eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Prowadzenie w latach 2022-2025 kompleksowej obsługi bankowej Miasta Oświęcim oraz miejskich jednostek organizacyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Prowadzenie w latach 2022‑2025 kompleksowej obsługi bankowej Miasta Oświęcim oraz miejskich jednostek organizacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO OŚWIĘCIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181787

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zaborska 2

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 338429311

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.oswiecim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswiecim.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prowadzenie w latach 2022‑2025 kompleksowej obsługi bankowej Miasta Oświęcim oraz miejskich jednostek organizacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb6b3380-1c54-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251590

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000893/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Obsługa bankowa budżetu Miasta Oświęcim lata 2022-2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190360/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.36.2021.IV

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie kompleksowej bankowej obsługi budżetu Miasta Oświęcim oraz miejskich jednostek organizacyjnych, finansowanych z budżetu Miasta Oświęcim w okresie od 01 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2025 r. obejmującej w szczególności:
1) otwarcie, prowadzenie i likwidację bankowych rachunków bieżących i pomocniczych w PLN i w walutach obcych, rachunków splitpayment_VAT oraz rachunków wirtualnych płatności masowych,
2) przeprowadzanie rozliczeń pieniężnych gotówkowych i bezgotówkowych (w formie elektronicznych lub papierowych zleceń) w obrocie krajowym i zagranicznym we wszystkich trybach (zwykłych, ekspresowych) oraz systemach (ELIXIR, SORBNET i innych),
3) realizację wpłat i wypłat gotówkowych w PLN i walutach wymienialnych na/z rachunków Zamawiającego, w tym cykliczne co miesiąc w zakresie wypłat gotówkowych w PLN świadczeń Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej,
4) umożliwienie dokonywania płatności przez kontrahentów na rzecz Zamawiającego za pomocą kart płatniczych, w tym płatności mobilnych w placówce Banku zlokalizowanej na terenie Miasta Oświęcim,
5) negocjowanie kursów walut wymienialnych,
6) zapewnienie w siedzibie Banku obsługi kasowej w dni robocze tj. przynajmniej w godzinach od 8:00 do 16:00,
7) sporządzanie i wydawanie opinii, zaświadczeń bankowych oraz informacji i potwierdzeń na wniosek posiadacza rachunku,
8) świadczenie usługi pośredniczenia w doręczaniu dokumentów roszczeń o wypłatę gwarancji ubezpieczeniowych w imieniu Zamawiającego,
9) lokowanie wolnych środków finansowych na negocjowanych rachunkach terminowych,
10) udzielenie krótkoterminowego kredytu odnawialnego w rachunku bieżącym z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu,
11) dostęp i korzystanie z systemu bankowości elektronicznej do prowadzenia obsługi rachunków bankowych za pośrednictwem bankowości elektronicznej za pośrednictwem strony internetowej Banku,
12) miesięczną kapitalizację odsetek na rachunkach bieżących i pomocniczych w przypadku oprocentowanych rachunków bankowych,
13) automatyczne przekazywanie skapitalizowanych odsetek z wybranych rachunków bankowych na wskazany rachunek bankowy,
14) automatyczne przekazywanie sald na koniec dnia z wybranych rachunków bankowych na wskazane rachunki bankowy‑ zgodnie z dyspozycją Zamawiającego.
15) obsługę rachunków wirtualnych w ramach prowadzenia systemu identyfikacji płatności masowych,
16) wydawanie i obsługę kart płatniczych do rachunków Zamawiającego,
17) wydawanie i obsługa czeków do rachunków Zamawiającego,
18) udostępnienie wyciągów bankowych jako zestawienia operacji przeprowadzanych na poszczególnych rachunkach bankowych w danym dniu. Bank zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu oraz jednostkom organizacyjnym objętymi zamówieniem wyciągi bankowe w formie pliku elektronicznego w formacie PDF najpóźniej do godziny 8:00 następnego dnia roboczego. Wyciągi bankowe przekazywane w formie pliku elektronicznego muszą spełniać wszelkie cechy dowodu księgowego, oraz zawierać klauzulę, że w związku z art. 7 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jednolity: Dz.U. z 2020 r., poz. 1896 z późn. zm.) dokument jest wydrukiem i nie wymaga dodatkowego podpisu oraz stempla bankowego. W przypadku wystąpienia zdarzenia losowego skutkującego brakiem możliwości udostępnienia wyciągów w formie elektronicznej, Bank zobowiązany jest przekazać bezpłatnie wyciągi w formie papierowej. Wyciągi w formie elektronicznej Bank udostępnia Zamawiającemu niezwłocznie po usunięciu skutków zdarzenia.2) Miejskie jednostki organizacyjne finansowane z budżetu miasta Oświęcim:
1) Urząd Miasta Oświęcim,
2) Zarząd Budynków Mieszkalnych w Oświęcimiu,
3) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Oświęcimiu,
4) Szkoła Podstawowa Nr 1 w Oświęcimiu,
5) Szkoła Podstawowa Nr 2 w Oświęcimiu,
6) Szkoła Podstawowa Nr 3 w Oświęcimiu,
7) Szkoła Podstawowa Nr 4 w Oświęcimiu,
8) Szkoła Podstawowa Nr 5 w Oświęcimiu,
9) Szkoła Podstawowa Nr 7 w Oświęcimiu,
10) Szkoła Podstawowa Nr 8 w Oświęcimiu,
11) Szkoła Podstawowa nr 9 w Oświęcimiu,
12) Szkoła Podstawowa nr 11 w Oświęcimiu,
13) Miejskie Przedszkole nr 7 w Oświęcimiu,
14) Miejskie Przedszkole nr 14 w Oświęcimiu,
15) Miejskie Przedszkole nr 15 w Oświęcimiu,
16) Miejskie Przedszkole nr 16 w Oświęcimiu,
17) Miejskie Przedszkole nr 17 w Oświęcimiu,
18) Miejskie Przedszkole nr 18 w Oświęcimiu,
19) Środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi w Oświęcimiu,
20) Dzienny Dom Pomocy w Oświęcimiu,
21) Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Oświęcimiu,
22) Miejski Żłobek Nr 1 w Oświęcimiu.
3) Liczba jednostek organizacyjnych może ulec zmianie. W przypadku powołania nowych lub likwidacji jednostek bądź otwierania nowych rachunków bankowych dla tych jednostek, ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z ofertą Banku oraz zawartą umową.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

66112000-8 - Usługi depozytowe

66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający działając na podstawie przepisu art. 255 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, unieważnił postępowanie, którego przedmiotem jest prowadzenie w latach 2022‑2025 kompleksowej obsługi bankowej Miasta Oświęcim oraz miejskich jednostek organizacyjnych, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.