eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Nr 24 w Kędzierzynie-Koźlu - III POSTĘPOWANIE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Nr 24 w Kędzierzynie-Koźlu - III POSTĘPOWANIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta

1.2.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Piramowicza 32

1.4.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.4.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.4.4.) Województwo: opolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00248956

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-07-11

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00228544/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
Roboty zewnętrzne: wykonanie termomodernizacji wraz z dobudową dwóch tarasów
Wspólny słownik zamówień (CPV):
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne; 45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej; 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe; 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; 45320000-6 - Roboty izolacyjne; 45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien;45321000-3 - Izolacja cieplna; 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

1. Zakres robót obejmuje:
1) Docieplenie ścian części podpiwniczenia części cokołowej,
2) Remont okładzin schodów zewnętrznych oraz balustrad,,
3) Docieplenie elewacji,
4) Wymiana obróbek blacharskich i pokrycia daszku nad wejściem głównym wraz z remontem konstrukcji daszku.
5) Izolacja stropodachu granulatem.
6) Wykonanie remontu pokrycia dachu wraz z wymianą obróbek, rynien i rur spustowych.(wraz z zabezpieczeniem zwodów instalacji odgromowej przechodzącej w przestrzeni izolowanej.
7) Wykonanie tarasów zewnętrznych.
8) Przełożenie istniejącego chodnika w związku z wykonaniem projektowanych tarasów.
9) Wykonanie opaski żwirowej przy ścianach budynku.
10) Wywóz i utylizacja odpadów.
2. Na Wykonawcy będzie ciążył dodatkowy obowiązek zachowania zasad dotyczących pracy w obiekcie czynnym, który wymaga prowadzenia robót po uprzednim uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez Użytkownika ,który zaleca prowadzenie robót uciążliwych (t.j. powodujących hałas lub uniemożliwiających pracę placówki i niezaakceptowanych przez Użytkownika) dla eksploatacji obiektu w godzinach poza jego funkcjonowaniem, t.j. od godz.16:00 do 22:00, jak również w soboty (od godz 7:00 do 15:00).

3. Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej celem dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.
4. Pomocniczo dołączono przedmiar robót.
5. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia:
roboty budowlane.
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w części II SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
6. Wymagania wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2021 r. poz. 110 ze zm.) Zamawiający wymaga aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%. Zasady obliczania udziału pojazdów elektrycznych we flotach pojazdów wskazano w art. 36a ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in. Projektowane postanowienia umowy oraz dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, sporządzone przez PRACOWNIĘ RCHITEKTONICZNĄ MODUŁ inż. arch. Tomasz Jurkowski 47-224K-Koźle ul. Józefa Bema 2E/9 wraz z wszelkimi załącznikami zamieszczonymi na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiącymi integralną częścią SWZ.

Po zmianie:
Roboty zewnętrzne: wykonanie termomodernizacji wraz z dobudową dwóch tarasów
Wspólny słownik zamówień (CPV):
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne; 45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej; 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe; 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; 45320000-6 - Roboty izolacyjne; 45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien;45321000-3 - Izolacja cieplna; 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

1. Zakres robót obejmuje:
1) Docieplenie ścian części podpiwniczenia części cokołowej,
2) Remont okładzin schodów zewnętrznych oraz balustrad,,
3) Docieplenie elewacji,
4) Wymiana obróbek blacharskich i pokrycia daszku nad wejściem głównym wraz z remontem konstrukcji daszku.
5) Izolacja stropodachu granulatem.
6) Wykonanie remontu pokrycia dachu wraz z wymianą obróbek, rynien i rur spustowych.(wraz z zabezpieczeniem zwodów instalacji odgromowej przechodzącej w przestrzeni izolowanej.
7) Wykonanie tarasów zewnętrznych.
8) Przełożenie istniejącego chodnika w związku z wykonaniem projektowanych tarasów.
9) Wykonanie opaski żwirowej przy ścianach budynku.
10) Wywóz i utylizacja odpadów.
2. Na Wykonawcy będzie ciążył dodatkowy obowiązek zachowania zasad dotyczących pracy w obiekcie czynnym, który wymaga prowadzenia robót po uprzednim uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez Użytkownika ,który zaleca prowadzenie robót uciążliwych (t.j. powodujących hałas lub uniemożliwiających pracę placówki i niezaakceptowanych przez Użytkownika) dla eksploatacji obiektu w godzinach poza jego funkcjonowaniem, t.j. od godz.16:00 do 22:00, jak również w soboty (od godz 7:00 do 15:00).

3. Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej celem dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.
4. Pomocniczo dołączono przedmiar robót.
5. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia:
roboty budowlane.
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w części II SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
6. Wymagania wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2021 r. poz. 110 ze zm.) Zamawiający wymaga aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%. Zasady obliczania udziału pojazdów elektrycznych we flotach pojazdów wskazano w art. 36a ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in. Projektowane postanowienia umowy oraz dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, sporządzone przez PRACOWNIĘ RCHITEKTONICZNĄ MODUŁ inż. arch. Tomasz Jurkowski 47-224K-Koźle ul. Józefa Bema 2E/9 wraz z wszelkimi załącznikami zamieszczonymi na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiącymi integralną częścią SWZ.

Wytyczne stanowiące uszczegółowienie (uzupełnienie) zakresu robót :
A. BRANŻA ELEKTRYCZNA
Przed dociepleniem i po dociepleniu elewacji budynku należy:
1. Zdemontować i zamontować czujnik temperatury nad skrzynką gazową. Czujnik zamontować 25 cm niżej od miejsca istniejącego.
2. Zdemontować i zamontować sygnalizator alarmu włamaniowego przedłużając przewód YTDY 8x0,5 o 0,5m stosując puszkę podtynkową hermetyczną.
3. Zdemontować i zamontować naświetlacz, łącznik jednobiegunowy i oprawę nad wejściem głównym przedłużając przewód 3 x YDY 3x1,5 o 0,5m stosując puszki podtynkowe hermetyczne.
4. Zdemontować i zamontować czujnik zmierzchu nad wejściem głównym przedłużając przewód YDY 2x1,5 o 0,5m stosując puszkę podtynkową hermetyczną.
5. Zdemontować i zamontować kamerę nad wejściem głównym przedłużając przewód UTP 4x2x0,8 o 0,5m stosując puszkę podtynkową hermetyczną.
6. Zdemontować i zamontować przyłącze telefoniczne pod nadzorem firmy Orange przenosząc je do budynku lub bez demontażu przykryć styropianem całe przyłącze i wykonać skrzynkę rewizyjną w miejscu, gdzie jest puszka telefoniczna.
7. Zdemontować i zamontować oprawę nad wejściem bocznym przedłużając przewód YDY 3x1,5 o 0,5m stosując puszkę podtynkową hermetyczną.
8. Zdemontować i zamontować naświetlacz przedłużając przewód YDY 3x1,5 o 0,5m stosując puszkę podtynkową hermetyczną.
9. Zdemontować i zamontować naświetlacz, trzy oprawy nad wejściem tylnym przedłużając przewód 4 x YDY 3x1,5 o 0,5m stosując puszki podtynkowe hermetyczne.
10. Zdemontować i zamontować naświetlacz, dwie oprawy nad wejściem bocznym (kuchnia) przedłużając przewód 3 x YDY 3x1,5 o 0,5m stosując puszki podtynkowe hermetyczne.
11. Zdemontować i zamontować dwie oprawy i łącznik jednobiegunowy nad wejściem bocznym schody (kuchnia) przedłużając przewód 3 x YDY 3x1,5 o 0,5m stosując puszki podtynkowe hermetyczne.
12. Należy wycenić wymianę istniejącej instalacji odgromowej na nową. Wycenić wymianę całej instalacji odgromowej oraz zastosować dodatkowo 5 iglic odgromowych o wysokości 3 m na własnych podstawach. Przewody odprowadzające montować w rurkach odgromowych od dachu do ziemi i połączyć w skrzynce odgromowej na poziomie gruntu poprzez zacisk kontrolny z przewodem uziemiającym. Instalację odgromową należy wykonać (wg obowiązującej normy PN-EN 62305):
a) Wymiana uziomów powierzchniowych w wykopie o głębokości 0.6-0.8 m w gruncie kat. I-II m 28*2+4+4+13*2+6*2 = 102.00 mb
b) Wymiana zwodów poziomych nienaprężanych instalacji odgromowej m 28*2+13*3+5*6 m 125.00m
c) Wymiana zwodów pionowych naprężanych instalacji odgromowej m 6*8 m 48.00 m
d) Zwody pionowe instalacji odgromowej na dachu lub dymniku płaskim szt. 6*4 szt. 24.00 m
e) Łączenie przewodów instalacji odgromowej lub przewodów wyrównawczych z bednarki o przekroju do 120 mm2 w wykopie - połączenie bednarki i drutu w skrzynce pomiarowej na poziomie gruntu szt. 6 szt.
f) Skrzynki odgromowe pomiarowe do ziemi szt. 6 szt.
g) Iglice typu o wys. 3m na podstawach betonowych z matą izolacyjną montowane na dachu kpl. 6 kpl.
h) przedłużanie przewodów do urządzeń elektrycznych na ścianach zewnętrznych 10 kpl.

