eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipno › Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów uczniów do placówek oświatowych na terenie gminu Lipno w roku szkolnym 2023/2024



Ogłoszenie z dnia 2023-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów uczniów do placówek oświatowych na terenie gminu Lipno w roku szkolnym 2023/2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050764

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 9

1.5.2.) Miejscowość: Lipno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-111

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lipno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów uczniów do placówek oświatowych na terenie gminu Lipno w roku szkolnym 2023/2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed9dc58d-dd08-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249918

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00025273/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozu uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Lipno w roku szkolnym 2023/2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00201416

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 642600,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia pn.: „Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Lipno w roku szkolnym 2023/2024” obejmuje:
Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów uczniów z terenu Gminy Lipno w roku szkolnym 2023/2024 do następujących placówek oświatowych:
a) Szkoła Podstawowa im. Wojska Polskiego w Lipnie ul. Powstańców Wlkp. 68, 64-111 Lipno obwód obejmujący miejscowości Lipno, Klonówiec (cześć za przejazdem kolejowym na drodze z Lipna do Goniembic), Mórkowo, Radomicko, Smyczyna, Błotkowo, Targowisko. Do obwodu szkoły należą również Górka Duchowna, Ratowice, Sulejewo, Żakowo w odniesieniu do dzieci, które rozpoczęły naukę w klasie pierwszej w roku szkolnym 2015/2016. Usługą przewozu uczniów do niniejszej Szkoły Podstawowej objęci są również uczniowie z miejscowości Wydorowo.
b) Szkoła Podstawowa im. 17 Pułku Ułanów w Goniembicach, Goniembice 30, 64-111 Lipno, obwód obejmujący miejscowości Goniembice, Górka Duchowna, Gronówko, Koronowo, Klonówiec ( bez części za przejazdem kolejowym na drodze z Lipna do Goniembic), Ratowice, Sulejewo, Wyciążkowo, Żakowo,
c) Przedszkole w Lipnie ul. Powstańców Wlkp. 46, 64-111 Lipno obwód: obejmujący miejscowości Lipno, Mórkowo, Smyczyna,
d) Przedszkole w Radomicku, Radomicko 2, 64-111 Lipno obwód obejmujący miejscowości Radomicko, Targowisko, Błotkowo,
e) Przedszkole w Goniembicach, Goniembice 30, 64-111 Lipno obwód obejmujący miejscowości Goniembice, Gronówko, Wyciążkowo, Koronowo, Klonówiec,
f) Przedszkole w Górce Duchownej, Górka Duchowna 68, 64-111 Lipno obwód obejmujący miejscowości Górka Duchowna, Ratowice, Sulejewo, Żakowo.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Szacunkowa ilość kilometrów przewozu uczniów w roku szkolnym 2023/2024 wynosi: 51 000 km
2. Przedmiot zamówienia ma być świadczony następującymi środkami transportu, spełniającymi warunki udziału w postępowaniu:
• minimum 1 (jeden) autobus posiadający min. 63 miejsca siedzące
• minimum 2 (dwa) autobusy , z których każdy posiada po min. 57 miejsc siedzących
• minimum 1 ( jeden ) autobus rezerwowy, posiadający min. 40 miejsc siedzących
3. Przedmiot zamówienia ma być świadczony środkami transportu przystosowanymi, zgodnie z przepisami prawa, do przewozu uczniów. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia osobom przewożonym właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny oraz komfortu jazdy zgodnych z przepisami prawa. Każdy z pojazdów wykorzystywanych do realizacji usługi musi być w dobrym stanie technicznym, zapewniającym prawidłowe zgodne z właściwymi przepisami prawa i bezpieczne wykonywanie zamówienia, musi posiadać aktualne badania techniczne określone właściwymi przepisami prawa oraz aktualne ubezpieczenie OC pojazdu i NNW. Kierowcy Wykonawcy zobowiązani są do posiadania odpowiednich uprawnień i kwalifikacji zawodowych do prowadzenia tego typu pojazdów.
