Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00186017/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Budowa urządzeń fotowoltaicznych na obiektach Gminy Boniewo
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BONIEWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866809
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 28
1.5.2.) Miejscowość: Boniewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-851
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542840181
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@ug.boniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/boniewo/proceedings
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/boniewo/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa urządzeń fotowoltaicznych na obiektach Gminy Boniewo2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-610ce102-191e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249224
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003595/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa urzadzeń fotowoltaicznych na obiektach Gminy Boniewo
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany będzie ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 3 Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie, Działania 3.1 Wspieranie wytwarzania i dystrybucji energii pochodzącej ze źródeł odnawialnych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00186017/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPiPF.8.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 495948,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa i montaż urządzeń fotowoltaicznych na dachach dwóch budynków Zespołu Szkół w Boniewie ul. Szkolna 32 :działka ewidencyjna 253/1 w Boniewie , moc docelowa instalacji fotowoltaicznej 32,56 kWp
dostawa i montaż urządzeń fotowoltaicznych w oparciu o posiadaną dokumentację techniczną/wykonawczą , SST oraz przedmiar robót stanowiących Załącznik nr 1 do SWZ.i będących jej integralną częścią
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 128168 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa i montaż urządzeń fotowoltaicznych na dachu budynku przy ulicy Szkolnej 3 :dz.ew. 152/3 w Boniewie moc docelowa instalacji fotowoltaicznej 37kWp
dostawa i montaż urządzeń fotowoltaicznych w oparciu o posiadaną dokumentację techniczną/wykonawczą , SST oraz przedmiar robót stanowiących Załącznik nr 1 do SWZ.i będących jej integralną częścią
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 129500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa i montaż urządzeń fotowoltaicznych na gruncie przy budynku Stacji Uzdatniania Wody w Osieczu Małym :dz.ew. 137/11 w moc docelowa instalacji fotowoltaicznej 26,64 kWp
dostawa i montaż urządzeń fotowoltaicznych w oparciu o posiadaną dokumentację techniczną/wykonawczą , SST oraz przedmiar robót stanowiących Załącznik nr 1 do SWZ.i będących jej integralną częścią
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 93240,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa i montaż urządzeń fotowoltaicznych na gruncie przy budynku gminnej oczyszczalni ścieków w Boniewie :ul. Pocztowa 10 dz.ew. 224/10 w moc docelowa instalacji fotowoltaicznej 41,44kWp
dostawa i montaż urządzeń fotowoltaicznych w oparciu o posiadaną dokumentację techniczną/wykonawczą , SST oraz przedmiar robót stanowiących Załącznik nr 1 do SWZ.i będących jej integralną częścią
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 145040,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego .
Zamawiający w SWZ opisując Zasady oceny ofert w kryterium „ Okres gwarancji na przedmiot zamówienia” nie wskazał w sposób jednoznaczny okresu maksymalnego gwarancji podając 10 lat i więcej , co uniemożliwia w sposób jasny z zachowaniem równego traktowania Wykonawców ustalenia punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja na przedmiot zamówienia” wskazanych przez poszczególnych Wykonawców a tym samych ustalenia ogólnej liczby uzyskanych punktów .
Z uwagi na brak możliwości usunięcia wady postępowania mogącej mieć wpływ na wynik postępowania postępowanie podlega unieważnieniu .
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 130638,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160195,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego .
Zamawiający w SWZ opisując Zasady oceny ofert w kryterium „ Okres gwarancji na przedmiot zamówienia” nie wskazał w sposób jednoznaczny okresu maksymalnego gwarancji podając 10 lat i więcej , co uniemożliwia w sposób jasny z zachowaniem równego traktowania Wykonawców ustalenia punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja na przedmiot zamówienia” wskazanych przez poszczególnych Wykonawców a tym samych ustalenia ogólnej liczby uzyskanych punktów .
Z uwagi na brak możliwości usunięcia wady postępowania mogącej mieć wpływ na wynik postępowania postępowanie podlega unieważnieniu .
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 145720,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego .
Zamawiający w SWZ opisując Zasady oceny ofert w kryterium „ Okres gwarancji na przedmiot zamówienia” nie wskazał w sposób jednoznaczny okresu maksymalnego gwarancji podając 10 lat i więcej , co uniemożliwia w sposób jasny z zachowaniem równego traktowania Wykonawców ustalenia punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja na przedmiot zamówienia” wskazanych przez poszczególnych Wykonawców a tym samych ustalenia ogólnej liczby uzyskanych punktów .
Z uwagi na brak możliwości usunięcia wady postępowania mogącej mieć wpływ na wynik postepowania postępowanie podlega unieważnieniu .
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104239,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131068,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego .
Zamawiający w SWZ opisując Zasady oceny ofert w kryterium „ Okres gwarancji na przedmiot zamówienia” nie wskazał w sposób jednoznaczny okresu maksymalnego gwarancji podając 10 lat i więcej , co uniemożliwia w sposób jasny z zachowaniem równego traktowania Wykonawców ustalenia punktów uzyskanych w kryterium „gwarancja na przedmiot zamówienia” wskazanych przez poszczególnych Wykonawców a tym samych ustalenia ogólnej liczby uzyskanych punktów .
Z uwagi na brak możliwości usunięcia wady postępowania mogącej mieć wpływ na wynik postepowania postępowanie podlega unieważnieniu .
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 160350,67 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203884,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Adaptacja pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy, zlokalizowanego w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21.
- Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
- Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Żaganiu
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Białopole
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.