eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmiec › Remonty cząstkowe dróg gminnych w roku 2023 w Gminie Chełmiec



Ogłoszenie z dnia 2023-06-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Remonty cząstkowe dróg gminnych w roku 2023 w Gminie Chełmiec

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Chełmiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892127

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Papieska 2

1.5.2.) Miejscowość: Chełmiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-395

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 185480219

1.5.8.) Numer faksu: 18 548 02 43

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chelmiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/chelmiec

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remonty cząstkowe dróg gminnych w roku 2023 w Gminie Chełmiec

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b14038a0-f553-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250549

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00002726/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Remonty cząstkowe dróg gminnych w roku 2023 w Gminie Chełmiec

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00221899

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WPR.271.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych remontowych na drogach gminnych na terenie Gminy Chełmiec. Zamawiający w ramach niniejszego zadania będzie zlecał w ramach potrzeb wykonanie następujących robót:

• Powierzchniowe utrwalenie nawierzchni drogowej emulsją asfaltową i grysem kamiennym 2-5mm – jednokrotnie.
Wykonawca w ramach oferty będzie musiał wskazać cenę za 1 m2 wykonania takiej roboty budowlanej na terenie Gminy Chełmiec
• Regulacja studni –
Wykonawca w ramach oferty będzie musiał wskazać cenę za regulację 1 sztuki studzienki.
• Wykonanie usługi remontu nawierzchni drogowej w skład którego wchodzi:
- frezowanie nawierzchni gr. śr. 4 cm
- oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową
- wyrównanie nawierzchni mieszanką asfaltową (materiał inwestora)
- wykonanie warstwy ścieralnej gr. 4 cm (materiał inwestora)
- uszczelnienie połączeń poprzecznych i podłużnych
Wykonawca w ramach oferty będzie musiał wskazać cenę za 1 m2 wykonania takiej roboty budowlanej na terenie Gminy Chełmiec.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Po otwarciu ofert, w trakcie czynności badania, Zamawiający powziął informację, że postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą polegającą na nieprecyzyjnym opisie kryteriów oceny ofert oraz zastosowaniu błędnego formularza ofertowego. W SWZ Zamawiający zastosował następujące kryterium oceny ofert: „cena” oraz „termin płatności faktury” i jednocześnie we wzorze umowy Zamawiający zastosował zapis: „Wykonawca udziela gwarancji oraz rękojmi za wady na wykonane roboty na okres 12 miesięcy od daty odbioru poszczególnych remontów, które zostały wykonane”, natomiast w formularz oferty Zamawiający wymagał, aby Wykonawcy wpisali oferowany okres rękojmi za wady (minimum 36 miesięcy, maksimum 60 miesięcy), co stanowi sprzeczność z załączonym wzorem umowy. Ponadto w Rozdziale XX SWZ, Zamawiający przewidział możliwość prowadzenia negocjacji treści oferty w zakresie kryteriów oceny ofert, podając, że w celu ograniczenia liczby wykonawców zapraszanych do negocjacji ofert, zamierza zastosować kryterium ,,Ceny” oraz kryterium ,,Rękojmia za wady” według zasad, wag i wzorów przyznawania punktacji określonych w rozdziale XIX. Przy czym maksymalnie 3 wykonawców zostanie zaproszonych do negocjacji – co stanowi błędną informację, ponieważ Zamawiający stosował kryterium „cena” oraz „termin płatności faktury”, a podanie tych informacji mogło zostać różnie rozumiane przez Wykonawców składających oferty. Ponadto Zamawiający w formularzu oferty nie przewidział możliwości wpisania oferowanego terminu płatności faktury, który stanowił kryterium oceny ofert w niniejszym postępowaniu. Tak sporządzony formularz oferty, miał wpływ na błędne sporządzenie oferty przez Wykonawców, którzy brali udział postępowaniu, oraz mógł mieć wpływ na prawidłowe skalkulowanie ceny oferty. Mając powyższe na uwadze uznać należy, iż zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania zgodnie z powyższym uzasadnieniem prawnym.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 632,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1193,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.