eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń nie objętych kompleksową obsługą wydruków w Urzędzie Miasta Katowice w 2024 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-19


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń nie objętych kompleksową obsługą wydruków w Urzędzie Miasta Katowice w 2024 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KATOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 4

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-098

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@katowice.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umkatowice.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń nie objętych kompleksową obsługą wydruków w Urzędzie Miasta Katowice w 2024 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82cd0c3e-a014-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00250106

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011613/35/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Zakup fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń nie objętych kompleksową obsługą wydruków w Urzędzie Miasta Katowice w roku 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00572390

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.1.102.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 697085,91 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 211373,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do:
a) dostarczenia materiałów eksploatacyjnych do drukarek wymienionych w załączniku nr 1a do SWZ (kalkulacja cenowa), własnym transportem, na swój koszt,
b) nieodpłatnego wniesienia materiałów eksploatacyjnych w miejsce wskazane przez Za-mawiającego.
c) bezpłatnego odbioru i utylizacji zużytych materiałów eksploatacyjnych, potwierdzonego kartą odbioru odpadów.
2. Zamawiający wymaga dostawy zalecanych przez producentów urządzeń materiałów eksploatacyjnych tj. wyprodukowanych od podstaw przez producenta danego urządzenia lub równoważnych. Przez pojęcie „równoważnych“ Zamawiający rozumie produkt w pełni kompatybilny ze sprzętem (urządzeniem drukującym), w którym ma być użytkowany jako materiał eksploatacyjny oraz posiadający nie gorsze niż produkt zalecany przez producenta urządzenia parametry w zakresie wydajności, niezawodności oraz jakości.
W pozycjach nr 145, 146 załącznika nr 1a do SWZ Zamawiający zobowiązany jest do stosowania materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta sprzętu, zgodnie z umową zawartą przez Zamawiającego z Państwową Wytwórnią Papierów Wartościowych S.A.
Ilości wskazane w załączniku nr 1a do specyfikacji są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w wielkościach podanych w tabeli.
3. Oferowane materiały eksploatacyjne muszą być:
- zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, że produkt nie był użyty od momentu wyprodukowania i jest fabrycznie nowy,
- posiadać naniesiony na obudowie jak i na opakowaniu wewnętrznym i zewnętrznym opis jednoznacznie identyfikujący producenta i produkt, a na opakowaniu zewnętrznym jego wydajność, oznaczenie, kod produktu, typ i model sprzętu, do którego materiał jest przeznaczony oraz termin ważności,
- dostarczone w opakowaniach pojedynczych typowych dla danego produktu wraz z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy),
- być oznakowane indywidualnym numerem seryjnym naniesionym trwale w sposób mechaniczny na obudowie lub zaszytym w elektronice tonera, który musi być unikalny oraz posiadać datę przydatności do użycia nie krótszą niż 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia.
- opakowania (każdą pojedynczą sztukę), w którym dostarczone zostaną materiały, Wykonawca oznaczy w następujący sposób:
pełna nazwa Wykonawcy
Dostawa: dd/mm/rrrr
4. Zamawiający nie dopuszcza materiałów eksploatacyjnych regenerowanych (powtórnie napełnianych).
5. W przypadku uszkodzenia bądź zabrudzenia urządzenia z powodu użytkowania wadliwego materiału oferowanego przez Wykonawcę - koszty naprawy tego urządzenia celem przywrócenia urządzenia do stanu sprzed awarii bądź zabrudzenia, pokryje Wykonawca z zastrzeżeniem, iż naprawa tego urządzenia nastąpi:
- dla urządzeń objętych gwarancją – przez gwaranta urządzenia na ogólnych warunkach gwarancji
- dla urządzeń w okresie pogwarancyjnym – na warunkach określonych umową Zamawiającego z Wykonawcą napraw pogwarancyjnych i serwisu. W przypadku braku umowy Zamawiającego na naprawy pogwarancyjne, po zawiadomieniu o awarii urządzenia przez Zamawiającego Wykonawca do 48 godzin naprawi urządzenie poprzez autoryzowany serwis producenta urządzenia. W przypadku braku naprawy w podanym czasie Zamawiający wezwie autoryzowany serwis celem naprawy urządzenia - zgodnie z zapisami projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącymi załącznik nr 6 do SWZ.
Koszty związane z naprawą uszkodzonego urządzenia, o których mowa powyżej, pokryje Wykonawca na podstawie faktury wystawionej Wykonawcy przez firmę serwisującą urządzenia na rzecz Zamawiającego wraz z protokołem naprawy potwierdzonym przez Zamawiającego.
W załączniku nr 1a do SWZ należy podać typ i producenta materiałów.

Szczegóły dotyczące dostaw:
a) Miejsce realizacji: Urząd Miasta 40-098 Katowice, ul. Młyńska 4A i ul. Francuska 70.
b) Zamówienie będzie realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż 5 dni roboczych, do godz. 15:00 (w piątek do godz. 13.00), od dnia następnego po złożeniu zapotrzebowania.
c) Zamówienie będzie zgłaszane telefonicznie lub e-mailem.
d) Wykonawca ma obowiązek niezwłocznego potwierdzenia przyjęcia zamówienia.

Okres gwarancji i rękojmi za wady:
Zamawiający wymaga aby okres gwarancji wynosił 24 miesiące od dnia odbioru zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga aby okres rękojmi był równy okresowi gwarancji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30125120-8 - Toner do fotokopiarek

30192113-6 - Wkłady drukujące

30192112-9 - Głowice barwiące do maszyn drukujących

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182801,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229793,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182801,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRO OFFICE SPÓŁKA Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 641 000 57 21

7.3.3) Ulica: AL. KORFANTEGO 179B

7.3.4) Miejscowość: KATOWICE

7.3.5) Kod pocztowy: 40-153

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182801,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.