eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łapy › Przebudowa pomieszczeń Pracowni Diagnostycznych: RTG z pracownią badań nieinwazyjnych serca, USG oraz pomieszczeń Działu Diagnostyki Laboratoryjnej w budynku SP ZOZ w Łapach przy ul. Korczaka 23



Ogłoszenie z dnia 2022-07-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń Pracowni Diagnostycznych: RTG z pracownią badań nieinwazyjnych serca, USG oraz pomieszczeń Działu Diagnostyki Laboratoryjnej w budynku SP ZOZ w Łapach przy ul. Korczaka 23

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁAPACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050644804

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: JANUSZA KORCZAKA 23

1.5.2.) Miejscowość: Łapy

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: 85 814 24 38

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitallapy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitallapy.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://szpitallapy.pl/category/przetargi/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa pomieszczeń Pracowni Diagnostycznych: RTG z pracownią badań nieinwazyjnych serca, USG oraz pomieszczeń Działu Diagnostyki Laboratoryjnej w budynku SP ZOZ w Łapach przy ul. Korczaka 23

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f7f68ae-c613-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00251683

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00341179/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ PRACOWNI DIAGNOSTYCZNYCH: RTG Z PRACOWNIĄ BADAŃ NIEINWAZYJNYCH SERCA, USG ORAZ POMIESZCZEŃ DZIAŁU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ W BUDYNKU SP ZOZ W ŁAPACH PRZY UL. KORCZAKA 23

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt nr WND-RPPD.08.04.01-20-0094/21 pn. „Poprawa dostępności do świadczeń opieki zdrowotnej i jakości leczenia schorzeń, które są istotną przyczyną dezaktywizacji zawodowej osób dorosłych poprzez modernizację oraz wyposażenie w sprzęt i aparaturę medyczną SP ZOZ w Łapach”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00137381/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/30/2022/TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1620454,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę pomieszczeń Pracowni Diagnostycznych: RTG z pracownią badań nieinwazyjnych serca, USG oraz pomieszczeń Działu Diagnostyki Laboratoryjnej w budynku SP ZOZ w Łapach przy ul. Korczaka 23, na działce nr ewid. gr. 715/5, obręb 0001-Łapy I, w podziale na dwa pakiety:
Pakiet nr 1 – przebudowa pomieszczeń Pracowni Diagnostycznych: RTG z pracownią badań nieinwazyjnych serca, USG,
Pakiet nr 2 – przebudowa pomieszczeń Działu Diagnostyki Laboratoryjnej.
Ponieważ wszystkie prace prowadzone będą w funkcjonującym budynku Szpitala, Wykonawca jest zobowiązany podzielić prace tak, by umożliwić pracę Pracowni Diagnostycznych: RTG z pracownią badań nieinwazyjnych serca, USG oraz pomieszczeń Działu Diagnostyki Laboratoryjnej oraz zabezpieczyć prace tak, aby ograniczyć ich wpływ na pozostałą część budynku. Całość robót powinna być wykonana zgodnie z dokumentacją projektową, przepisami prawa i sztuką budowlaną. Standard, rodzaj materiałów wykończeniowych zgodny z projektem, kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym.
Umożliwia się Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca robót, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu umowy. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ oraz w Dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 7 do SWZ (w podziale na pakiety).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314310-7 - Układanie kabli

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317400-6 - Instalowanie urządzeń filtrujących

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 721526,75 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę pomieszczeń Pracowni Diagnostycznych: RTG z pracownią badań nieinwazyjnych serca, USG oraz pomieszczeń Działu Diagnostyki Laboratoryjnej w budynku SP ZOZ w Łapach przy ul. Korczaka 23, na działce nr ewid. gr. 715/5, obręb 0001-Łapy I, w podziale na dwa pakiety:
Pakiet nr 1 – przebudowa pomieszczeń Pracowni Diagnostycznych: RTG z pracownią badań nieinwazyjnych serca, USG,
Pakiet nr 2 – przebudowa pomieszczeń Działu Diagnostyki Laboratoryjnej.
Ponieważ wszystkie prace prowadzone będą w funkcjonującym budynku Szpitala, Wykonawca jest zobowiązany podzielić prace tak, by umożliwić pracę Pracowni Diagnostycznych: RTG z pracownią badań nieinwazyjnych serca, USG oraz pomieszczeń Działu Diagnostyki Laboratoryjnej oraz zabezpieczyć prace tak, aby ograniczyć ich wpływ na pozostałą część budynku. Całość robót powinna być wykonana zgodnie z dokumentacją projektową, przepisami prawa i sztuką budowlaną. Standard, rodzaj materiałów wykończeniowych zgodny z projektem, kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym.
Umożliwia się Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca robót, w celu pozyskania wszelkich danych mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz realizacji przedmiotu umowy. Koszt dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ oraz w Dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 7 do SWZ (w podziale na pakiety).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33100000-1 - Urządzenia medyczne

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314310-7 - Układanie kabli

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317400-6 - Instalowanie urządzeń filtrujących

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45410000-4 - Tynkowanie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 904632,26 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1205400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1205400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1205400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Solve Medical Sp. z o. o. – Lider konsorcjum ul. W. Wysockiego 4 lok. 5 15-167 Białystok

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: R.P. BUD Paweł Czerwiński – Uczestnik konsorcjum gm. Susz, Adamowo nr 18H, 14-240

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423352068

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1205400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1090942,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1090942,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1090942,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Solve Medical Sp. z o. o. – Lider konsorcjum ul. W. Wysockiego 4 lok. 5 15-167 Białystok

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: R.P. BUD Paweł Czerwiński – Uczestnik konsorcjum gm. Susz, Adamowo nr 18H, 14-240

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423352068

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1090942,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.