eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Papowo Biskupie › Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku usługowo-handlowym na cele usług ochrony zdrowia w Papowie Biskupim

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku
usługowo-handlowym na cele usług ochrony zdrowia w Papowie Biskupim

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Papowo Biskupie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118520

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Papowo Biskupie 128

1.5.2.) Miejscowość: Papowo Biskupie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-221

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 566768101

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@papowobiskupie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.papowobiskupie.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/papowobiskupie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku
usługowo-handlowym na cele usług ochrony zdrowia w Papowie Biskupim

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba86009f-c718-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249265

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00053206/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja pomieszczen w budynku pawilonu handlowego na potrzeby gabinetów rehabilitacji w miejscowości Papowo Biskupie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00142970

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.1.3.2023.MK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 924624,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem inwestycji jest zmiana sposobu użytkowania części pomieszczeń w budynku usługowo -handlowym na cele usług ochrony zdrowia w miejscowości Papowo Biskupie.
Inwestycja projektowana jest w części budynku o nr 131 w Papowie Biskupim na działce o nr ewidencyjnym : 130/2 oraz 132/8. Istniejąca część budynku, objęta opracowaniem, docelowo użytkowana będzie jako pomieszczenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą – rehabilitacyjną. Część budynku objęta opracowaniem będzie całkowicie wyodrębniona od pozostałych pomieszczeń w budynku – zarówno funkcjonalnie jaki i pożarowo. Nie przewiduje się rozbudowy budynku. Adaptacja dotyczy pomieszczeń istniejących, budynek posiada niezbędne przyłącza techniczne wynikające z właściwego użytkowania obiektu jednak instalacje wewnętrzne w budynku zostaną wykonane jako nowe rozwiązania. Obsługa komunikacyjna dla projektowanej inwestycji odbywać się będzie poprzez istniejący zjazd do drogi głównej, przed budynkiem znajduje się parking. Obiekt objęty opracowaniem dostosowany jest dla potrzeb osób niepełnosprawnych. W ramach zamówienia wykonane zostaną prace ogólnobudowlane, sanitarne i elektryczne zgodnie z przedmiarem, projektem oraz specyfikacją techniczną.
Opis stanu istniejącego:
Budynek w części objętej opracowaniem nie posiada podpiwniczenia
Posadowienie budynku wykonane jest jako bezpośrednie na ławach fundamentowych.
Budynek wybudowany jest w technologii tradycyjnej murowanej z płaskim stropodachem w konstrukcji żelbetowej prefabrykowanej, pokrycie dachu – papa termozgrzewalna.
Jest to budynek o funkcji usługowo – handlowej. Adaptacja i zmiana sposobu użytkowania dotyczy części pomieszczeń w budynku. Pomieszczenia objęte opracowaniem nie są obecnie użytkowane. część budynku objęta opracowaniem - docelowo użytkowana będzie jako pomieszczenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą – rehabilitacyjną.
W budynku poza pomieszczeniami przeznaczonymi na działalność leczniczą – rehabilitacyjną
znajdują się – lokal handlowy oraz biblioteka. Te części budynku posiadają odrębne wejścia i
pomieszczenia nie łączą się wewnętrznie. Pomieszczenia objęte opracowaniem będzie całkowicie wyodrębniona od pozostałych pomieszczeń w budynku – zarówno funkcjonalnie jaki i pożarowo.
2. Opis zamierzenia podlegającego opracowaniu:
Projekt przewiduje:
1. W ramach robót ogólnobudowlanych:
 Roboty przygotowawcze;
 Wykonanie ścian i sufitów;
 Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej;
 Wykonanie posadzki;
 Filar oddzielenia pożarowego oraz roboty zewnętrzne towarzyszące
2. W ramach branży sanitarnej:
 Wewnętrzną kanalizację sanitarną;
 Wewnętrzną instalację wodociągową;
 Wewnętrzną instalację centralnego ogrzewania;
 Automatykę ogrzewania podłogowego;
 Wentylację mechaniczną;
 Instalację zasilania centralnego;
 Technologię pompy ciepła;
3. W ramach robót elektrycznych instalacyjnych:
 Linia wlz, rozdzielnica "RG", wył. p.poż.;
 Instalacje oświetlenia podstawowego;
 Instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacji;
 Instalacja gniazd wtyczkowych, siłowych, wtyczkowych
 Instalacja zasilania pompy ciepła, centrali wentylacyjnej, agregatu chłod., wentylatorów ściennych;
 Instalacja zasilania rozdzielacz co, pompy obiegowej i cyrkulacji;
 Instalacja sygnalizacji włamania ;
 Instalacja monitoringu CCTV /switch oraz rejestrator we wspólnej szafie "SPD";
 Instalacja sieci ethernetowej LAN oraz telefonicznej;
 Połączenia wyrównawcze miejscowe i główne;
 Koryta kablowe w przestrzeni stropu podwieszanego;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

32234000-2 - Kamery telewizyjne o obwodzie zamkniętym

30231300-0 - Monitory ekranowe

32333100-7 - Rejestratory obrazu wideo

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 839844,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1107000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 839844,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Projektowo-Wykonawcza „OBIEKT” Gabriela Sala

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8761109424

7.3.3) Ulica: ul. Szosa Toruńska 49

7.3.4) Miejscowość: Grudziądz

7.3.5) Kod pocztowy: 86-300

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1. ATI Systemy Elektroniczne Aadrzej Chojnacki: instalacja gniazd wtyczkowych, instalacja sygnalizacji włamania, instalacja monitoringu, , instalacja sieci internetowej;
2.EL-TECH Paweł Weidner: linia WLZ, instalacja oświetlenia podstawowego, instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacji, instalacja gniazd wtyczkowych i siłowych, instalacja zasilania pompy ciepła, centrali wentylacyjnej , instalacja zasilania rozdzielacz co, pompy obiegowej i cyrkulacji, połączenia wyrównawcze miejscowe i główne, koryta kablowe;
3. DUDEX Andrzej Duda: wewnętrzna kanalizacja sanitarna, wewnętrzxna instalacja wodociągowa, wewnętrzna instalacja co, automatyka ogrzewania podłogowego, instalacja zasilania centralnego, technologie pompy ciepła,
4. Klimax -Went Klimatyzacja Wentylacja Krzysztof Sitniak: wykonanie wentylacji mechanicznej


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 839844,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.