eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łambinowice › "Przebudowa i modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Mańkowicach w formule zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2021-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa i modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Mańkowicach w formule zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łambinowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412846

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Zawadzkiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Łambinowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-316

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 774311300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpi@lambinowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lambinowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.lambinowice.pl/7/strona-glowna-bip.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa i modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Mańkowicach w formule zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-22cf6385-16d3-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00249126

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001364/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Przebudowa i modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Mańkowicach w formule zaprojektuj i wybuduj.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Przebudowa, modernizacja i doposażenie Wiejskiego Domu Kultury w Mańkowicach”, Działanie „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” współfinansowanego ze środków Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020, typ operacji: Inwestycje w obiekty pełniące funkcję kulturalne.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00183133/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i modernizacja wiejskiego domu kultury w Mańkowicach w formule zaprojektuj i wybuduj. Teren, na którym wzniesiony jest budynek składa się z działek: 471/1, 484/15, 484,16, obr. 0008 Mańkowice.
Inwestycja zlokalizowana jest na terenie województwa opolskiego, powiatu nyskiego, gmina Łambinowice.
Zakres projektu i robót budowlanych:
- przebudowa wewnętrzna
- prace remontowo-wykończeniowe
- dobudowa dźwigu dla niepełnosprawnych
- termomodernizacja z wymianą źródła ciepła na ekologiczne
- montaż instalacji fotowoltaicznej

Zadanie obejmuje zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, w szczególności:
Przebudowa:
- rozbiórka istniejącego komina kotłowni węglowej od dachu do piwnicy
- przebudowa zespołu toalet na piętrze po rozbiórce zespołu toalet istniejących
- wykonanie drugich drzwi ewakuacyjnych z sali 2/3 na piętrze wraz z korytarzem ewakuacyjnym
- toaleta npspr w poziomie piwnic. dostosowanie pomieszczenia 0/11 w piwnicy do pełnienia funkcji dolnego hallu windowego oraz toalety dla niepełnosprawnych
- wydzielenie ścianką i drzwiami części technicznej piwnic
- przebudowa i remont istniejącej głównej klatki schodowej
- przebudowa i remont istniejącej bocznej klatki schodowej
Remont:
- adaptacja istn. pomieszczenia 1/14 na izbę regionalną
- drzwi ewakuacyjne z sali 1/9 - odtworzenie drzwi do klatki schodowej 1/1
- remont sali 2/3:
- nowa ścianka pomiędzy 2/3 i 2/1
- nowa posadzka 2/2 i 2/3
Rozbudowa:
- wykonanie nowego dźwigu osobowego dla niepełnosprawnych w szybie samonośnym, oszklonym.
Termomodernizacja:
- docieplenie nieocieplonych przegród zewnętrznych: 2 elewacje
- docieplenie stropodachu wentylowanego poprzez wdmuchniecie w przestrzeń wentylacyjną wełny mineralnej granulowanej
Instalacje sanitarne
- wykonanie nowych instalacji wod-kan i ciepłej wody użytkowej
- wymiana źrodła ciepła dla c.o. i c.w.u. na ekologiczne
- wymiana instalacji centralnego ogrzewania
- wykonanie nowych układów wentylacji mechanicznej nawiewno – wywiewnej z odzyskiem ciepła
- wykonanie wentylacji nawiewno - wywiewnej z odzyskiem ciepła typu prana
- wykonanie wentylacji wyciągowej wraz z nawiewnikami higrosterowalnymi
Instalacje elektryczne
- wymiana instalacji elektrycznych w związku z przebudową zespołów pomieszczeń
- wykonanie zasilania pomp ciepła
- wykonanie zasilania dźwigu
- odtworzenie instalacji odgromowej
Fotowoltaika:
- zainstalowanie zespołu paneli fotowoltaicznych na dachu budynku

