Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00235399/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
- 2022/BZP 00236942/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-04
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży: konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej podczas budowy przedszkola publicznego w Pogórzu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOSAKOWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000531708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 69
1.5.2.) Miejscowość: Kosakowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-198
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@kosakowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakosakowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/pn/gmina_kosakowo1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru branży: konstrukcyjno - budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i drogowej podczas budowy przedszkola publicznego w Pogórzu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20b09957-f935-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00249081
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00007115/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa przedszkola gminnego w Pogórzu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235399/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.30.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej wraz z koordynacją pracy inspektorów nadzoru inwestorskiego pozostałych branżPrzedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 2351, z późń. zm.) – dalej jako UPb – wraz z usługami dodatkowymi określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ, przy „Budowie gminnego przedszkola publicznego w Pogórzu przy ul. Kościuszki, Gmina Kosakowo wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa przedszkola gminnego w Pogórzu”.
Na podstawie Art. 25 pkt. 4) UPb, Zamawiający wprowadza obowiązek kontrolowania rozliczeń budowy przez każdego z inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie ich branży.
Na podstawie Art.27 Ustawy Prawo Budowlane, Zamawiający wyznacza inspektora branży konstrukcyjno-budowlanej jako koordynatora czynności pozostałych inspektorów nadzoru inwestorskiego na budowie.
Uszczegółowienie czynności objętych zamówieniem zawarte jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ oraz projekcie umowy.
Charakterystyczne parametry określające wielkość robót budowlanych przedstawiono w Załączniku nr 1 do OPZ (dokumentacja projektowa, wzór umowy z Wykonawcą robót oraz opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 84870 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży sanitarnej,Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży sanitarnej zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 2351, z późń. zm.) – dalej jako UPb – wraz z usługami dodatkowymi określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ przy „Budowie gminnego przedszkola publicznego w Pogórzu przy ul. Kościuszki, Gmina Kosakowo wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa przedszkola gminnego w Pogórzu”.
Na podstawie Art. 25 pkt. 4) UPb, Zamawiający wprowadza obowiązek kontrolowania rozliczeń budowy przez każdego z inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie ich branży.
Uszczegółowienie czynności objętych zamówieniem zawarte jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ oraz projekcie umowy.
Charakterystyczne parametry określające wielkość robót budowlanych przedstawiono w Załączniku nr 1 do OPZ (dokumentacja projektowa, wzór umowy z Wykonawcą robót oraz opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 51906 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży elektrycznej,Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży elektrycznej zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 2351, z późń. zm.) – dalej jako UPb – wraz z usługami dodatkowymi określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ , przy „Budowie gminnego przedszkola publicznego w Pogórzu przy ul. Kościuszki, Gmina Kosakowo wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa przedszkola gminnego w Pogórzu”.
Na podstawie Art. 25 pkt. 4) UPb, Zamawiający wprowadza obowiązek kontrolowania rozliczeń budowy przez każdego z inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie ich branży.
Uszczegółowienie czynności objętych zamówieniem zawarte jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ oraz projekcie umowy.
Charakterystyczne parametry określające wielkość robót budowlanych przedstawiono w Załączniku nr 1 do OPZ (dokumentacja projektowa, wzór umowy z Wykonawcą robót oraz opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 32226 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży drogowej,Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usługi pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w branży drogowej zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021r. poz. 2351, z późń. zm.) – dalej jako UPb – wraz z usługami dodatkowymi określonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ, przy „Budowie gminnego przedszkola publicznego w Pogórzu przy ul. Kościuszki, Gmina Kosakowo wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą towarzyszącą” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa przedszkola gminnego w Pogórzu”.
Na podstawie Art. 25 pkt. 4) UPb, Zamawiający wprowadza obowiązek kontrolowania rozliczeń budowy przez każdego z inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie ich branży.
Uszczegółowienie czynności objętych zamówieniem zawarte jest w Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ oraz projekcie umowy.
Charakterystyczne parametry określające wielkość robót budowlanych przedstawiono w Załączniku nr 1 do OPZ (dokumentacja projektowa, wzór umowy z Wykonawcą robót oraz opis przedmiotu zamówienia na roboty budowlane).
4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Wartość części: 24846 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
1) W postępowaniu w części 1 złożono 2 oferty. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, która zamawiający zamierzał przeznaczyć na finasowanie zamówienia. Najkorzystniejsza oferta w części 1 została założona z kwotą 116 850,00 zł a środki przeznaczone na finansowanie zamówienia to 84 870,00 zł.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W części 2 postępowania nie złożono żadnej oferty
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
3) W postępowaniu w części 3 złożono 1 ofertę. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, która zamawiający zamierzał przeznaczyć na finasowanie zamówienia. Najkorzystniejsza oferta w części 3 została założona z kwotą 58 425 zł a środki przeznaczone na finansowanie zamówienia to 32 226 zł
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
4) W części 4 postępowania nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI KOSAKOWO
więcej: przetargi KOSAKOWO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa (modernizacja) istniejącej oczyszczalni ścieków z lokalizacją na działce nr 9/105 położonej w miejscowości Klępczewo, gmina Świdwin
- Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Piaseczno - etap pierwszy"
- "Przebudowa i termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Simony Kossak w Dobrzyniówce" w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
- "Zastępstwo inwestycyjne dla robót w zakresie budowy skateparku dla dzieci i młodzieży oraz budowy parku osiedlowego (II)"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Budowa ścieżki rowerowej w ciągu drogi wojewódzkiej nr 405 w m. Korfantów" - z podziałem na zadania
- Modernizacja infrastruktury drogowej poprzez rozbudowę lub przebudowę odcinków dróg na terenie Gminy Wiżajny.
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.