Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bielanach Wrocławskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W BIELANACH WROCŁAWSKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381038579
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Akacjowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Bielany Wrocławskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-040
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713112793
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: administracja@szkola.sisco.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspbielanywr.edupage.org
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bielanach Wrocławskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-db4c4e28-0b21-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251758
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00166896/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający przewidywał możliwość udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp w wysokości nie więcej niż 50% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZP/1/2020
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/2020
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 206481,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi restauracyjne dla potrzeb dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bielanach Wrocławskich
1. Dzieci przedszkolne i zerówkowe: wiek dzieci od 3 do 6 lat.
a) W okresie od 01.09.2021 do 31.12.2021 r. (uwaga! W przypadku dzieci przedszkolnych będzie istniała konieczność zapewnienia wyżywienia także w dniach wolnych od zajęć wychowawczych bez względu na liczbę dzieci), ilość dzieci objętych żywieniem – max 118 w tym: max 20 dzieci będących na diecie (bezmleczna, bez laktozy, bezglutenowa, bezmleczno-bezwieprzowa bezselerowa, bez orzechów ziemnych).
b) rodzaje posiłków: śniadanie (pierwsze i drugie śniadanie – wyłącznie dla dzieci 3-5 letnich), zupa, II danie i owoc.
2. Dzieci szkolne: wiek dzieci od 6 lat do 16 lat
a) w okresie od 01.09.2021r. do 31.12.2021r. ilość dzieci objętych żywieniem – max 194, w tym: max 20 dzieci będących na diecie (bezmleczna, bez laktozy, bezglutenowa, bezmleczno-bezwieprzowa bezselerowa, bez orzechów ziemnych).
b) rodzaje posiłków: obiad (zupa i II danie) oraz owoc.
3. Termin wykonania zamówienia:
a) od dnia 01.09.2021r. do 31.12.2021r.
b) godziny wydawania posiłków dla dzieci przedszkolnych: pierwsze śniadanie godzina 8:20, drugie śniadanie godzina 10.20, zupa godzina 12.00, drugie danie i owoc godzina 14.15,
c) godziny wydawania posiłków dla dzieci szkolnych - obiad pomiędzy godzinami 11:30-15:00, Zamawiający przewiduje trzy tury wydawania posiłków w stołówce oraz jedną turę w salach lekcyjnych dla drugiej zmiany.
d) dopuszcza się zmiany przez zamawiającego godzin wydawania posiłków w terminie 7 dni przed dniem wprowadzenia zmian.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 223000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 223000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Welcome Catering Service s.c. K. Świerzewicz, A.Hunek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992505516
7.3.3) Ulica: Orzechowa 62
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-540
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WELCOME CATERING SERVICE S.C. K.ŚWIERZEWICZ, A. HUNEK
jakie przetargi wygrała firma
WELCOME CATERING SERVICE S.C. K.ŚWIERZEWICZ, A. HUNEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 223000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2021-09-01 do 2021-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Sukcesywne usługi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach''
- Usługi cateringowe na potrzeby organizacji wydarzeń w Uniwersytecie Ignatianum w Krakowie - 2 części
- Usługa przygotowywania i dostarczania posiłków wraz z obsługą kelnerską na potrzeby konferencji "30th ERES Annual Conference" organizowanej przez Uniwersytet Gdański.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Muzeum Śląskiego w Katowicach
- Usługa cateringowa - piknik z okazji Dnia Wydziału 2024.
- Żywienie pacjentów Oddziału Rehabilitacji
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.