eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nekla › Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Czes³awa ¦widurskiego w Starczanowie - etap II



Og³oszenie z dnia 2022-07-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Czes³awa ¦widurskiego w Starczanowie – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA NEKLA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258098

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 10

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Nekla

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-330

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski

1.5.7.) Numer telefonu: 61/4373197

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.kamel@gminanekla.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.nekla.eu/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Czes³awa ¦widurskiego w Starczanowie – etap II

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-766a5c9a-01ba-11ed-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00250065

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00039900/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej z przy³±czami w ulicy ¦widurskiego w Starczanowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

http://nekla.nowoczesnagmina.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, wszelka komunikacja pomiêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±/-ami, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej:
a. Ofertê wraz z o¶wiadczeniami i dokumentami, o których mowa w rozdziale VII pkt 1, wykonawca sk³ada za po¶rednictwem portalu dedykowanego zamówieniom publicznym, tj. https://miniportal.uzp.gov.pl/.
b. Pozosta³a komunikacja, tj. wnioski o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, wezwania do uzupe³nienia oferty/wyja¶nieñ, zapytania, odpowiedzi/wyja¶nienia/uzupe³nienia, zawiadomienia o wyborze oferty/uniewa¿nieniu postepowania/odrzuceniu oferty odbywa siê przy u¿yciu poczty elektronicznej.
3. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego ma obowi±zek posiadania konta na platformie ePUAP, co skutkowaæ bêdzie dostêpem wykonawcy do formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz formularza do komunikacji.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y okre¶lone w:
a) Regulaminie korzystania z systemu miniPortal,
b) Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem powy¿ej wskazanych formularzy wnosi 150MB. Preferowanym przez zamawiaj±cego formatem danych jest format .pdf.
6. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania: na platformê ePUAP lub na skrzynkê e-mailow±.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana/Pañstwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Nekla z siedzib± w: Urz±d Miasta i Gminy Nekla, ul. Dworcowa 10, 62-330 Nekla, tel. (61) 43-86-011, e-mail: nekla@gminanekla.pl;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Nekla jest Pan Tomasz Powa³a, kontakt: adres e-mail: iod@gminanekla.pl1;
Pani/Pana/Pañstwa dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia klasycznego (nr sprawy: ZZ.271.8.2022) pn. Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Czes³awa ¦widurskiego w Starczanowie – etap II, prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami Pani/Pana/Pañstwa danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2019 ze zm.), dalej ustawa – Pzp;
4) Pani/Pana/Pañstwa dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 421 ust. 4 ustawy – Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
5) obowi±zek podania przez Pani±/Pana/Pañstwa danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana/Pañstwa dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy – Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy – Pzp;
6) w odniesieniu do Pani/Pana/Pañstwa danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan/Pañstwo:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana/Pañstwa dotycz±cych;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana/Pañstwa danych osobowych2;
 na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO3;
 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan/Pañstwo, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana/Pañstwa dotycz±cych narusza przepisy RODO;
8) nie przys³uguje Pani/Panu/Pañstwu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana/Pañstwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
1Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
2Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± – Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
3Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZZ.271.8.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej DN 200 na odcinku od S4 do t³oczni T3, budowa ruroci±gu t³ocznego od t³oczni T3 do studni S4, budowa t³oczni T3 wraz ze skrzynk± sterownicz± w ul. Czes³awa ¦widurskiego w Starczanowie.
2. Szczegó³owy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) kana³ grawitacyjny z PVC DN 200 d³ugo¶ci 137 m na odcinku S4 – T3;
b) ruroci±g t³oczny PE Ø 110 mm d³ugo¶ci 136 m na odcinku T3 – S4;
c) punkt podnoszenia ¶cieków – t³ocznia T3 o wydajno¶ci 22 m3/h i ¶rednicy zbiornika DN 2500 – 1 kpl.;
d) budowa studni rewizyjnych DN 1000 klasy C35/40 – 4 szt.;
e) budowa przy³±czy z rur PVC – 3 szt.;
f) odtworzenie nawierzchni;
g) powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna,
h) operat kolaudacyjny w wersji papierowej i elektronicznej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ¶ciekowej