B. BRANŻA BUDOWLANA
W trakcie realizacji należy uwzględnić (wykonać):
1. Wymianę 4 szt. podejść do rur spustowych z wymianą rewizji z łapaczem liści.
2. Wymianę daszku nad wejściem głównym oraz daszku betonowego wyjścia na plac zabaw i bocznego betonowego.
3. Wymianę daszku nad wejściem do pom. 1/8 oraz nad wejściem do pom.1/11. Zastosować daszki systemowe wypełnione poliwęglanem.
4. Docieplenie elewacji styropianem gr.20cm. (współczynnik przewodzenia ciepła lambda 0,033W/(mK)
5. W związku z zwiększeniem grubości docieplenia należy ująć odpowiednio szerokie parapety i obróbki blacharskie.
6. Wymiana rur wentylacyjnych (nawiew typu „Z” do piwnicy) o przekroju 14x14 dł.1,2m do piwnicy.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2)

Przed zmianą:
Roboty wewnętrzne: wymiana instalacji CO oraz wykonanie klimatyzacji (w pomieszczeniu kuchni i sale zabaw)

Wspólny słownik zamówień (CPV):
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne; 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe; 45410000-4 – Tynkowanie; 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian; 45442100-8 - Roboty malarskie ;45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe;45331100-7 – instalowanie centralnego ogrzewania

1. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Roboty rozbiórkowe.
2) Instalacja centralnego ogrzewania :
a) Wykonanie przepustów, montaż wsporników wykonanie i zamurowanie bruzd łącznie z otulinami izolacyjnymi,
b) Naprawa tynków po robotach instalacyjnych, obudowa pionów, montaż nawietrzaków, malowanie całych powierzchni ścian i sufitów w pomieszczeniach, w których prowadzone będą roboty,
c) Demontaż osłon grzejnikowych i podokienników oraz montaż nowych osłon i parapetów,
d) Naprawa posadzek w miejscach zdemontowanych wsporników podtrzymujących grzejniki. W przypadku naruszenia podłóg wykonanych w panelach konieczność wymiany paneli na całej powierzchni pomieszczenia.
3) Wykonanie klimatyzacji ( pomieszczenie kuchni i sale zabaw) w tym naprawa tynków po robotach instalacyjnych, malowanie całych powierzchni ścian i sufitów w pomieszczeniach, w których prowadzone będą roboty.

2. Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej.
3. Pomocniczo dołączono przedmiar robót.
4. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia:
roboty sanitarne.
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w części II SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
5. Wymagania wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2021 r. poz. 110 ze zm.) Zamawiający wymaga aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%. Zasady obliczania udziału pojazdów elektrycznych we flotach pojazdów wskazano w art. 36a ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in. Projektowane postanowienia umowy oraz dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, sporządzone przez : „PS Instalacje” s.c. 44-100 Gliwicach ul. Pszczyńska 206 wraz z wszelkimi załącznikami zamieszczonymi na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiącymi integralną częścią SWZ.

