eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Wielkopolska › Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Za Strzelnicą i ul. Wystrzałowa w Środzie Wielkopolskiej oraz Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Rolnej, Żniwnej, Słonecznej w Środzie Wielkopolskiej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Za Strzelnicą i ul. Wystrzałowa w Środzie Wielkopolskiej oraz Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Rolnej, Żniwnej, Słonecznej w Środzie Wielkopolskiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Środa Wielkopolska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258193

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Ignacego Daszyńskiego 5

1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 612867737

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@sroda.wlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sroda.wlkp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/sroda_wlkp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Za Strzelnicą i ul. Wystrzałowa w Środzie Wielkopolskiej oraz Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Rolnej, Żniwnej, Słonecznej w Środzie Wielkopolskiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-74218d78-b91d-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00251702

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00004536/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Za Strzelnicą i Wystrzałowej w Środzie Wielkopolskiej oraz Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Rolnej, Żniwnej i Spacerowej w Środzie Wielkopolskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00063013

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiZ.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 1 Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Za Strzelnicą i ul. Wystrzałowa w Środzie Wielkopolskiej.
Przedmiotem zamówienia są prace budowlano-montażowe związane z kontynuacją budowy sieci
kanalizacji sanitarnej w ulicy Za Strzelnicą i ulicy Wystrzałowej w Środzie Wielkopolskiej. W latach 2022-2023 roku Gmina wykonała odcinki sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do zlewni- kolektora sanitarnego w ulicy Strzeleckiej oraz kolejny z przepompownią ścieków pozwalający mieszkańcom części ulicy Za Strzelnicą, Armatniej i Prochowej odprowadzanie ścieków sanitarnych do miejskiej sieci kanalizacji sanitarnej. Przedmiotem obecnego zamówienia jest kolejny IV etap budowy sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Za Strzelnica oraz ulicy Wystrzałowej.
Zakresem zamówienia są prace ziemne i montażowe związane z budową sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Za Strzelnicą i Wystrzałowej z rur PCV ø 200x5.9, SDR 34, SN8 – lite na odcinku od istn. studni S29 do S21, w ulicy Za Strzelnica długości 160 mb oraz na odcinku od istn. studni S29 do S6 w ulicy Wystrzałowej długości 237 mb. Wykonanie 22 szt. przyłączy do posesji z rur PCV 160mm, SDR34, SN8 - lite od P1 do P223 poprzez doprowadzenie ścieków z posesji do realizowanego kolektora wraz z montażem 22 szt. studni tworzywowych 425 przyłączeniowych na terenie posesji.
Przedmiotem zamówienia są również roboty związane z odtworzeniem nawierzchni dróg utwardzonych kruszywem łamanych z zachowaniem reżimu technologicznego dla dróg utwardzonych kruszywem kamiennym. Wykonawca musi odtworzyć nawierzchnie dróg wykonując odtworzenie warstw konstrukcyjnych drogi po śladzie wykopu oraz warstwę wierzchnią grubości 10 cm z kruszywa kamiennego łamanego 0.31,5mm na całej szerokości drogi – realizowanego odcinka o szerokości nie mniej niż 5 m. Wykonawca winien uiścić opłatę za zajęcie pasa drogowego naliczoną zgodnie z obowiązującymi stawkami przez właściwego zarządcę drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 521879,83 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie Nr 2: Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Rolnej, Żniwnej, Słonecznej w Środzie Wielkopolskiej
Przedmiotem zamówienia są prace budowlano-montażowe związane z budową II etapu sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Rolnej i Żniwnej w Środzie Wielkopolskiej z włączeniem do istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Słonecznej.
W 2023 roku Gmina wykonała I odcinek sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do zlewni
– istniejącego kolektora sanitarnego w ulicy Słonecznej wraz z przepompownią ścieków
pozwalający mieszkańcom części ulicy Spacerowej i Rolnej odprowadzanie ścieków do miejskiej
sieci kanalizacji sanitarnej.
W zakresie zamówienia należy wykonać prace ziemne i budowlano- montażowe związane z budową sieci kanalizacji sanitarnej z rur PCV ø 200x5.9 SDR 34, SN8 – lite na odcinku ulicy Rolnej, od istn. studni S12 do studni S10 długości 96 mb. oraz na kolejnym odcinku ulicy Rolnej i ulicy Żniwnej w kierunku ulicy Słonecznej, od studni S1 do studni SI o długości 305 mb.
W zakresie zamówienia są również prace związane z wykonaniem przyłączy do posesji z rur
PCV ø 160mm SDR 34, SN8 szt.22, od PS1 do PS22 zakończone studniami tworzywowymi
425 mm na terenie posesji.
Wykonawca musi odtworzyć nawierzchni drogi ulicy Rolnej i Żniwnej utwardzonej kruszywem łamanym z zachowaniem reżimu technologicznego dla dróg utwardzonych kruszywem kamiennym na całej szerokości ulicy wraz z odtworzeniem warstwy konstrukcyjnej kamiennej oraz warstwy wierzchniej z kamienia łamanego 0.31,5mm na realizowanym odcinku ulicy Rolnej i Żniwnej na całej jej szerokości. Wykonawca robót musi również odtworzyć nawierzchnię asfaltową ulicy Słonecznej na realizowanym odcinku włączenia do studni SI poprzez odtworzenie konstrukcji drogi oraz wykonanie nowej warstwy wiążącej i ścieralne po śladzie wykopu ulicy Słonecznej o grubości nie mniejszej niż 5 cm. Należy zwrócić uwagę na istniejąca infrastrukturę techniczną i teletechniczną w pasach drogowych szczególnie na istniejąca siec drenarską. Wykonawca winien uiścić opłatę za zajęcie pasa drogowego naliczoną zgodnie z obowiązującymi stawkami przez właściwego zarządcę drogi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.5.) Wartość części: 597553,02 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 367000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 957163,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 367000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Lider Usług Komunalno-Samorządowych Sp. z o.o. - Lider

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Instalacje Wod-Kan Arkadiusz Mrugalski – Partner Cienin Zaborny Parcele 26B, 62-400 Słupca

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7860007442

7.3.3) Ulica: ul. Nad Strugą 8

7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska

7.3.5) Kod pocztowy: 63-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 367000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 489000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 946125,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 489000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Lider Usług Komunalno-Samorządowych Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Instalacje Wod-Kan Arkadiusz Mrugalski – Partner Konsorcjum

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7860007442

7.3.3) Ulica: ul. Nad Strugą 8

7.3.4) Miejscowość: Środa Wielkopolska

7.3.5) Kod pocztowy: 63-000

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 489000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.