Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00208578/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie okresowych prac serwisowych oraz remontowych na samolocie L410-UVP-E-LW Turbolet SP-MBA
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bernarda Chrzanowskiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-338
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@umgdy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umgdy.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie okresowych prac serwisowych oraz remontowych na samolocie L410-UVP-E-LW Turbolet SP-MBA2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-156b009e-cca8-11ee-875e-a22221c84ba7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250234
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00208578
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.371.10.2024.AW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonanie okresowych prac serwisowych oraz remontowych na samolocie L410-UVP-E-LW Turbolet SP-MBA.
Zakres usługi obejmuje czynności zgodne z:
a) instrukcją obsługi samolotu zawartą w MM Do-L410-1232.2,
b) instrukcją Inspection Manual Do-L410-2011.2,
c) instrukcją obsługi silnika MM M601E-0982055,
d) instrukcją obsługi śmigieł MM for V510, E-1500,
e) instrukcją Maintenance Schedule L410-UVP-E-LW Do-L410 UVP-1221.1,
f) zatwierdzonym Programem Obsługi Technicznym jak niżej:
1) prace P2-2 (po 600 godzinach) roczny przegląd serwisowy i prace po 12 miesiącach M12 oraz smarowanie,
2) kontrola urządzeń awionicznych samolotu – przegląd po 1 roku,
3) prace na śmigłach V510/90A/C po 300 godzinach / 1 roku,
4) wymiana pironaboi w 2 szt. gaśnic p.poż PP3,
5) wymiana lub remont generalny pompy paliwowej LUN 6290.4-8,
6) wymiana lub remont generalny prądorozrusznika LUN 2132.02-8,
7) wymiana lub remont generalny regulatora obrotów śmigła LUN 7816-8,
8) dostawa 2 sztuk filtrów oleju M601-529.7,
9) dostawa 1 sztuki przełącznika dwupołożeniowego VG-15K-2S,
10) dostawa przełącznika ciśnienia 0,012K LUN 1492.01-8,
11) przegląd / test wymienionych agregatów:
- 2 sztuk zakrętomierzy LUN 1215.3 – 8,
- 2 sztuk zintegrowanych dajników obrotów LUN 1333.12B-8,
- wyłącznika ciśnieniowego ogranicznika momentu obrotowego LUN 1476-8,
12) wykonanie lotu testowego po wymianie pompy paliwa i regulatora obrotów śmigła,
13) przegląd i prace serwisowe na silnikach M601E (2 sztuki)po 300 godzinach lotu,
14) wystawienie poświadczeń na wykonane prace na formularzach zgodnych z polskim krajowym prawem lotniczym (Dz.U. 200, Nr 262,poz. 2609).
4.5.3.) Główny kod CPV: 50211200-9 - Usługi w zakresie napraw statków powietrznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54238 EUR
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54238 EUR
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54238 EUR
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AEROSERVIS sr.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: CZ48533408
7.3.3) Ulica: Letiste Brno-Turan 904/1
7.3.4) Miejscowość: Brno
7.3.5) Kod pocztowy: 627 00
7.3.7.) Kraj: Republika Czeska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54238 EUR
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Budowa placu zabaw przy ul. Piekarskiej zgodnie z wykonanym projektem - RD Obłuże.
- Limit na gwarancje bankowe
- Dostawa kości pamięci RAM
- Dostawa paliwa wraz z najmem zbiorników na potrzeby baz LiZUD
- Dostawa krzeseł i foteli
- Dostawa sprzętu gastronomicznego i chłodniczego
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.