eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cekcyn › Przebudowa drogi gminnej 010307C Krzywogoniec - Wrzosowisko w miejscowości Krzywogoniec, gmina Cekcyn i budowa drogi gminnej 010365C w miejscowości Ludwichowo, gmina Cekcyn.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej 010307C Krzywogoniec – Wrzosowisko w miejscowości Krzywogoniec, gmina Cekcyn i budowa drogi gminnej 010365C w miejscowości Ludwichowo, gmina Cekcyn.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Cekcyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351104

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 2

1.5.2.) Miejscowość: Cekcyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-511

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 52 3347550

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cekcyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.cekcyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cc13f4e2-b11a-11ee-a06e-7a3efa199397

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej 010307C Krzywogoniec – Wrzosowisko w miejscowości Krzywogoniec, gmina Cekcyn i budowa drogi gminnej 010365C w miejscowości Ludwichowo, gmina Cekcyn.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cc13f4e2-b11a-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00249405

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00023108/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przebudowa drogi gminnej 010307C Krzywogoniec-Wrzosowisko gm. Cekcyn oraz budowa drogi gminnej 010365C w miejscowości Ludwichowo, gmina Cekcyn.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020 dla operacji typu „Budowa lub modernizacja dróg lokalnych” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii”.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00043428

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2601384,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1 pn. „Przebudowa drogi gminnej 010307C Krzywogoniec – Wrzosowisko w miejscowości Krzywogoniec, gmina Cekcyn”.
1. Przedmiotem zamówienia obejmuje przebudowę drogi gminnej 010307C Krzywogoniec – Wrzosowisko w miejscowości Krzywogoniec, gmina Cekcyn.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Zestawienie powierzchni zagospodarowania drogowego:
- długość drogi – 327,44 mb;
- jezdnia o nawierzchni z kostki betonowej: 1.593,50 m2;
- zjazdy indywidualne z kostki betonowej: 67,50 m2;
- projektowany chodnik (dojścia do furtek): 2,00 m2;
- projektowane pobocze ulepszone kruszywem (do granicy pasa drogowego): 390,00 m2;
- studnie chłonne fi 1200: 5 szt.
- studnie chłonne fi 800: 1 szt.
- wpusty deszczowe z kratami żeliwnymi klasy Dn400 ze studnią: 6 szt.
Łączna powierzchnia zagospodarowania drogowego: 2.053,00 m2.
2) Projektowana konstrukcja nawierzchni:
a) Nawierzchnia jezdni, zjazdów, dojść do furtek:
- kostka betonowa wibroprasowana, gr. 8 cm,
- podsypka cementowo – piaskowa 1:4, gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 25 cm,
- istniejące podłoże po zagęszczeniu.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 38 cm.
b) Pobocze:
- podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 gr. 10 cm,

3) Brana elektryczna:
a) materiały do zabudowy – nowe oświetlenie drogowe:
- kabel oświetleniowy typu YAKY5x35mm2: 347m/413m (trasa/kabel);
- oprawa oświetleniowa LED 30,5W: 11 szt.;
- słup oświetleniowy z fundamentem h=8m: 11 kpl;
- wysięgnik jednoramienny l=1m: 11 szt.;
- przewód typu YDYżo3x2,5mm2: 99 m
- tabliczka bezpiecznikowa IKZ z wkładkami: 11 kpl;
- bednarka FeZn 25x4 mm: 369,00 m;
- rura ochronna karbowana dwuścienna, HDPE 75mm, SN7: 253,00 m
- rura ochronna karbowana gładkościenna, HDPE 110mm, SN10: 94,00 m
- inne materiały np. folia oznacznikowa, folia ochronna niebieska, piasek, itp.
b) Likwidacja kolizji energetycznych, materiały do demontażu ENEA Oświetlenie:
- linia napowietrzna - 330 m,
- oprawy oświetleniowe z wysięgnikiem – 1 kpl.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.5.5.) Wartość części: 611764,48 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2 pn. „Budowa drogi gminnej 010365C w miejscowości Ludwichowo, gmina Cekcyn”.
1. Przedmiotem zamówienia budowa drogi gminnej 010365C w miejscowości Ludwichowo, gmina Cekcyn.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Zestawienie powierzchni zagospodarowania drogowego:
- długość drogi – 940,00 mb;
- jezdnia o nawierzchni bitumicznej – F=2.963,20 m2;
- jezdnia z płyt ażurowych z wypełnieniem z kruszywa – F=1.186,90 m2;
- zjazdy indywidualne z kostki betonowej – F=463,42 m2;
- projektowane pobocze ulepszone z kruszywa – F=1.386,00 m2;
- nawierzchnia z bruku z kamienia polnego – F=40,40 m2;
- ściek prefabrykowany betonowy drogowy trójkątny – L=152,40 mb;
- kaskada (KPED 01.25) na rowie – 305 szt.;
- ściek skarpowy – L=5,80 mb;
- ścianka czołowa przepustu rurowego P1 fi 400 – 2 szt.
- przepust P1 fi 400 – L=8,50 m
- przepust P2 fi 800 – L=13,00 m
- umocnienie skarp płytami ażurowymi – F=813,80 m2.
Ogólna powierzchnia zagospodarowania drogowego wynosi: 6.853,72 m2.
2) Konstrukcja nawierzchni dróg:
a) Jezdnia bitumiczna:
- warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S gr. 4 cm,
- warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W gr. 4 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20 cm,
- istniejące podłoże kategorii G1.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 28 cm.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca górną warstwę nawierzchni ułożył na całej szerokości jezdni jednym pasem.
b) Jezdnia z płyt batonowych ażurowych:
- płyty ażurowe betonowe gr. 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20 cm,
- istniejące podłoże kategorii G1.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 33 cm.
c) Zjazdy:
- kostka betonowa wibroprasowana gr. 8 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 15 cm,
- istniejące podłoże kategorii G1.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 28 cm.
d) Powierzchnie wybrukowane – pachwiny:
- bruk z kamienia polnego 16-18 cm,
- podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 5 cm,
- podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5mm stab. mechanicznie gr. 20 cm,
- istniejące podłoże kategorii G1.
Łączna grubość konstrukcji nawierzchni wynosi 43-45 cm.
e) Projektowane pobocze:
- kruszywo łamane 0/31,5mm gr. 10 cm.
3) Branża elektryczna:
- przestawienie słupa oświetlenia ulicznego – 1 szt.
- przestawienie słupa linii napowietrznej nN-0,4 kV – 1 szt.
- przełożenie linii kablowej nN-0,4kV
- nałożenie rur ochronnych na istniejące kable.
4) Branża sanitarna – zaprojektowano wykonanie następujących elementów uzbrojenia terenu:
- przebudowa poza jezdnię kolidujące hydranty naziemne – 3 szt.
- budowa nowego hydrantu – 1 szt.
5) Branża sanitarna – budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej z przyłączami oraz budowa przepompowni ścieków P3 wraz z zasilaniem energetycznym:
a) budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej:
- budowa kanalizacji sanitarnej z rur PVC200 – 424,00 m
- budowa studzienek kanalizacyjnych systemowych Ø 400 – 9 szt.
- budowa studni rewizyjnych betonowych DN1200 – 3 szt.
b) budowa sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej:
- budowa kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE 75/4,5 mm – 627,00 m
c) budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej:
- budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej z rur PVC160 – 94,00 m
- budowa studzienek kanalizacyjnych – 10 szt.
d) budowa przepompowni ścieków P3 wraz z jej wyposażeniem i zasilaniem elektroenergetycznym:
- budowa przepompowni ścieków wraz z wyposażeniem (zbiornik tłoczni DN1200 polimerobeton, armatura stal nierdzewna, H=4,81 m, pompy 2 x 1,5kW, szafa sterownicza, monitoring),
- budowa przyłącza elektroenergetycznego – 9 m.
- zagospodarowanie terenu przepompowni ścieków.

