eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotoryja › Odbiór i transport odpadów kom. zm., bioodpadów oraz selektywnie gromadzonych z nieruchomości zamieszkałych i mieszanych położonych w granicach adm. Miasta Złotoryja od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-07

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i transport odpadów kom. zm., bioodpadów oraz selektywnie gromadzonych z nieruchomości zamieszkałych i mieszanych położonych w granicach adm. Miasta Złotoryja od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA ZŁOTORYJA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647653

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Orląt Lwowskich 1

1.5.2.) Miejscowość: Złotoryja

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 768779100

1.5.8.) Numer faksu: 768783120

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zlotoryja.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotoryja.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/zlotoryja

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór i transport odpadów kom. zm., bioodpadów oraz selektywnie gromadzonych z nieruchomości zamieszkałych i mieszanych położonych w granicach adm. Miasta Złotoryja od 01.01.2023 r. do 31.12.2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95898caa-877b-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251005

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00522929

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 11 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

RPK jest spółką komunalną. Gmina posiada 100% udziałów, jest organem założycielskim, sprawuje funkcję nadzorującą. Kontrola i ocena obejmuje m.in. realizację zadań statutowych, gospodarowanie mieniem i finansami (art. 214 ust. 1 pkt 11) lit a), c) uPzp). Art. 7 ust. 1 ustawy o samorządzie gminnym mówi: „Zaspokajanie zbiorowych potrzeb wspólnoty należy do zadań własnych gminy”, które obejmują pkt 1), 2), 3), 18). Art. 2 ustawy o gospodarce komunalnej mówi: „Gospodarka komunalna może być prowadzona przez jst w szczególności w formach samorządowego zakładu budżetowego lub spółek prawa handlowego” (art. 214 ust. 1 pkt 11) lit b) uPzp).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WGO.271.4.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1396560,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Odbierane z nieruchomości jednorodzinnych:
- zmieszane odpady komunalne,
- odpady ulegające biodegradacji,
- „PAPIER” w worku o pojemności 120 litrów w kolorze niebieskim,
- „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE” w worku o pojemności 120 litrów w kolorze żółtym,
- „SZKŁO” w worku o pojemności 80 litrów w kolorze zielonym.
2. Odbierane z nieruchomości wielorodzinnych i mieszanych:
- zmieszane odpady komunalne,
- odpady ulegające biodegradacji,
- „PAPIER” w pojemniku o pojemności 1100 litrów w kolorze niebieskim,
- „METALE I TWORZYWA SZTUCZNE” w pojemniku o pojemności 1100 litrów w kolorze jasnożółtym,
- „SZKŁO KOLOROWE” w pojemniku typu dzwon o pojemności 1,5m3 ,
- „SZKŁO BEZBARWNE” w pojemniku typu dzwon o pojemności 1,5m3.

Szacunkowa ilość odpadów, które zostaną wytworzone w okresie zamówienia wynosi:
- zmieszane odpady komunalne,– 3400,00Mg/rok,
- odpady ulegające biodegradacji – 380,00Mg/rok,
- papier – 250Mg/rok,
- metale i tworzywa sztuczne – 350Mg/rok,
- szkło kolorowe – 180Mg/rok,
- szkło bezbarwne – 40 Mg/rok.

Ilość wytwarzanych odpadów nie jest zależna od Zamawiającej. Wyliczona ilość jest szacunkowa i może ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającej. Podaną ilość należy traktować jako orientacyjną. Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania za nie osiągnięcie wskazanej ilości. Wykonawca musi zapewnić przez okres obowiązywania zamówienia pojemniki w ilości co najmniej:
- 190 szt. „1100” litrów na odpady zmieszane (pojemniki wykonane z tworzywa sztucznego);
- 70 szt. „1100” litrów na odpady zmieszane(pojemniki ocynkowane);
- 120 szt. „360” litrów na odpady biodegradowalne;
- 75 szt. „120” litrów na odpady biodegradowalne;
Każdy pojemnik musi być trwale opisany (np. folią samoprzylepną) w treść uzgodnioną z Zamawiającą. W przypadku zniszczenia, spalenia, kradzieży pojemnika koszt zakupu i uzupełnienia leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia braku pojemnika w terminie nie dłuższym niż 48 godzin od zgłoszenia. Zamawiająca wskaże miejsca usytuowania pojemników.
Miejsca rozmieszczenia na terenie miasta gniazd do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych stanowi załącznik nr 1 do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Na dzień 13 grudnia 2022 r. miasto posiada 70 punktów do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych. Wyposażenie gniazd w pojemniki należy do Zamawiającej.
W zabudowie jednorodzinnej selektywne gromadzenie odpadów komunalnych odbywać się będzie w odpowiednich dla danego rodzaju odpadu w workach

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych

90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1624235,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1624235,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1470203,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rejonowe Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Złotoryi

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6911000426

7.3.3) Ulica: Aleja Miła 2

7.3.4) Miejscowość: Złotoryja

7.3.5) Kod pocztowy: 59-500

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1470203,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-01-01 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.