Ogłoszenie z dnia 2022-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00161231/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-17
- 2022/BZP 00181415/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przystosowanie budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 przy ul. Botanicznej 22 w Nowej Soli dla potrzeb uczniów z niepełnosprawnościami.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Sól-Miasto
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770280
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Marszałka J. Piłsudskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól
1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@nowasol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://nowasol.pl/zamowienia-publiczne/kategorie-zamowien/powyzej-130tys-zl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przystosowanie budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 przy ul. Botanicznej 22 w Nowej Soli dla potrzeb uczniów z niepełnosprawnościami.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bd56fdc-d5a4-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00249508
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009036/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Nowej Soli dla osób niepełnosprawnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach IV Osi Priorytetowej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Działanie 4.1 Innowacje społeczne, w ramach projektu „Dostępna Szkoła” na podstawie umowy o powierzenie grantu 220/2021/BZP/DS - przedsięwzięcie „DOSTĘPNA SZKOŁA – NOWA SÓL”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161231/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.0016.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 191333,34 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Juliana Tuwima w Nowej Soli przy ul. Botanicznej 22 dla potrzeb uczniów z niepełnosprawnościami w ramach przedsięwzięcia „Dostępna Szkoła-Nowa Sól”, obejmujące dostosowanie standardów obszaru architektonicznego terenu szkoły do Modelu Dostępnej Szkoły. Przedmiot zamówienia obejmuje przystosowanie budynku szkoły dla potrzeb uczniów z niepełnosprawnościami poprzez:
- powiększenie otworów drzwiowych, montaż nowych nadproży, ościeżnic i drzwi (5 szt.) wraz z przesunięciem otworu drzwiowego;
- remont jednego pomieszczenia obejmujący podział pomieszczenia na dwa gabinety, budowę ściany działowej (dł. 7,0 mb), wykonanie instalacji wentylacyjnej i elektrycznej oraz montaż opraw oświetleniowych (9 szt.), gniazd wtykowych (6 szt.) i włączników oświetlenia (2 szt.), wykonanie wylewki samopoziomującej wraz z ułożeniem wykładziny podłogowej PVC homogenicznej (13,0 m2) i wykładziny dywanowej (41 m2), wykonanie gładzi oraz malowanie ścian (125,0 m2) i sufitów (49 m2);
- dostosowanie jednego pomieszczenia na specjalistyczny gabinet profilaktyki zdrowotnej obejmujący przeróbkę instalacji elektrycznej, wykonanie sufitu podwieszanego (13,5 m2), wykonanie fartucha z płytek ceramicznych (3,0 m2), doprowadzenie instalacji wod-kan, montaż wyposażenia sanitarnego, wykonanie gładzi gipsowej i malowanie ścian (43 m2),
- demontaż istniejących okładzin podłogowych w 7 pomieszczeniach, wykonanie wylewki samopoziomującej i ułożenie wykładziny podłogowej PVC homogenicznej (ok 360,0 m2),
- szpachlowanie i malowanie ścian (136 m2) i sufitów (64 m2) w 2 pomieszczeniach,
- remont dwóch pomieszczeń sanitarnych obejmujący roboty rozbiórkowe, korektę instalacji wod-kan i elektrycznej, montaż ceramiki sanitarnej, armatury i wyposażenia łazienkowego, ułożenie płytek ceramicznych (35m2) i płytek gresowych (13,5 m2), wygładzenie oraz malowanie sufitów (7,0 m m2),
- dostawę i montaż bezprzewodowego systemu przywoływania (wezwania pomocy) w 2 toaletach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 28 czerwca 2022 r., zamawiający zwrócił się do wykonawców, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą oraz do przedłużenia okresu ważności wadium albo wniesienia nowego wadium, wyznaczając termin na złożenie pisemnego oświadczenie o przedłużeniu terminu związania ofertą wraz z dokumentem potwierdzającym przedłużenie ważności wadium albo wniesienie nowego wadium, do dnia 30 czerwca 2022 r. W wyznaczonym terminie, wykonawca CASTLE Krzysztof Krawczyk, ul. Zawiszy Czarnego 7E/1, 65-387 Zielona Góra, który złożył oferte nr 2, złożył oświadczenie, że nie wyraża zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.W związku z powyższym, oferta nr 2 złożona przez CASTLE Krzysztof Krawczyk, ul. Zawiszy Czarnego 7E/1, 65-387 Zielona Góra, została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
W niniejszym postępowaniu zostały złożone dwie oferty, tym samym wobec odrzucenia oferty nr 2, jako najkorzystniejsza została oceniona oferta nr 1 złożona przez wykonawcę Usługi Budowlane BUD-BIG Krzysztof Pultyn, 67-100 Lubieszów 91E. Cena oferty wynosi 388 541,37 zł i przekracza kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, która wynosi 310 000,00 zł.
W związku z powyższym, postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- "Budowa połączenia turystycznego Nowa Sól - Siedlisko". Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
- "Budowa połączenia turystycznego Nowa Sól - Siedlisko". Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
- "Sukcesywne dostawy gazów medycznych na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli"
- Modernizacja instalacji dostawy wody do budynków szpitala ze Stacji Uzdatniania Wody zlokalizowanej w budynku kotłowni szpitala przy ul. Chałubińskiego 7 w Nowej Soli
- Sukcesywny zakup paliw płynnych - oleju napędowego i benzyny bezołowiowej na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Nowej Soli.
- Wykonanie Centrali Wentylacyjnej dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii zlokalizowanej w budynku głównym "A" WS SP ZOZ w Nowej Soli
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pracowni lekcyjnych i łazienek w ZSCKR im. J. Dziubińskiej w Zduńskiej Dąbrowie
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.