eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › Przystosowanie budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 przy ul. Botanicznej 22 w Nowej Soli dla potrzeb uczniów z niepełnosprawnościami.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przystosowanie budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 przy ul. Botanicznej 22 w Nowej Soli dla potrzeb uczniów z niepełnosprawnościami.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Sól-Miasto

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770280

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka J. Piłsudskiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@nowasol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://nowasol.pl/zamowienia-publiczne/kategorie-zamowien/powyzej-130tys-zl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przystosowanie budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 przy ul. Botanicznej 22 w Nowej Soli dla potrzeb uczniów z niepełnosprawnościami.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bd56fdc-d5a4-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00249508

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00009036/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Dostosowanie budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Nowej Soli dla osób niepełnosprawnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach IV Osi Priorytetowej Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, Działanie 4.1 Innowacje społeczne, w ramach projektu „Dostępna Szkoła” na podstawie umowy o powierzenie grantu 220/2021/BZP/DS - przedsięwzięcie „DOSTĘPNA SZKOŁA – NOWA SÓL”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161231/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.0016.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 191333,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przystosowanie budynku Szkoły Podstawowej Nr 3 im. Juliana Tuwima w Nowej Soli przy ul. Botanicznej 22 dla potrzeb uczniów z niepełnosprawnościami w ramach przedsięwzięcia „Dostępna Szkoła-Nowa Sól”, obejmujące dostosowanie standardów obszaru architektonicznego terenu szkoły do Modelu Dostępnej Szkoły. Przedmiot zamówienia obejmuje przystosowanie budynku szkoły dla potrzeb uczniów z niepełnosprawnościami poprzez:
- powiększenie otworów drzwiowych, montaż nowych nadproży, ościeżnic i drzwi (5 szt.) wraz z przesunięciem otworu drzwiowego;
- remont jednego pomieszczenia obejmujący podział pomieszczenia na dwa gabinety, budowę ściany działowej (dł. 7,0 mb), wykonanie instalacji wentylacyjnej i elektrycznej oraz montaż opraw oświetleniowych (9 szt.), gniazd wtykowych (6 szt.) i włączników oświetlenia (2 szt.), wykonanie wylewki samopoziomującej wraz z ułożeniem wykładziny podłogowej PVC homogenicznej (13,0 m2) i wykładziny dywanowej (41 m2), wykonanie gładzi oraz malowanie ścian (125,0 m2) i sufitów (49 m2);
- dostosowanie jednego pomieszczenia na specjalistyczny gabinet profilaktyki zdrowotnej obejmujący przeróbkę instalacji elektrycznej, wykonanie sufitu podwieszanego (13,5 m2), wykonanie fartucha z płytek ceramicznych (3,0 m2), doprowadzenie instalacji wod-kan, montaż wyposażenia sanitarnego, wykonanie gładzi gipsowej i malowanie ścian (43 m2),
- demontaż istniejących okładzin podłogowych w 7 pomieszczeniach, wykonanie wylewki samopoziomującej i ułożenie wykładziny podłogowej PVC homogenicznej (ok 360,0 m2),
- szpachlowanie i malowanie ścian (136 m2) i sufitów (64 m2) w 2 pomieszczeniach,
- remont dwóch pomieszczeń sanitarnych obejmujący roboty rozbiórkowe, korektę instalacji wod-kan i elektrycznej, montaż ceramiki sanitarnej, armatury i wyposażenia łazienkowego, ułożenie płytek ceramicznych (35m2) i płytek gresowych (13,5 m2), wygładzenie oraz malowanie sufitów (7,0 m m2),
- dostawę i montaż bezprzewodowego systemu przywoływania (wezwania pomocy) w 2 toaletach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 28 czerwca 2022 r., zamawiający zwrócił się do wykonawców, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu, o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą oraz do przedłużenia okresu ważności wadium albo wniesienia nowego wadium, wyznaczając termin na złożenie pisemnego oświadczenie o przedłużeniu terminu związania ofertą wraz z dokumentem potwierdzającym przedłużenie ważności wadium albo wniesienie nowego wadium, do dnia 30 czerwca 2022 r. W wyznaczonym terminie, wykonawca CASTLE Krzysztof Krawczyk, ul. Zawiszy Czarnego 7E/1, 65-387 Zielona Góra, który złożył oferte nr 2, złożył oświadczenie, że nie wyraża zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
W związku z powyższym, oferta nr 2 złożona przez CASTLE Krzysztof Krawczyk, ul. Zawiszy Czarnego 7E/1, 65-387 Zielona Góra, została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 12 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wykonawca nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
W niniejszym postępowaniu zostały złożone dwie oferty, tym samym wobec odrzucenia oferty nr 2, jako najkorzystniejsza została oceniona oferta nr 1 złożona przez wykonawcę Usługi Budowlane BUD-BIG Krzysztof Pultyn, 67-100 Lubieszów 91E. Cena oferty wynosi 388 541,37 zł i przekracza kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, która wynosi 310 000,00 zł.
W związku z powyższym, postępowanie o udzielenie zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie z którym zamawiający unieważnia postępowanie jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.