Ogólne uwarunkowania projektowe i realizacyjne:
- wykonanie map do celów projektowych,
- wykonanie kompletnego projektu budowlanego uwzględniającego wszystkie branże wraz ze wszystkimi uzgodnieniami w celu uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę,
- opracowanie i uzgodnienie z Zamawiającym Harmonogramu wykonania robót budowlanych
- pełnienie nadzoru autorskiego w ramach opracowanej dokumentacji projektowej,
- obsługę geodezyjną,
- wykonanie robót budowlanych zgodnie z zaakceptowaną dokumentacją projektową,
- dostawę i montaż urządzeń i instalacji,
- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej,
- opracowanie dokumentacji powykonawczej niezbędnej do potwierdzenia prawidłowości wykonania robót,
- uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii i decyzji administracyjnych niezbędnych do rozpoczęcia użytkowania,
- wystąpienia w imieniu Zamawiającego do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego z zawiadomieniem o zakończeniu budowy wraz z uzyskaniem zaświadczenia o braku sprzeciwu w sprawie przystąpienia do użytkowania ww. inwestycji,
- wykonanie wszelkich innych prac i robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi i wiedzą techniczną oraz Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ.

W ramach opracowania dokumentacji projektowej Wykonawca:

− Wykona projekt budowlany obejmujący wszystkie niezbędne branże (4 egz. w wersji papierowej i wersję elektroniczną (pendrive) - 1 egz., opracowanych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020r. poz. 1333 z późn. zm.) i spełniających wymagania Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020r. poz. 1609 tj.) oraz § 5 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013r. poz. 1129 z późn. zm.),
− uzyska wszelkie opinie, uzgodnienia, pozwolenia i decyzje administracyjne niezbędne do zaprojektowania i wykonania prac budowlanych oraz przekazania ich do użytkowania (m.in. decyzja o pozwoleniu na budowę),
− opracuje informacje BIOZ,
− opracuje projekt wykonawczy (2 egz. wersji papierowej i wersję elektroniczną pdf- 1 egz.),
− opracuje specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (2 egz. w wersji papierowej i wersję elektroniczną pdf - 1 egz.), zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013r. poz. 1129 z późn. zm.),
− opracuje przedmiar robót (2 egz. w wersji papierowej i wersję elektroniczną pdf - 1 egz.) zawierający zestawienie przewidzianych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 z późn. zm.),
− sporządzi kosztorysy (2 egz. w wersji papierowej i wersję elektroniczną pdf - 1 egz.) zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2013r. poz. 1129),
− po wykonaniu robót budowlanych Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą i przedłoży ją Zamawiającemu do zatwierdzenia. Dokumentacja obejmuje w szczególności: protokoły prób końcowych, inwentaryzację powykonawczą przyjętą we właściwym ośrodku geodezyjnym wraz ze szkicami polowymi, dokumentację powykonawczą ujmującą zmiany wprowadzone do zatwierdzonego Projektu budowlanego w trakcie wykonania robót (zmiany na mapach i profilach), inne dokumenty wymagane przepisami, protokoły z prób szczelności i drożności,
− przedłoży do zatwierdzenia Zamawiającemu wszystkie wymagane dokumenty niezbędne do złożenia zawiadomienia do właściwego organu nadzoru budowlanego o zakończeniu budowy, o którym mowa w art. 54 ustawy prawo budowlane oraz uzyska w imieniu zamawiającego zaświadczenie o braku podstaw do wniesienia sprzeciwu do przystąpienia do użytkowania obiektu budowlanego,
− zapewni, że informacje zawarte w dokumentacji w zakresie technologii wykonania robót, doboru materiałów i urządzeń będą zgodne z Ustawą Prawo Zamówień Publicznych (art. 99-103).
Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia stanowią załączniki:
- Program Funkcjonalno-Użytkowy
- Decyzja o warunkach zabudowy (dźwig osobowy)
- Inwentaryzacja budowlana do celów projektowych
stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostaje unieważnione, ponieważ oferta złożona przez Wykonawcę AS—BUD Szawełło Adam, ul. Kornela Makuszyńskiego 8, 48-303 Nysa z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Jednocześnie zamawiający nie dysponuje środkami by móc zwiększyć przyjętą i ustaloną w budżecie kwotę.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2248440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2248440,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.