eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żyrardów › Dostawa paliw płynnych dla PGK "Żyrardów" Sp. z o. o.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw płynnych dla PGK "Żyrardów" Sp. z o. o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "ŻYRARDÓW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750086653

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Czysta 5

1.5.2.) Miejscowość: Żyrardów

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-300

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.7.) Numer telefonu: 46 855 40 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@pgk.zyrardow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.zyrardow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pgk_zyrardow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pobór i uzdatnianie wody, oczyszczanie ścieków, odbiór odpadów, utrzymanie w czystości ulic i dróg, utrzymanie terenów zielonych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw płynnych dla PGK "Żyrardów" Sp. z o. o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3924029a-17a0-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251425

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184598/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.26.TO.18.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 893300 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ICzęść 1: Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa paliw płynnych dla PGK „Żyrardów” Sp. z o.o.”:
a) benzyny bezołowiowej Pb95 w ilości do 5 000 litrów - tankowanie w wybranej stacji Wykonawcy;
b) oleju napędowego ON w ilości do 30 000 litrów - tankowanie w wybranej stacji Wykonawcy.
1. Realizacja zakupu paliw dot. Części 1 odbywać się będzie:
1) w rozliczeniu bezgotówkowym w systemie kart flotowych,
2) na stacjach paliwowych Wykonawcy zlokalizowanych jedynie na terenie Polski, pracujących we wszystkie dni tygodnia, za wyjątkiem sytuacji wyłączenia stacji z powodu awarii systemu obsługi, dostawy paliwa lub modernizacji,
3) bezpośrednio do zbiorników paliwowych pojazdów w przypadku kart wydanych na numer rejestracyjny pojazdu oraz na okaziciela.
4) do zbiorników innych niż zamontowane w pojazdach na karty wystawione na numer inwentarzowy maszyn i urządzeń dla poszczególnych jednostek organizacyjnych Zamawiającego oraz na okaziciela sprzęt jedynie na terenie Polski,
5) sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości zamówionego paliwa podstawowego zgodnie z formularzami cenowymi. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywać się będzie w oparciu o zgłoszenie do Wykonawcy o konieczności zapotrzebowania na większą ilość paliwa. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.
Szczegółowy sposób realizacji zamówienia określa SWZ i Załącznik nr 8 wzór umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 304200 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Dostawa oleju napędowego ON w ilości do 15 000 litrów – tankowanie bezpośrednio przez Wykonawcę autocysterną do maszyn roboczych znajdujących się na terenie Składowiska odpadów w miejscowości Słabomierz Krzyżówka, gmina Radziejowice oraz 95 000 litrów – tankowanie do zbiornika zlokalizowanego na terenie oczyszczalni ścieków przy ul. Czystej 5, 96-300 Żyrardów.
1. Realizacja zakupu oleju dot. Części 2 odbywać się będzie:
1) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we Wzorze umowy stanowiących Załącznik nr 9 Wzór Umowy Część 2 do SWZ
2) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone paliwo będzie spełniać wszelkie obowiązujące normy w zakresie jego jakości, w szczególności wymogi jakościowe określone w Polskich Normach (PN-EN 590:2009, PN-EN 228:2009) oraz w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r., Dz. U. z 2015 r., poz. 1680 z późniejszymi zmianami w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych.
3) Dostawa paliwa będzie realizowana bezpośrednio przez Wykonawcę autocysterną do maszyn roboczych znajdujących się na terenie Składowiska odpadów w miejscowości Słabomierz Krzyżówka, gmina Radziejowice oraz do zbiornika zlokalizowanego na terenie oczyszczalni ścieków w Żyrardowie. Autocysterna musi spełniać normy przewidziane w przepisach dotyczących ochrony środowiska.
4) Termin dostawy paliwa na teren Składowiska odpadów, nie później niż 12 godzin od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Przewiduje się do dwóch tankowań w miesiącu, do 1000 l oleju napędowego na terenie składowiska odpadów.
5) Termin dostawy paliwa na teren oczyszczalni ścieków w miejscowości Żyrardów, nie później niż 12 godzin od chwili zgłoszenia zapotrzebowania przez Zmawiającego w jednorazowej ilości 5000 litrów. Przewiduje się od 3 do 6 tankowań w miesiącu.
6) Zbiornik na paliwo w autocysternie, którą realizowane będą dostawy paliw, powinien posiadać ważne cechy legalizacji oraz komplet nieuszkodzonych plomb, założonych przez uprawniony organ.
7) Kierowca realizujący dostawę obowiązany jest posiadać i okazać dokumenty potwierdzające legalizację autocysterny - dopuszcza się okazanie potwierdzonej kopii dokumentów.
8) Przy odbiorze uprawniony pracownik Zamawiającego sprawdzi dokumenty legalizacyjne autocysterny. Odbiór paliwa każdorazowo potwierdzony zostanie protokółem odbiorczym (inny podobny dokument).
2. Potwierdzenie przyjęcia ilości paliwa będzie się odbywać na podstawie:
a) W przypadku gdy autocysterna, którą realizowana jest dostawa nie jest wyposażona w legalizowane urządzenie pomiarowe, ilość dostarczonego paliwa ustalona zostanie na podstawie dokumentu przewozowego (dokumentu wydania). Zbiornik musi być plombowany przez Operatora Paliw.
b) W przypadku gdy zbiornik nie jest oplombowany przez Operatora Paliw pojazd musi posiadać urządzenie pomiarowe mierzące ilość zrzutu paliwa do odbiornika.
h) Urządzenie pomiarowe musi posiadać ważne cechy legalizacji oraz komplet nieuszkodzonych plomb, założonych przez uprawniony organ.

UWAGA dotyczy Części 2: Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji określonego w art. 441 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości zamówionego paliwa podstawowego zgodnie z formularzami cenowymi. Chęć skorzystania z prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do nn. umowy, odbywać się będzie w oparciu o zgłoszenie do Wykonawcy o konieczności zapotrzebowania na większą ilość paliwa. W razie nieudzielenia zamówienia opcjonalnego Wykonawcy nie przysługują jakiekolwiek roszczenia z tego tytułu. Zamówienie opcjonalne realizowane będzie na zasadach przewidzianych dla zamówienia podstawowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 589100 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185350 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 187050 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185350 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LOTOS PALIWA Spółka z o o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5831023182

7.3.3) Ulica: Elbląska 135

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-718

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 374166 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-22 do 2022-10-22

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 524700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 544000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 524700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETROJET Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7962909473

7.3.3) Ulica: Kieszek 52

7.3.4) Miejscowość: Pionki

7.3.5) Kod pocztowy: 26-670

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 724593 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-10-22 do 2022-10-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.