eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skoczów › Kompleksowe utrzymanie terenów zieleni miejskiej Gminy Skoczów.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe utrzymanie terenów zieleni miejskiej Gminy Skoczów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241380964

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mickiewicza 14

1.5.2.) Miejscowość: Skoczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-430

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@mzd.skoczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.skoczow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/skoczow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie i utrzymanie dróg.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe utrzymanie terenów zieleni miejskiej Gminy Skoczów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa36a278-1c3e-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00251043

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000524/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Kompleksowe utrzymanie terenów zieleni miejskiej Gminy Skoczów.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00189831/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZD.341.102.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 643308,05 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są usługi związane z kompleksowym utrzymaniem terenów zieleni miejskiej Gminy Skoczów. Zamawiający przewiduje wykonywanie następujących prac związanych z przedmiotem zamówienia: 1. Wiosenne grabienie trawników, skarp i terenów nierównych wraz z zagospodarowaniem powstałych odpadów 3) - 1 m2 - 228 469,18; 2. Jesienne grabienie trawników, skarp i terenów nierównych wraz z zagospodarowaniem powstałych odpadów 3) - 1 m2 - 228 469,18; 3. Mechaniczne koszenie trawników+zagrabienie+roboty porządkowe wraz z zagospodarowaniem skoszonej trawy 3) - 1 m2 - 1 086 150,80; 4. Mechaniczne koszenie skarp i terenów nierównych+zagrabienie+roboty porządkowe wraz z zagospodarowaniem skoszonej trawy 3) - 1 m2 - 385 180,02; 5. Wiosenne grabienie skupin wraz z zagospodarowaniem powstałych odpadów 3) - 1 m2 - 4 792,60; 6. Jesienne grabienie skupin wraz z zagospodarowaniem powstałych odpadów 3) - 1 m2 - 4 792,60; 7. Obcinanie żywopłotów lub krzewów form wolnostojących+zagrabienie obciętych pędów wraz z zagospodarowaniem powstałych odpadów 3) - 1 m2 - 37 035,74; 8. Obsada rabat, gazonów, donic kwiatami (kolorystyka w uzgodnieniu z zamawiającym) w zagęszczeniu 25-30 szt./1m2, wraz z likwidacją obsady, przeryciem gleby, przygotowaniem gleby, nawożeniem oraz rozwiezienie sadzonek kwiatów z miejsca wskazanego przez Zamawiającego do 4 km - 1,3) - 1 m2 - 636,23; 9. Obsada kwiatami rabat i gazonów bez przygotowania gleby (uzupełnienia po kradzieżach, zniszczeniach) 1) - 1 m2 - 40,00; 10. Obsada 1 stojaka (typu piramida), sadzonkami kwiatów w ilości 110 sadzonek na jeden stojak wraz z likwidacją starej obsady, przygotowaniem podłoża 1,3) - 1 szt. - 24,00; 11. Pielęgnacja gazonów, donic, rabat i skupin obsadzonych kwiatami poprzez przekopanie, napowietrzenie, odchwaszczenie wraz z uzupełnieniem gruntu 1,3) - 1 m2 - 545,81; 12. Pielęgnacja róż wraz z zagospodarowaniem powstałych odpadów chwastów 3) - a/ Wiosenne rozkopcowanie - 1 m2 - 360,36, - b/ Przekopywanie i odchwaszczanie - 1 m2 - 720,72, - c/ Obcięcie przekwitłych kwiatostanów - 1 m2 - 360,36, - d/ Obcięcie po przekwitnięciu i zakopcowanie - 1 m2 - 360,36; 13. Sadzenie róży lub rośliny okrywowej w dole o średnicy do 20 cm 1) - 1 szt. - 200,00; 14. Obcinanie (formowanie) drzew i krzewów o formach kulistych + zagospodarowanie powstałych odpadów 3) - 1 m2 - 19 906,05; 15. Podlewanie gazonów, donic, rabat, skupin obsadzonych kwiatami - 3 obsady+nawożenie dolistne nie rzadziej niż 2 x w miesiącu 1) – (wodę zapewnia zamawiający) - 1 m2 - 8 251,35; 16. Podlewanie donic z drabiny na lampach na wysokości do 3 m+nawożenie dolistne nie rzadziej niż 1 x w tygodniu 1) - (wodę zapewnia zamawiający) - 1 szt. - donica 1 800,00; 17. Podlewanie 1 stojaka (o którym mowa w pkt 10)+nawożenie dolistne nie rzadziej niż 1 x w tygodniu 1)– (wodę zapewnia zamawiający) - 1 szt. stojak - 504,00; 18. Podlewanie gazonów, donic, rabat , skupin obsadzonych krzewami, różami+nawożenie dolistne nie rzadziej niż 2 x w roku 1) – (wodę zapewnia zamawiający) - 1 m2 - 10 903,66; 19. Odchwaszczanie skupin, gazonów i donic obsadzonych krzewami+nawożenie+zagospodarowanie powstałych odpadów 3) - 1 m2 - 10 331,34; 20. Rozścielanie kory z uprzednim przygotowaniem gruntu 1) - 1 m2 - 400,00; 21. Rozścielanie ziemi urodzajnej z uprzednim przygotowaniem gruntu 1) - 1 m2 - 200,00; 22. Sadzenie drzew liściastych i iglastych z zaprawą