Po zmianie:
Roboty wewnętrzne: wymiana instalacji CO oraz wykonanie klimatyzacji (w pomieszczeniu kuchni i sale zabaw)

Wspólny słownik zamówień (CPV):
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne; 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe; 45410000-4 – Tynkowanie; 45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian; 45442100-8 - Roboty malarskie ;45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe;45331100-7 – instalowanie centralnego ogrzewania

1. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Roboty rozbiórkowe.
2) Instalacja centralnego ogrzewania :
a) Wykonanie przepustów, montaż wsporników wykonanie i zamurowanie bruzd łącznie z otulinami izolacyjnymi,
b) Naprawa tynków po robotach instalacyjnych, obudowa pionów, montaż nawietrzaków, malowanie całych powierzchni ścian i sufitów w pomieszczeniach, w których prowadzone będą roboty,
c) Demontaż osłon grzejnikowych i podokienników oraz montaż nowych osłon i parapetów,
d) Naprawa posadzek w miejscach zdemontowanych wsporników podtrzymujących grzejniki. W przypadku naruszenia podłóg wykonanych w panelach konieczność wymiany paneli na całej powierzchni pomieszczenia.
3) Wykonanie klimatyzacji ( pomieszczenie kuchni i sale zabaw) w tym naprawa tynków po robotach instalacyjnych, malowanie całych powierzchni ścian i sufitów w pomieszczeniach, w których prowadzone będą roboty.

2. Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej.
3. Pomocniczo dołączono przedmiar robót.
4. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia:
roboty sanitarne.
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w części II SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
5. Wymagania wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2021 r. poz. 110 ze zm.) Zamawiający wymaga aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%. Zasady obliczania udziału pojazdów elektrycznych we flotach pojazdów wskazano w art. 36a ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in. Projektowane postanowienia umowy oraz dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, sporządzone przez : „PS Instalacje” s.c. 44-100 Gliwicach ul. Pszczyńska 206 wraz z wszelkimi załącznikami zamieszczonymi na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiącymi integralną częścią SWZ.

Wytyczne stanowiące uszczegółowienie (uzupełnienie) zakresu robót :
1. Montaż nawietrzaków w celu doprowadzenia do pomieszczeń sal dzieci odpowiedniej ilości powietrza (w salach nr 1/14, 1/18, 2/2, 2/7, 2/23) w miejscach wskazanych na rysunkach.
Nawiewniki ścienne z odzyskiem ciepła należy zamontować wraz z zasilaniem z najbliższego łącznika oświetlenia lub puszki rozgałęźnej przewodem YDY 3 x1,5 - 15 kpl.
2. Montaż przewodów zasilających klimatyzatory pod tynkiem, a nie w korytkach kablowych tak jak jest w projekcie.
3. Po wymianie instalacji CO w pomieszczeniach sanitarnych i kuchennych należy uzupełnić płytki na ścianach i podłogach - ok.45 szt.
4. Osłony grzejnikowe zabudować w następujących pomieszczeniach: 1/1 ,1/2 ,1/3 ,1,12 ,1/14 ,1/18 ,1/20 ,2/2 ,2/4 ,2/7 ,2/6 ,2/8 ,2,22 ,2/21 z płyt HPL. – 16 pomieszczeń.
5. Malowanie całych ścian i sufitów wszystkich pomieszczeń farbami lateksowymi.
6. W ramach malowania należy przygotować powierzchnię pod kątem uzupełnienia tynków, gruntowanie i 2x malowanie. Kolorystykę malowania należy uzgodnić z Użytkownikiem.
Malowanie farbami lateksowymi oraz wykonanie lamperii we wszystkich pomieszczeniach poprzez zabezpieczenie transparentnym lakierem.
7. Należy również ująć zabudowę przewodów chłodniczych oraz odprowadzających skropliny płytą K-G z szpachlowaniem i malowaniem.
Należy również ująć zabudowę przewodów chłodniczych oraz odprowadzających skropliny płytą K-G z szpachlowaniem i malowaniem.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-07-14 12:00

Po zmianie:
2022-07-19 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-07-14 12:15

Po zmianie:
2022-07-19 12:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-08-12

Po zmianie:
2022-08-17

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.