eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ruda Śląska › "Dostawa i montaż wyposażenia kuchni oraz zaplecza w nowo budowanej Szkole Podstawowej nr 17 przy ulicy Szkolnej 22 w Rudzie Śląskiej"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa i montaż wyposażenia kuchni oraz zaplecza w nowo budowanej Szkole Podstawowej nr 17 przy ulicy Szkolnej 22 w Rudzie Śląskiej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RUDA ŚLĄSKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Ruda Śląska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000515840

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 6

1.5.2.) Miejscowość: Ruda Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-709

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 2449094

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ruda-sl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rudaslaska.bip.info.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://rudaslaska.logintrade.net/zapytania_email,124222,f7b1c83c6ca046f3ffba36d2ccc2010d.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa i montaż wyposażenia kuchni oraz zaplecza w nowo budowanej Szkole Podstawowej nr 17 przy ulicy Szkolnej 22 w Rudzie Śląskiej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f709255f-d44f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249956

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028630/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.8 Dostawa i montaż wyposażenia kuchni oraz zaplecza w nowobudowanej Szkole Podstawowej nr 17 przy ulicy Szkolnej 22 w Rudzie Śląskiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00169091

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AP.271.21.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 911952,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa i montaż wyposażenia kuchni oraz zaplecza w nowo budowanej Szkole Podstawowej nr 17 przy ulicy Szkolnej 22 w Rudzie Śląskiej.
Zakres prac do wykonania obejmuje wyposażenie ciągu technologicznego kuchni oraz zaplecza w tym :
- wyposażenie magazynu produktów suchych
- wykonanie komory chłodniczej
- wykonanie komory mroźniczej
- wyposażenie pomieszczenia porządkowego
- wyposażenie magazynu warzyw i owoców
- wyposażenie pomieszczenia obieralni brudnej i dezynfekcji jaj
- wyposażenie kuchni głównej
- wyposażenie pomieszczenia magazynowania wózków
- wyposażenie zmywalni naczyń stołowych
- wyposażenie pomieszczenia wydawania dań
- wyposażenie zmywalni naczyń przedszkolnych
- przeszkolenie personelu w zakresie obsługi sprzętu wyposażenia kuchni, przy czym termin przeprowadzenia szkolenia zostanie uzgodniony z Dyrekcją Szkoły.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39221000-7 - Sprzęt kuchenny

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w wyniku pisma złożonego przez TRONUS POLSKA Sp. z o.o. dokonał unieważnienia wcześniejszej czynności wyboru oferty najkorzystniejszej oraz wezwał SPEC GASTRO Przemysław Bączkiewicz pismem z dnia 24 maja 2023 r. do wyjaśnienia treści złożonej oferty. Przedłożone wyjaśnienia potwierdzają, iż zaoferowana „Szatkownica do warzyw nie mniej niż 300 porcji dziennie producenta ROBOT COUPE, model CL-50” nie spełnia warunku określonego w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ). Zgodnie z opisem pozycji 7.7. załącznik nr 4.1. do SWZ – projekt technologiczny zaplecza kuchennego szatkownica powinna mieć wydajność na godzinę: nie mniej niż 500 kg/h, tymczasem zgodnie z oświadczeniem producenta zaproponowany model to „około 500kg/h”. Potwierdza to także karta techniczna urządzenia, która wskazuje, iż „obróbka warzyw aż do 500kg/h”. Wynika z tego jasno, iż wydajność urządzenia to maksymalnie 500 kg/h jednak wartość ta może zostać nieosiągnięta, a tymczasem Zamawiający wymagał wydajności nie mniejszej niż 500 kg/h. Powyższe oznacza, iż treść oferty Wykonawcy SPEC GASTRO Przemysław Bączkiewicz, ul. Wiosenna 127, 42-622 Świerklaniec jest niezgodna z warunkami zamówienia opisanymi w SWZ. W następstwie powyższego Zamawiający dokonał odrzucenia oferty tego Wykonawcy. Podstawa prawna odrzucenia oferty: art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy „Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”

Z uwagi na fakt, iż wszystkie złożone w przedmiotowym postępowaniu oferty zostały odrzucone (uzasadnienie faktyczne i prawne odrzucenia oferty nr 1, 3 i 4 zostało zawarte w zawiadomieniu z dnia 18.05.2023r.) konieczne jest jego unieważnienie na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.