dołów – drzewa o objętości bryły korzeniowej do 20 l - 1 szt. - 60,00; 23. Sadzenie krzewów liściastych i iglastych z zaprawą dołów - 1 szt. - 50,00; 24. Palikowanie drzew z przywiązaniem 1) - 1 szt. palika - 110,00; 25. Opryskiwanie środkiem chwastobójczym, owadobójczym (nawożenie dolistne, przeciwko szkodnikom, itp.), przygotowanie cieczy roboczej i transport pomiędzy terenami oprysku 1) - 1 l cieczy roboczej - 600,00; 26. Odmładzanie drzew o średnicy pnia do 10 cm, bez użycia zwyżki 2) - 1 szt. - 8,00; 27. Odmładzanie drzew o średnicy pnia od 11 – 20 cm, bez użycia zwyżki 2) - 1 szt. - 8,00; 28. Odmładzanie drzew o średnicy pnia od 21 – 30 cm, bez użycia zwyżki 2) - 1 szt. - 8,00; 29. Odmładzanie drzew o średnicy pnia 31 – 40 cm, bez użycia zwyżki 2) - 1 szt. - 8,00; 30. Odmładzanie drzew, bez użycia zwyżki: za każde 5 cm średnicy drzewa 2) - 1 szt. - 20,00; 31. Ścinanie drzew o średnicy pnia do 16 cm bez użycia zwyżki 2) - 1 szt. - 4,00; 32. Ścinanie drzew o średnicy pnia 16 - 20 cm bez użycia zwyżki 2) - 1 szt. - 4,00; 33. Ścinanie drzew o średnicy pnia 21 - 30 cm bez użycia zwyżki 2) - 1 szt. - 4,00; 34. Ścinanie drzew o średnicy pnia 31 - 40 cm bez użycia zwyżki 2) - 1 szt. - 4,00; 35. Ścinanie drzew o średnicy pnia 41 - 65 cm bez użycia zwyżki 2) - 1 szt. - 4,00; 36. Ścinanie drzew: Dodatek za każde dalsze 5 cm średnicy pnia 2) - 1 szt. - 20,00; 37. Karczowanie krzewów o średnicy korony do 1 m+zagospodarowanie powstałych odpadów 3) - 1 szt. - 60,00; 38. Karczowanie krzewów o średnicy korony powyżej 1 m+zagospodarowanie powstałych odpadów 3) - 1 szt. - 60,00; 39. Zagospodarowanie odpadów – gałęzi - o średnicy poniżej 5 cm z wycinki i odmładzania drzew 3) - przy zastosowaniu przelicznika 1mp/m3 x 0,25 - 1 m3 - 160,00; 40. Wykonanie trawników z nawożeniem bez względu na kategorie gruntu. Prace obejmują rozplantowanie ziemi, wyrównanie terenu, wygrabienie kamieni, wysiew nasion i nawozów, zawalcowanie po wysiewie 1,3) - 1 m2 - 200,00; 41. Gracowanie ścieżek parkowych (utwardzonych porfirem)+oprysk+uzupełnienie porfirem 1,3) - 1 m2 - 5 055,12; 42. Wartość 1 r-g brutto (z narzutami) do wyceny prac nie występujących w powyższych pozycjach, a uzgodnionych z Zamawiającym (np. prace związane z usuwaniem skutków silnego wiatru, powodzi, usuwanie nadmiaru śniegu z krzewów, demontaż donic i kwietników po sezonie wegetacyjnym, obsypywanie rabat środkiem p/ślimakom, podkrzesywanie gałęzi, usuwanie posuszu itp.) - 1 r-g - 700,00. Objaśnienia: 1) Materiał zapewnia Zamawiający po wcześniejszym zapotrzebowaniu przez Wykonawcę. 2) W cenę należy wkalkulować zabezpieczenie (oznakowanie) odpowiedniej strefy ochronnej w obrębie prac. 3) Powstające podczas wykonywania w/w prac odpady, takie jak: trawa, liście, gałęzie, pędy i inne odpady biodegradowalne należy zagospodarować w sposób zgodny z przepisami. Zabrania się palenia gałęzi, liści, trawy, itp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 13 do SWZ.
Zamawiający informuje, że podane ilości są ilościami orientacyjnymi, ustalonymi jako przewidywane zapotrzebowanie na prace będące przedmiotem zamówienia w okresie realizacji umowy. Ilości te zostały przyjęte do wyceny i będą przyjęte do porównania ofert oraz wyboru oferty najkorzystniejszej, jednakże Zamawiający może zrealizować umowę zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem a Wykonawcy nie służy roszczenie o realizację usług w podanych powyżej ilościach. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany ilości prac, na rzecz innych stanowiących przedmiot zamówienia. Zamawiający gwarantuje natomiast zapłatę za realizację 70% ceny podanej w formularzu ofertowym (obliczonej na podstawie powyższej tabeli).
Na obszarze zadania występuje Staromiejski Układ Urbanistyczny Skoczowa, wpisany do rejestru zabytków dawnego województwa bielskiego na podstawie WKZ w B-B z dnia 27.03.1981r., znak KI.IV-5340/22/81 poz. A 389/81.
Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały
zawarte w SWZ oraz Załączniku nr 9 do SWZ - Wzór umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

77211600-8 - Sadzenie drzew

77312100-1 - Usługi odchwaszczania

77313000-7 - Usługi utrzymania parków

77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 694112,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 694112,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 694112,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PIETRZYK ADAM ZAKŁAD ZIELENI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 071013651

7.3.3) Ulica: ul. Stalmacha 35

7.3.4) Miejscowość: Skoczów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-430

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 694112,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.