W projekcie budowlanym dla zadania wskazanego powyżej zaplanowano wykonanie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w szerszym zakresie.
Przedmiotem niniejszego zamówienia objęto budowę sieci kanalizacji sanitarnej (grawitacyjnej i tłocznej) od istniejącej studni Sr-3 (dz. ewid. 94) do przepompowni ścieków P3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacja z wykonania części przyłączy kanalizacyjnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

4.5.5.) Wartość części: 1989620,29 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 703473,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 935997,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 703473,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SOLO DUO Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532691050

7.3.3) Ulica: Wiatrakowa 6

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-115

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 703473,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne unieważnienia:
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.) Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie części 2 w wysokości: 2.319.409,00 zł brutto.
W postępowaniu dla tej części zostały złożone 4 oferty:
- Oferta nr 3 – REDON NAKŁO Spółka z o. o., ul. Karnowska 3, 89-100 Nakło nad Notecią, cena oferty brutto: 1.664.238,11 zł /po poprawieniu oczywistej omyłki rachunkowej/;
- Oferta nr 5 – Przedsiębiorstwo Inżynieryjne HEMAR Sp. z o. o., ul. Wojska Polskiego 13, 86-100 Świecie, cena oferty brutto: 2.723.982,01 zł;
- Oferta nr 7 – SOLO DUO Sp. z o. o., ul. Wiatrakowa 6, 85-115 Bydgoszcz, cena oferty brutto: 2.366.474,63 zł /po poprawieniu oczywistej omyłki rachunkowej/;
- Oferta nr 8 – Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów Sp. z o. o., Kozłowo 8A, 86-105 Świecie, cena oferty brutto: 2.778.723,96 zł.
Oferta nr 3 podlega odrzuceniu. Przyczyna odrzucenia oferty nr 3.
Uzasadnienie prawne:
Podstawą prawną odrzucenia oferty jest art. 226 ust. 1 pkt 8 w związku z art. 224 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.), Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: „zawiera rażąco niską cenę lub koszt w stosunku do przedmiotu zamówienia”, ponadto „Odrzuceniu, jako oferta z rażąco niską ceną lub kosztem, podlega oferta wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień w wyznaczonym terminie, lub jeżeli złożone wyjaśnienia wraz z dowodami nie uzasadniają podanej w ofercie ceny lub kosztu.

Uzasadnienie faktyczne:
W dniu 08 lutego 2024 r. Zamawiający wezwał Wykonawcę do udzielenia wyjaśnień rażąco niskiej ceny złożonej oferty w tym złożenia dowodów, dotyczących wyliczenia ceny. Zaoferowana przez Wykonawcę całkowita cena oferty była niższa o co najmniej 30,00 % od wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, ustalonej przed wszczęciem postępowania oraz średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1 i 10 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.). Wykonawca pismem z dnia 12 lutego 2024 r. poinformował Zamawiającego, że zaoferowana w ofercie kwota ryczałtowa została podana na podstawie błędnego wyliczenia w kosztorysie i jest w znacznym stopniu zaniżona. Wykonawca poinformował, że nie będzie wyjaśniał rażąco niskiej ceny.

Oferta z najniższą ceną (spośród ofert niepodlegających odrzuceniu) przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. Z uwagi na brak możliwości zwiększenia powyższej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty Zamawiający podjął decyzję o unieważnieniu części nr 2 postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm.).

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2366474,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2778723,96 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.