Ogłoszenie z dnia 2021-10-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00183265/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-16
- 2021/BZP 00188422/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej w ramach realizacji zadania pn. "Zakup sprzętu do diagnostyki i leczenia raka płuca"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000640923
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: J. Fałata 2
1.5.2.) Miejscowość: Bystra
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-360
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 334991810
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalbystra.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbystra.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://www.bip.szpitalbystra.pl/?id=885&mode=01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej w ramach realizacji zadania pn. "Zakup sprzętu do diagnostyki i leczenia raka płuca"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08d7d35c-16e0-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00250849
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00183265/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 9/EZP/380/EAE/7/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 879689,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej w ramach zadania pn. „Zakup sprzętu do diagnostyki i leczenia raka płuca” realizowanego w zakresie Konkursu Narodowej Strategii Onkologicznej Ministerstwa Zdrowia. W zakresieCzęści/Pakietu nr 1 – Urządzenie do kriobiopsji płuca (+20 sond) .
2) Dostarczony sprzęt medyczny winien być fabrycznie nowy i nieużywany, wolny od wad prawnych i fizycznych, w tym w szczególności takich jak defekty, błędy konstrukcyjne, wykonawcze i inne wady technicznych, które mogłyby się ujawnić podczas jego użytkowania. Powinien gwarantować bezpieczeństwo pacjentów i personelu medycznego.
3) Zaoferowany sprzęt medyczny musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania w Polsce, oraz spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U z 2021 r., poz. 1565)
4) Sprzęt winien posiadać certyfikaty i świadectwa CE.
5) Gwarancja minimum 24 miesiące. Zapewnienie w okresie gwarancji bezpłatnego pełnego serwisu gwarancyjnego, w tym wymaganych przeglądów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 120432,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej w ramach zadania pn. „Zakup sprzętu do diagnostyki i leczenia raka płuca” realizowanego w zakresie Konkursu Narodowej Strategii Onkologicznej Ministerstwa Zdrowia. W zakresieCzęści/Pakietu nr 2 – Sondy radialne USG wraz z osprzętem do biopsji obwodowych guzów płuca
2) Dostarczony sprzęt medyczny winien być fabrycznie nowy i nieużywany, wolny od wad prawnych i fizycznych, w tym w szczególności takich jak defekty, błędy konstrukcyjne, wykonawcze i inne wady technicznych, które mogłyby się ujawnić podczas jego użytkowania. Powinien gwarantować bezpieczeństwo pacjentów i personelu medycznego.
3) Zaoferowany sprzęt medyczny musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania w Polsce, oraz spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U z 2021 r., poz. 1565)
4) Sprzęt winien posiadać certyfikaty i świadectwa CE.
5) Gwarancja minimum 24 miesiące. Zapewnienie w okresie gwarancji bezpłatnego pełnego serwisu gwarancyjnego, w tym wymaganych przeglądów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 157407,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej w ramach zadania pn. „Zakup sprzętu do diagnostyki i leczenia raka płuca” realizowanego w zakresie Konkursu Narodowej Strategii Onkologicznej Ministerstwa Zdrowia. W zakresieCzęści/Pakietu nr 3 – Bronchoskop sztywny z zestawem optyk (teleskopów) i narzędzi
2) Dostarczony sprzęt medyczny winien być fabrycznie nowy i nieużywany, wolny od wad prawnych i fizycznych, w tym w szczególności takich jak defekty, błędy konstrukcyjne, wykonawcze i inne wady technicznych, które mogłyby się ujawnić podczas jego użytkowania. Powinien gwarantować bezpieczeństwo pacjentów i personelu medycznego.
3) Zaoferowany sprzęt medyczny musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania w Polsce, oraz spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U z 2021 r., poz. 1565)
4) Sprzęt winien posiadać certyfikaty i świadectwa CE.
