 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedłużony termin związania ofertą upłynął w dniu 24.10.2021 r. i Zamawiający nie miał możliwości ponownego wydłużenia tego terminu. Ze względu na brak możliwości powtórzenia czynności wykonywanych przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, postępowanie zostało unieważnione.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Iluminacja Bazyliki Konkatedralnej i Ratusza w Kołobrzegu
- Likwidacja dzikich wysypisk wraz z oczyszczeniem terenów na obszarze Gminy Miasto Kołobrzeg
- Przebudowa istniejącego odpływu kanalizacji deszczowej w ul. Łopuskiego, odprowadzającego wody opadowe i roztopowe do Kanału Drzewnego.
- Modernizacja Psiego Wybiegu w Podczelu
- Przebudowa placu zabaw przy ul. Unii Lubelskiej w Kołobrzegu.
- Przebudowa drogi łączącej ulicę Helsińską z ulicą Wiedeńską w Kołobrzegu
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy rękawic chirurgicznych, diagnostycznych i zabiegowych
- Dostawa sprzętu medycznego i wyrobów opatrunkowych
- Rękawice medyczne
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku oraz materiałów opatrunkowych
- "Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i środków ochrony osobistej do pracowni cytostatyków"
- Dostawa wyrobów medycznych
więcej: Rękawice chirurgiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.