45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty oceni komisja przetargowa.
2. Oferta w kryterium ceny mo¿e uzyskaæ maksymalnie 60 punktów.
3. Oferta w kryterium – termin wykonania zamówienia mo¿e uzyskaæ od 0 do 40 punktów.
4. Punkty za ww. kryteria obliczone zostan± z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku.
5. Oferta, która przedstawi najkorzystniejszy bilans (maksymalna liczba przyznanych punktów w oparciu o ustalone kryteria) zostanie uznana za najkorzystniejsz±. Realizacja zamówienia zostanie powierzona wykonawcy, który uzyska najwy¿sz± ilo¶æ punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu, zgodnie z art. 112 ust. 2 ustawy – Pzp w zakresie:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca przedstawi stosowny odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej.
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie opisuje szczegó³owo warunku w tym zakresie. Potwierdzeniem spe³nienia przedmiotowego warunku bêdzie z³o¿enie o¶wiadczenia zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie opisuje szczegó³owo warunku w tym zakresie. Potwierdzeniem spe³nienia przedmiotowego warunku bêdzie z³o¿enie o¶wiadczenia zgodnie z za³±cznikiem nr 5 do SWZ.
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich piêciu lat, a je¶li okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ dwie roboty polegaj±ce na budowie sieci kanalizacyjnej/ruroci±gu grawitacyjnego wraz z budow± t³oczni o warto¶ci 400 000 z³ brutto ka¿da, z podaniem rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. o¶wiadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej (za³±cznik nr 6 do SWZ) w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – w przypadku spó³ki cywilnej o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy ze wspólników,
2. za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci – w przypadku spó³ki cywilnej za¶wiadczenie sk³ada ka¿dy ze wspólników oraz spó³ka cywilna,
3. za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci – w przypadku spó³ki cywilnej za¶wiadczenie sk³ada ka¿dy ze wspólników oraz spó³ka cywilna,
4. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji – w przypadku spó³ki cywilnej wpis do CEIDG sk³ada ka¿dy ze wspólników z osobna,
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ pobierania wpisu z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej dostêpnej pod nastêpuj±cym adresem strony: https://aplikacja.ceidg.gov.pl/ceidg/ceidg.public.ui/search.aspx.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: wykaz robót budowlanych (za³±cznik nr 8 do SWZ)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Dokumenty wymagane w przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia, tj. oferty wspólnej:
a) dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnika do reprezentowania wykonawców w postêpowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, je¿eli ustanowienie pe³nomocnika nie jest zawarte w umowie konsorcjum; do oferty nale¿y do³±czyæ notarialnie po¶wiadczone pe³nomocnictwo,
b) dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci oraz, ¿e nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108 ustawy Pzp – dla ka¿dego partnera z osobna; pozosta³e dokumenty sk³adane s± wspólnie,
c) dokument potwierdzaj±cy spe³nianie warunków ³±cznie, przez wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± jako konsorcjum, jednak¿e brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 108 tej¿e ustawy, ka¿dy z wykonawców wykazuje osobno,
d) przed podpisaniem umowy (w przypadku wyboru oferty) wykonawca sk³adaj±cy ofertê wspóln± maj± obowi±zek przedstawiæ zamawiaj±cemu umowê konsorcjum, która spe³niaæ musi nastêpuj±ce warunki:
- zawarcie umowy na okres nie krótszy ni¿ okres realizacji zamówienia wraz z okresem rêkojmi lub gwarancji; w zale¿no¶ci od tego, który z terminów jest d³u¿szy,
- jasne sprecyzowanie celu gospodarczego, w jakim zosta³a ona zawarta,
- wskazywanie reprezentanta (lidera) konsorcjum,
- niemo¿liwo¶æ wypowiedzenia umowy przez któregokolwiek z jego cz³onków w trakcie realizacji zamówienia wraz z okresem gwarancji/rêkojmi,
- niemo¿liwo¶æ dokonywania zmian w tre¶ci zawartej umowy bez zgody zamawiaj±cego,
- wszelkie rozliczenia finansowe, w tym p³atno¶ci faktur, zamawiaj±cy dokonuje z liderem konsorcjum,
- z umowy wynikaæ musi, i¿ cz³onkowie konsorcjum odpowiadaj± solidarnie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wzór umowy stanowi za³±cznik nr 10 do SWZ.
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia warunków umowy mog± byæ dokonywane za zgod± Stron, wyra¿on± na pi¶mie w formie aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci, o ile nie bêdzie to sprzeczne z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych.
2. Wykonawca zobowi±zuje siê niezw³ocznie poinformowaæ Zamawiaj±cego o zaistnieniu przes³anek stanowi±cych potrzebê zmiany umowy.
3. Postanowienia umowy mog± ulec zmianie w nastêpuj±cym zakresie i na nastêpuj±cych warunkach:
