Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00257867/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-13
- 2023/BZP 00321412/01 - Wynik z dnia 2023-07-24
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa unitów stomatologicznych i mikroskopów stomatologicznych w ramach leasingu operacyjnego z prawem opcji wykupu na potrzeby spółki Stomatologiczne Centrum Transferu Technologii sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "STOMATOLOGICZNE CENTRUM TRANSFERU TECHNOLOGII" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932711350
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Krakowska 26
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-425
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: raf@binar.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://aps.wroclaw.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa unitów stomatologicznych i mikroskopów stomatologicznych w ramach leasingu operacyjnego z prawem opcji wykupu na potrzeby spółki Stomatologiczne Centrum Transferu Technologii sp. z o.o.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d52059bc-0491-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250300
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d52059bc-0491-11ee-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/01/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa unitów stomatologicznych i mikroskopów stomatologicznych w ramach leasingu operacyjnego z prawem opcji wykupu na potrzeby spółki Stomatologiczne Centrum Transferu Technologii sp. z o.o.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33100000-1 - Urządzenia medyczne
33126000-9 - Urządzenia stomatologiczne
33192400-6 - Stanowiska stomatologiczne
33192410-9 - Fotele stomatologiczne
38510000-3 - Mikroskopy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
2) opis zaoferowanego sprzętu i innych elementów w uwzględnieniem parametrów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, opis musi zawierać również model, symbol, markę oferowanego urządzenia i rok produkcji;5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
2) opis zaoferowanego sprzętu i innych elementów w uwzględnieniem parametrów zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, opis musi zawierać również model, symbol, markę oferowanego urządzenia i rok produkcji;SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z załączonym wzorem umowy do SWZ.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w art. 455 PZP, a także w następującym zakresie:
a. zmiany wysokości wynagrodzenia, gdy konieczność zmiany związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług) – wówczas zmianie ulegnie postanowienie Umowy, którego dotyczy zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa;
b. zmiany terminu realizacji Przedmiotu Umowy, w przypadku:
1) wystąpienia nieprzewidzianych zdarzeń losowych oraz wystąpienia innych okoliczności niezależnych od Stron, na które Strony nie miały i nie mogły mieć wpływu;
2) zmiany osób reprezentujących Wykonawcę, których konieczność wprowadzenia wynika ze zmian organizacyjnych;
3) zmiany technologii lub elementów Przedmiotu Umowy, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej Umowy,
4) zmian będących następstwem konieczności usunięcia błędów lub nieścisłości w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie podstawowym bez negocjacji.
c. zmiany w zakresie przedmiotowym, polegające na zastąpieniu Sprzętu odpowiednikiem o nie gorszej jakości, jeżeli Przedmiot Leasingu nie jest z przyczyn obiektywnych dostępny na rynku, w tym, w przypadku zaprzestania produkcji przez producenta oferowanego przez Wykonawcę Przedmiotu Leasingu lub znacznego wydłużenia terminu dostawy – powyżej 3 miesięcy. Warunkiem koniecznym jest udowodnienie przez Wykonawcę, że nowo oferowany Przedmiot Leasingu spełnia wymagania określone w Specyfikacji Warunków Zamówienia (Załącznik nr 1) oraz Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 2), jego parametry są takie same lub lepsze od pierwotnie zaoferowanego Przedmiotu Leasingu. Cena nie ulegnie zmianie. Zmiana możliwa jedynie po akceptacji Zamawiającego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-15 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-15 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-14
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w:1) art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
2) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022r., poz. 835) z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się:
a. Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w Rozporządzeniu 765/2006 i Rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka o którym mowa w art. 1 pkt. 3 tejże ustawy,
b. Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022r., poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w Rozporządzeniu 765/2006 i Rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka o którym mowa w art. 1 pkt. 3 tejże ustawy,
c. Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 37 ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (Dz.U. z 2021r., poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w Rozporządzeniu 765/2006 i Rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka o którym mowa w art. 1 pkt. 3 tejże ustawy.
Wykluczenie następuje na okres trwania wyżej wymienionych okoliczności, nie wcześniej niż po upływie 14 dni od dnia wejście w życie ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022r., poz. 835). W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie przesłanek określonych w niniejszym punkcie SWZ Zamawiający odrzuci ofertę takiego Wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa ochrony kompleksu wojskowego w Wałbrzychu przy ul. Piotra Skargi 47-49
- Przebudowa laboratorium Wodnego Wydziału Inżynierii Kształtowania Środowiska i Geodezji Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu pl. Grunwaldzki 24 we Wrocławiu - etap I (prace rozbiórkowe).
- Dostawa i montaż toalety publicznej w obszarze pętli autobusowo-tramwajowej realizowanej w ramach inwestycji nr 03900 -Budowa torowiska tramwajowego i pętli tramwajowo-autobusowej w ul. Rogowskiej
- Wykonanie remontu pomieszczeń na parterze budynku laboratorium Dolnośląskiego Centrum Onkologii, Pulmonologii i Hematologii przy ul. gen. Fieldorfa 6 we Wrocławiu
- SZP/242-307/2023_Dostawa, wniesienie oraz montaż krzeseł ewakuacyjnych, pokrowców przeciwpyłowymi oraz szaf metalowych na krzesła ewakuacyjne na potrzeby Politechniki Wrocławskiej .
- SZP/242-313/2023, Dostawa fotopletyzmografu dla Katedry Inżynierii Biomedycznej Wydziału Podstawowych Problemów Techniki PWr
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa części do naprawy i naprawa tomografu komputerowego producenta GE Medical Systems
- Zakup, dostawa oraz montaż łóżek szpitalnych, materacy, szafek przyłóżkowych i mebli biurowych oraz socjalnych dla Oddziału Chirurgii Urazowo -Ortopedycznej oraz Pracowni Endoskopii G SP sp. z o.o.
- Jednorazowa dostawa urządzeń medycznych wraz z uruchomieniem i przeszkoleniem personelu.
- Wyposażenie sal symulacyjnych w łóżka pacjenta i wózki medyczne w ramach projektu "Centrum Symulacji Medycznych - rozbudowa"
- SZP/242-313/2023, Dostawa fotopletyzmografu dla Katedry Inżynierii Biomedycznej Wydziału Podstawowych Problemów Techniki PWr
- Dostawy sprzętu do zabiegów rotablacji i angioplastyki wieńcowej
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.