Ogłoszenie z dnia 2021-10-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00171625/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych utwardzonych i nieutwardzonych,
ścieżek rowerowych i chodników na terenie Gminy Nieporęt.
ZADANIE I, ZADANIE II, ZADANIE III
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nieporęt
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270519
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Nieporęt
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-126
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@nieporet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nieporet.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://nieporet.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych utwardzonych i nieutwardzonych,ścieżek rowerowych i chodników na terenie Gminy Nieporęt.
ZADANIE I, ZADANIE II, ZADANIE III
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-817d4d34-0f22-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249780
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001892/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Zimowe utrzymanie dróg i chodników gminnch (2021 r. - 2022 r.)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00171625/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZF.271.21.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 515000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE I:drogi utwardzone
Zakres prac: odśnieżanie jezdni dróg i likwidacja śliskości dróg poprzez posypywanie jezdni mieszanką piaskowo – solną (zawartość soli – min. 30%, materiał Wykonawcy) na całej szerokości - wykaz dróg do odśnieżania i posypywania – załącznik nr 1a do wzoru umowy.
drogi nieutwardzone
Zakres prac: odśnieżanie jezdni dróg na całej szerokości - wykaz dróg do odśnieżania – załącznik nr 1b do wzoru umowy.
Maksymalny czas zakończenia akcji zwalczania skutków zimy od momentu zgłoszenia przez zamawiającego konieczności rozpoczęcia akcji zwalczania skutków zimy: drogi utwardzone i drogi nieutwardzone – 4 godziny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 379629,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE II:chodniki i ścieżki rowerowe
Zakres prac: odśnieżanie na całej szerokości ścieżek rowerowych, ciągów pieszych (chodników) i likwidacja śliskości poprzez posypywanie ścieżki rowerowej i chodnika mieszanką piaskowo – solną (zawartość soli – min. 5%, materiał Wykonawcy) na całej szerokości -wykaz ciągów do odśnieżania– załącznik nr 1c do wzoru umowy.
Maksymalny czas zakończenia akcji zwalczania skutków zimy od momentu zgłoszenia przez zamawiającego konieczności rozpoczęcia akcji zwalczania skutków zimy: chodniki i ścieżki rowerowe – 6 godzin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 64814,81 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZADANIE III:wywóz zalegającego śniegu
Zakres prac: wywóz zalegającego śniegu z dróg gminnych, parkingów, przystanków autobusowych i na osiedlach mieszkaniowych.
Maksymalny czas zakończenia akcji zwalczania skutków zimy od momentu zgłoszenia przez zamawiającego konieczności rozpoczęcia akcji zwalczania skutków zimy. : wywóz zalegającego śniegu w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 5555,56 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 410000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 487569,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 410000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZUK - Ogrody
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361863363
7.3.3) Ulica: Głowna 17
7.3.4) Miejscowość: Stasi Las
7.3.5) Kod pocztowy: 05-140
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ZUK - OGRODY" Dominik Goźliński w spadku
jakie przetargi wygrała firma
"ZUK - OGRODY" Dominik Goźliński w spadku
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 410000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 70000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Utzymania i urządzania zielenie NATURA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7161317792
7.3.3) Ulica: Żymirskiego 1/41
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-045
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD UTRZYMANIA I URZĄDZANIA ZIELENI "NATURA" DARIUSZ CZARNACKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD UTRZYMANIA I URZĄDZANIA ZIELENI "NATURA" DARIUSZ CZARNACKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 70000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
ZADANIE III: wywóz zalegającego śniegu”, ponieważ w niniejszym postępowaniu dla części III nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI NIEPORĘT
- Budowa sieci wodociągowej w działkach nr ew. 251/23, 251/26, 269/1, 251/11 i 251/22 w ulicy bocznej od ul. Szkolnej w Józefowie
- Budowa sieci wodociągowej w działce nr ew. 478/6 w ulicy bocznej od ul. Brukowej w Stanisławowie Pierwszym
- Budowa kanalizacji deszczowej na terenie osiedla Głogi w Nieporęcie - Zlewnia 2 - etap 2
- Projekt i przebudowa boiska na terenie filii GOK w Beniaminowie.
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w działce ew. nr. 2/13 w ul. bocznej od Kwiatowej w Michałowie-Grabinie
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obiektów zarządzanych przez Urząd Gminy Nieporęt oraz likwidacja nielegalnych wysypisk odpadów komunalnych
więcej: przetargi NIEPORĘT »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Powiatu Ostrowieckiego w sezonie 2024/2025
- Ochrona i dozór mienia Muzeum Gross-Rosen w Rogoźnicy oraz monitorowanie obiektu i terenu Muzeum w Wałbrzychu.
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) zarządzanych przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
- Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonie 2024/2025 część 1, 2, 3
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.