a. dopuszczalne jest zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, nie wiêcej ni¿ o 50% pierwotnie ustalonego zakresu przedmiotu zamówienia, je¿eli zaistnieje uzasadniona przes³anka, wówczas przewiduje siê zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie lub w inny sposób, proporcjonalnie do zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy,
b. dopuszczalne jest zwiêkszenie lub zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia w wyniku dokonanego obmiaru robót. W takim przypadku przewiduje siê zwiêkszenie lub zmniejszenie wynagrodzenia wykonawcy na podstawie cen jednostkowych wskazanych w ofercie wykonawcy lub w inny sposób, proporcjonalnie do zwiêkszenia lub zmniejszenia zakresu przedmiotu umowy,
c. wyst±pienia konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych lub robót zamiennych – zmiana zakresu przedmiotu zamówienia lub zmiana wynagrodzenia,
d. zmiana tre¶ci umowy w zwi±zku z panuj±c± sytuacj± epidemiczn± lub zmianami obowi±zuj±cego prawa – zmiana terminu wykonania zamówienia, zmiana zakresu przedmiotu zamówienia lub zmiana wynagrodzenia,
e. zmiana terminu wykonania zamówienia w nastêpuj±cych przypadkach:
- wstrzymania robót budowlanych przez organy administracji publicznej,
- zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiaj±cego, dzia³añ osób po stronie Zamawiaj±cego, które spowoduj± przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia,
- zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³añ osób trzecich lub organów w³adzy publicznej, które spowoduj± przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia,
- wstrzymania robót spowodowanego wykryciem na przyk³ad substancji i przedmiotów niebezpiecznych, szcz±tków ludzkich, zabytków, pozosta³o¶ci budowli podziemnych,
- przerwania realizacji zamówienia w sytuacjach okre¶lonych w art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
W przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionych powy¿ej termin wykonania przedmiotu umowy mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu, o czas niezbêdny do jej zakoñczenia i wykonywania przedmiotu umowy w sposób nale¿yty.
- inne przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy, skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± prowadzenia dzia³añ w celu wykonania umowy, które Zamawiaj±cy uzna za uzasadniaj±ce zmianê terminu,
f. pozosta³e okoliczno¶ci powoduj±ce mo¿liwo¶æ zmiany terminu wykonania zamówienia:
- si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SWZ.
Przez okoliczno¶æ si³y wy¿szej Strony rozumiej± zdarzenie zewnêtrzne o charakterze nadzwyczajnym, którego nie mo¿na by³o przewidzieæ ani jemu zapobiec, obejmuj±ce w szczególno¶ci wojny, epidemii, po¿aru, dzia³ania wojenne (bez wzglêdu na to czy wojna zosta³a wypowiedziana), inwazje, dzia³ania wrogów zagranicznych; rebelie, terroryzm, rewolucje, powstania, przewroty wojskowe i polityczne wojny domowe; rozruchy z wyj±tkiem tych, które s± ograniczone wy³±cznie do pracowników Wykonawcy lub jego podwykonawców lub Zamawiaj±cego, dzia³ania si³ przyrody, w tym nietypowe dla danej pory roku warunki pogodowe, huragany, pioruny itp.,
- zmiany w zakresie p³atno¶ci – wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany obowi±zuj±cej stawki VAT.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-27 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-27 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, wnosi wymagane zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy w wysoko¶ci 5% ceny ca³kowitej (brutto) podanej w ofercie.
2. W my¶l art. 449 ust. 2 ustawy – Pzp, zabezpieczenie s³u¿y pokryciu roszczeñ z tytu³u niewykonania lub nienale¿ytego wykonania umowy.
3. Zabezpieczenie mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku nastêpuj±cych formach w oparciu o art. 450 ust. 1 ustawy – Pzp:
a) pieni±dzu,
b) porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym,
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 ze zm.).
4. Wykonawca wnosi zabezpieczenie w pieni±dzu na rachunek bankowy wskazany przez zamawiaj±cego, tj.: Bank Spó³dzielczy w Kostrzynie, Oddzia³ w Nekli, nr 58 9075 0009 1100 0101 0012 1370 z dopiskiem „zabezpieczenie umowy – budowa KS w ul. ¦widurskiego w Starczanowie”.
5. W przypadku wniesienia wadium w pieni±dzu, wykonawca mo¿e wyraziæ zgodê na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.
6. W my¶l art. 450 ust. 4 ustawy – Pzp, je¿eli zabezpieczenie wniesiono w pieni±dzu, zamawiaj±cy przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym, zamawiaj±cy zwraca zabezpieczenie wniesione w pieni±dzu z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wykonawcy.
7. Zamawiaj±cy zwróci 70% kwoty, o której mowa w rozdziale VIII pkt 1 w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez zamawiaj±cego za nale¿yte wykonane, natomiast 30% wysoko¶ci zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, zamawiaj±cy zatrzyma na zabezpieczenie roszczeñ z tytu³u gwarancji i zwróci nie pó¼niej ni¿ w 15. dniu po up³ywie okresu gwarancji.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.