5) Gwarancja minimum 24 miesiące. Zapewnienie w okresie gwarancji bezpłatnego pełnego serwisu gwarancyjnego, w tym wymaganych przeglądów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 157407,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej w ramach zadania pn. „Zakup sprzętu do diagnostyki i leczenia raka płuca” realizowanego w zakresie Konkursu Narodowej Strategii Onkologicznej Ministerstwa Zdrowia. W zakresieCzęści/Pakietu nr 4 – Wideobronchoskop
2) Dostarczony sprzęt medyczny winien być fabrycznie nowy i nieużywany, wolny od wad prawnych i fizycznych, w tym w szczególności takich jak defekty, błędy konstrukcyjne, wykonawcze i inne wady technicznych, które mogłyby się ujawnić podczas jego użytkowania. Powinien gwarantować bezpieczeństwo pacjentów i personelu medycznego.
3) Zaoferowany sprzęt medyczny musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania w Polsce, oraz spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U z 2021 r., poz. 1565)
4) Sprzęt winien posiadać certyfikaty i świadectwa CE.
5) Gwarancja minimum 24 miesiące. Zapewnienie w okresie gwarancji bezpłatnego pełnego serwisu gwarancyjnego, w tym wymaganych przeglądów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 101851,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego dla potrzeb Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej w ramach zadania pn. „Zakup sprzętu do diagnostyki i leczenia raka płuca” realizowanego w zakresie Konkursu Narodowej Strategii Onkologicznej Ministerstwa Zdrowia. W zakresieCzęści/Pakietu nr 5 – Wideobronchoskop ultrasonograficzny (EBUS)
2) Dostarczony sprzęt medyczny winien być fabrycznie nowy i nieużywany, wolny od wad prawnych i fizycznych, w tym w szczególności takich jak defekty, błędy konstrukcyjne, wykonawcze i inne wady technicznych, które mogłyby się ujawnić podczas jego użytkowania. Powinien gwarantować bezpieczeństwo pacjentów i personelu medycznego.
3) Zaoferowany sprzęt medyczny musi posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania w Polsce, oraz spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t. j. Dz. U z 2021 r., poz. 1565)
4) Sprzęt winien posiadać certyfikaty i świadectwa CE.
5) Gwarancja minimum 24 miesiące. Zapewnienie w okresie gwarancji bezpłatnego pełnego serwisu gwarancyjnego, w tym wymaganych przeglądów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii
4.5.5.) Wartość części: 342592,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153789,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153789,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153789,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Erbe Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 011547170
7.3.3) Ulica: Al. Rzeczypospolitej 14, lok. 2.8
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-972
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153789,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150435,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150435,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150435,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENDOELEKTRONIK.PL Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 366283394
7.3.3) Ulica: Borkowa 12
7.3.4) Miejscowość: Brwinów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-840
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ENDOELEKTRONIK.PL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ENDOELEKTRONIK.PL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150435,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214846,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214846,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214846,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medim Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 006216379
7.3.3) Ulica: Puławska 45B
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214846,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100278,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100278,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100278,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medim Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 006216379
7.3.3) Ulica: Puławska 45B
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100278,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-11-15Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie w zakresie danego pakietu zostało unieważnione, ponieważ oferta z najniższą ceną przewyższała kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 528420,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 528420,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI BYSTRA
więcej: przetargi BYSTRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sprzętu medycznego do Poradni Ginekologiczno-Położniczej oraz na SOR Ginekologiczno-Położniczy
- Dostawa i montaż 3 sztuk urządzeń do suchego hydromasażu
- DOSTAWA APARATURY MEDYCZNEJ - VIDEOKOLONOSKOP
- Dostawa myjki do bronchofiberoskopów dla SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach im. św. Jana Pawła II
- Dostawa przyrządów do zabiegów endoskopowych
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ MATERIAŁÓW I SPRZĘTU ENDOSKOPOWEGO Z PODZIAŁEM NA 10 ZADAŃ DLA POTRZEB SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W PUŁAWACH
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.