eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciechanowiec › Likwidacja barier architektonicznych przy budynku Przedszkola w Ciechanowcu poprzez montaż pionowej platformy dla niepełnosprawnych z wymianą nawierzchni ciągów komunikacyjnych



Ogłoszenie z dnia 2021-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Likwidacja barier architektonicznych przy budynku Przedszkola w Ciechanowcu poprzez montaż pionowej platformy dla niepełnosprawnych z wymianą nawierzchni ciągów komunikacyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ciechanowiec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza

1.5.2.) Miejscowość: Ciechanowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-230

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 86/2771-145

1.5.8.) Numer faksu: 86/2771-066

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@ciechanowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechanowiec.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://bip.um.ciechanowiec.wrotapodlasia.pl/Zam_publiczne/zamowienia-publiczne-2021.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Likwidacja barier architektonicznych przy budynku Przedszkola w Ciechanowcu poprzez montaż pionowej platformy dla niepełnosprawnych z wymianą nawierzchni ciągów komunikacyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ed0e799-1c63-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249701

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001275/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Likwidacja barier architektonicznych przy budynku Przedszkola w Ciechanowcu poprzez montaż pionowej platformy dla niepełnosprawnych z wymianą nawierzchni ciągów komunikacyjnych.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00190685/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.25.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Przedmiotem zamówienia jest likwidacja barier architektonicznych przy Przedszkolu w Ciechanowcu i obejmuje montaż pionowej platformy dla wózków oraz wymianę nawierzchni dojazdów i części ogrodzenia od strony ulicy.
Zadanie obejmuje m.in.: wykonanie następujących prac:
- wymianę nawierzchni dojść między ulicą dojazdową a platformą pionową dla wózków (roboty rozbiórkowe, podbudowa pod nawierzchnię z kostki brukowej i utwardzenie placów manewrowych kostką brukową oraz okrawężnikowanie, roboty przygotowawcze pod platformę pionową); powierzchnia utwardzeń z płytek betonowych gr. 6 cm dojście do platformy – ok. 140,5 m2, powierzchnia utwardzeń z kostki i płytek betonowych gr. 6 cm taras i schody – ok. 169,4 m2.
- zakup i montaż platformy pionowej dla osób niepełnosprawnych;
- zakup i montaż balustrad z pochwytem stalowym na zewnątrz budynku, w ciągach komunikacyjnych, prowadzących od platformy pionowej do wejścia budynku przedszkola,
- roboty związane z likwidacją schodów i nierówności na tarasie przylegającym do budynku przedszkola, prowadzącym od platformy pionowej do wejścia do budynku,
- wymianę dwóch furtek i ogrodzenia z siatki na ogrodzenie z panelowych elementów stalowych.
Szyb platformy na planie prostokąta z profili stalowych nierdzewnych zamocowanych do płyty żelbetowej podszybia. Wysokość podnoszenia do 1,8 m. Platforma powinna charakteryzować się wysoką kulturą jazdy oraz kontrolą dostępu przed niepowołanymi osobami. Powinna być wykonana z elementów ocynkowanych lub z metali nierdzewnych, a wypełnienie furtek i barierki podestu z poliwęglan komorowego. Obudowę maszynowni z paneli blaszanych z wypełnieniem wygłuszającym pracę napędu. Urządzenie ma zostać zamontowane na zewnątrz budynku i dlatego jego elementy powinny być wykonane z materiałów odpornych na wpływ czynników atmosferycznych, bez konieczności budowy szybu. Montaż podnośnika pionowego w sąsiedztwie tarasu, w miejscu schodów przeznaczonych do rozbiórki, po wykonaniu fundamentu, instalacji elektrycznej z doprowadzeniem przewodu zasilającego i wykonaniu zabezpieczenia instalacji elektrycznej z uziemieniem. Dolny i górny przystanek należy zabezpieczyć bramkami. Wjazd na podest transportowy platformy należy wykonać w postaci niskiej rampy najazdowej, albo niewielkiego zagłębienia ok. 60 mm. Ponadto podnośnik wyposażony jest w ręczny zjazd awaryjny. Urządzenie powinno być zgodne z Dyrektywą Maszynową 2006/42/WE i posiada wszystkie niezbędne atesty i certyfikaty dotyczące bezpiecznego użycia podnośnika. Płyta fundamentowa - wylewana, żelbetowa gr. 30 cm. Beton C25/30 W8, zbrojenie siatka #12 o oczku 20cm x 20cm, lokalnie zagęszczona do oczka 10x10cm. Stal żebrowana AIIIN typu RB500W. Pod płytą fundamentową należy wykonać zagęszczoną podsypkę z pospółki o gr. 20cm do Is=0,98 (zagęszczając ją w dwóch warstwach). Następnie zostanie ułożony chudy beton C8/10 gr. 10cm, a na niego położona izolacja p/w wodną w postaci foli PE 0,7mm.
Utwardzenie dojścia do platformy podnośnikowej od strony drogi publicznej - z wykorzystaniem płytek i kostki betonowej z posypką płukaną w kolorach odcieni jasnej szarości (mieszanka grysu białego i czarnego z przewagą białego), z pasami odcinającymi w kolorze ciemniejszym (mieszanka grysu białego i czarnego z przewagą czarnego). Utwardzenia pomiędzy budynkiem, a platformą, utwardzony zostanie płytkami chodnikowymi z płukaną posypką granitową o wielkości 35x35 cm i gr. 6 cm, w obrębie istniejących chodników. Taras przy budynku przewiduje się utwardzić nieregularną kostką z płukaną posypką granitową o wielkości 16x9/8 cm i 18x13/14 cm o gr. 6 cm, i płytkami 35 x 35 cm. Przewiduje się wykonanie utwardzenia na odpowiednio ukształtowanym i zagęszczonym podłożu z piasku. Na skrajnych krawędziach utwardzenia, założyć obrzeża trawnikowe na ławach betonowych. Jako podkład pod płaszczyzny ruchu, przewidziano podsypki z kruszyw o grubości 30 cm. Na nich układana będzie warstwa górna z kostki betonowej gr. 6 cm, na podsypce z piasku z cementem gr. 5 cm.

2. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót określony został przy pomocy:
1) Specyfikacji Warunków Zamówienia,
2) Postanowieniach umowy – wzorze umowy,
3) Dokumentacji projektowej i przedmiarach robót.

3. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne czy systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1-3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych /tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 1129/, Zamawiający dopuści za zgodą autora dokumentacji, materiały lub rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji.
4. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Pzp a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, europejskiej ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne". Zgodnie z art. 101 ust. 5 Pzp wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym w tych dokumentach, jest obowiązany udowodnić, poprzez dołączenie do oferty stosownych przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104–107 Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
5. Klasyfikacja ważności dokumentów. Dokumenty stanowiące o niniejszym zamówieniu należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się i równoważne. Wymagania określone w choćby jednym z dokumentów są obowiązujące dla Wykonawcy tak, jakby zawarte były w całej dokumentacji. Jeżeli zostaną znalezione dwuznaczności lub rozbieżności między tymi dokumentami, to Zamawiający udzieli w tym zakresie niezbędnych wyjaśnień lub wyda Wykonawcy niezbędne polecenia. Wykonawca nie może wykorzystywać tych dwuznaczności i rozbieżności na niekorzyść Zamawiającego.
6. Wszystkie działania Wykonawcy robót związane z realizacją i rozliczeniem zadania powinny być zgodne z warunkami umowy i SWZ wraz z załącznikami oraz obowiązującymi przepisami prawa.
7. Stosownie do treści art. 102 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że wymagania o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45313100-5 - Instalowanie wind

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241326,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 254809,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 245809,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRAINA ZIELENI Robert Żebrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 450050860

7.3.4) Miejscowość: Osipy Lepertowizna 3

7.3.5) Kod pocztowy: 18-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 254809,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-12-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.