4. Autobus używany do transportu dzieci musi być przystosowany do ich przewozu zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym. Wykonawca ma obowiązek zastosowania kontrastowego oznaczenia na krawędzi schodów oraz kontrastowej kolorystyki poręczy.
5. W okresie jesienno – zimowym autobusy muszą być ogrzewane, a na stopniach wejściowych nie może zalegać lód i nie mogą one być śliskie.
6. W przypadku awarii pojazdu lub zdarzenia losowego Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zastępczego środka transportu w taki sposób aby nie powodował opóźnień czasowych kursu. Wobec powyższego Wykonawca jest zobowiązany posiadać autobus rezerwowy spełniający warunki określone w pkt. 2, 3, 4 i 5.
7. Pod pojęciem uczeń należy rozumieć dziecko objęte obowiązkiem szkolnym oraz dziecko objęte przygotowaniem przedszkolnym.
8. Pod pojęciem przewozu uczniów należy rozumieć:
- dowóz uczniów z ustalonych miejscowości zamieszkania do danych placówek oświatowych przed rozpoczęciem zajęć szkolnych i odwóz uczniów z placówek oświatowych do ustalonych miejscowości zamieszkania po zakończeniu zajęć szkolnych.
- dowóz uczniów z danych placówek oświatowych na zawody sportowe, imprezy międzyszkolne itp. w odległości do 30 km od granic gminy Lipno.
9. Wykonawca zapewnia opiekę nad uczniami podczas świadczenia usługi przewozu. W każdym autobusie opiekę nad uczniami sprawować będzie co najmniej jeden opiekun. Szczegółowe wytyczne dotyczące opieki nad uczniami zawarte zostały w par. 3 projektu umowy [załącznik nr 7 do SWZ] będące integralną częścią niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.
10. Wykonawca zobowiązany jest, przez okres świadczenia usługi transportu, posiadać dokument potwierdzający że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz zobowiązany jest do posiadania ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków i odpowiedzialności cywilnej na wszystkie pojazdy, którymi będzie świadczona usługa transportu.
11. Trasę w tym ilość kursów oraz godziny przewozu uczniów ustali wykonawca z dyrektorem danej placówki oświatowej przed rozpoczęciem roku szkolnego 2023/2024.
12. Zamawiający zastrzega możliwość modyfikacji tras przewozu uczniów do placówek oświatowych [w tym modyfikacji punktów przystankowych] oraz liczby autobusów w zależności od potrzeb wynikających z organizacji roku szkolnego i liczby uczniów korzystających z przewozów. Co może wiązać się ze zmianą ilości przejechanych kilometrów. Jednakże zmiany te nie będą powodować zmiany ceny jednostkowej wartości usługi za jeden kilometr.
13. Przewóz uczniów musi:
- być skorelowany z godzinami rozpoczynania i zakończenia zajęć szkolnych wynikającymi z planów lekcji roku szkolnego 2023/2024 w tym egzaminów, rozpoczęcia i zakończenia roku szkolnego itp. Wszyscy uczniowie muszą być przywiezieni do placówek oświatowych najpóźniej na 5 min. przed rozpoczęciem zajęć szkolnych. Godziny dowozu muszą:
- umożliwiać dowożonym uczniom punktualne rozpoczęcie zajęć szkolnych,
- uwzględniać możliwie jak najkrótszy czas przebywania ucznia w podróży,
-uczniom zapewniać miejsca siedzące w autobusie,
14. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktyczną ilość przejechanych kilometrów tzn. za faktycznie wykonaną trasę przejazdu - od momentu, gdy wsiądzie pierwszy uczeń na danej trasie do momentu gdy wysiądzie ostatni uczeń na danej trasie, bez kosztów dojazdu do miejsca rozpoczęcia pracy i odjazdów do miejsca garażowania autobusów.
15. Stosownie do art. 95 ustawy, Zamawiający wymaga aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w szczególności dotyczy to pracowników wykonujących czynności kierowania pojazdami i opiekuna. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 694558,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 830606,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 694558,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Milla Spółdzielnia w Lesznie

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972314953

7.3.3) Ulica: Towarowa 1

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Usługi Transportowo-Warsztatowe Artur Maćkowiak, 2 autobusy 2/3 zadania


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 694558,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-09-04 do 2024-06-21

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.