Ogłoszenie z dnia 2022-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00129109/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
- 2022/BZP 00140999/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa i modernizacja przepompowni ścieków na terenie gminy Ustka”
w systemie zaprojektuj i wybuduj
Zamówienie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład:
Programu Inwestycji Strategicznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wójt Gminy Ustka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770979878
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dunina 24
1.5.2.) Miejscowość: Ustka
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.8.) Numer faksu: 0598144257
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ustka.ug.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ustka.ug.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.bip.ustka.ug.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa i modernizacja przepompowni ścieków na terenie gminy Ustka”w systemie zaprojektuj i wybuduj
Zamówienie współfinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład:
Programu Inwestycji Strategicznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f45730c5-c14d-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00248747
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024689/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa i modernizacja przepompowni ścieków na terenie gminy Ustka – roboty budowlane
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest finansowane z budżetu Gminy Ustka oraz dofinansowane z Programu Rządowy fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129109/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZP.271.13.2022.MA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3201000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: zaprojektowanie (wykonanie dokumentacji projektowej) oraz wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i budowie nowych przepompowni ścieków w technologii przepompowni suchych w m. Dębina, Bałamątek, Wodnica, Grabno oraz modernizacja budynku i budowa nowej stacji zlewnej na terenie części mechanicznej oczyszczalni ścieków w m. Rowy, Gmina Ustka oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wybudowanego obiektu budowlanego.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Lokalizacja – obręb Wodnica dz. nr 148/5; obręb Grabno dz. nr 160/10; obręb Bałamątek dz. 237/3; obręb Dębina dz. nr 13/1, obręb Rowy stacja zlewna dz. 234.
2) Zakres przedmiotu zadania obejmuje zaprojektowanie każdego z obiektów odrębnie oraz wykonanie robót budowlanych poprzez wykonanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu funkcjonalno – użytkowego (PFU).
3) Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z przepisami prawa i Polskimi Normami, zgodnie z wytycznymi zawartymi w tematycznych przepisach szczegółowych, a także zasadami wiedzy technicznej oraz sztuki budowlanej, a w szczególności:
a) ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.),
b) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( Dz. U z 2021 r., poz. 2351 ze zm.),
c) Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (tj. Dz. U. z 2019 roku, poz. 1065),
d) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. - w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U z 2021 r., poz. 2454)
e) innych przepisów normujących przedmiot umowy,
f) W przypadku zmiany przepisów wskazanych w punktach poprzedzających wykonawca wykona przedmiot w oparciu o przepisy obowiązujące na dzień odbioru przedmiotu umowy.
4) Wykonawca zobowiązany jest do zaprojektowania przedsięwzięcia z zachowaniem najwyższych standardów, z wykorzystaniem najlepszej wiedzy i praktyki inżynierskiej.
5) Wykonawca jest zobowiązany do:
a) uzyskania map do celów projektowych,
b) uzyskania wszelkich niezbędnych wymaganych prawem opinii rzeczoznawców w zakresie rozwiązań zawartych w dokumentacji projektowej,
c) uzyskania wszelkich pozwoleń, uzgodnień, warunków technicznych przyłączenia, wymaganych decyzji administracyjnych dla całego zadania objętego zamówieniem, niezbędnych do uzyskanie pozwolenia na budowę w rozumieniu ustawy Prawo Budowlane. (Umowa zakłada uzyskanie pozwolenia na budowę na zakres określony w § 3 ust. 1 projektu umowy), jednakże w przypadku gdy wystarczające do realizacji danego obiektu będzie zgłoszenie na rozpoczęcie robót , Wykonawca będzie mógł odstąpić od uzyskania pozwolenia na budowę za uprzednią zgodą Zamawiającego,
d) uzyskania w imieniu zamawiającego dokumentu uprawniającego do realizacji robót budowlanych.
6) W ramach wykonania zakresu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) opracowania dokumentacji w formie papierowej, tj.:
- map do celów projektowych – 1 egz.,
- projektu do pozwolenia na budowę zawierającego projekt zagospodarowania terenu (PZT) oraz projekt architektoniczno – budowlany (PAB) – szt. 4,
- projektu technicznego zawierającego wszystkie branże – szt. 4,
- specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót - 4 egz.,
- przedmiaru robót - 2 egz.,
- kosztorysu inwestorskiego - 2 egz.,
- uzyskania niezbędnych uzgodnień, opinii i oświadczeń;
b) sporządzenia w formie elektronicznej nagranej na nośniku CD w 2 egzemplarzach:
- całość w formacie *pdf,
- dokumenty tekstowe z rozszerzeniem *doc,
- arkusze kalkulacyjne - format XLS/XLSX (arkusze kalkulacyjne muszą posiadać aktywne formuły),
- rysunki w formacie *dwg, *dxf (do odczytu w programie AUTOCAD),
- kosztorysy w formacie *kst, *ath,
Wymagane jest aby pliki wersji elektronicznej i w *PDF odpowiadały teczkom wersji drukowanej, rysunki zawierały podpisy projektantów i inne elementy naniesione na wersję drukowaną.
7) Dokumentacja projektowa winna spełniać wymagania określone w art. 99 -103 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych oraz przepisach wykonawczych w ww. ustawy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu umowy zawarty został w Programie Funkcjonalno – Użytkowym stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ oraz w załączniku nr 10 do SWZ opis przedmiotu zamówienia.
4. Przeniesienie praw autorskich przedmiotu umowy następuje bez ograniczeń, co do terytorium, czasu i liczby egzemplarzy na polach eksploatacji wymienionych w art. 50 ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1062 ze zm.), obejmujących bez prawa do dodatkowego wynagrodzenia.
5. W ramach zadania Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia robót z uwzględnieniem ust. 6 pkt 3 oraz do wykonania robót budowlanych wynikających z ustaleń Programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) oraz z opracowanej dokumentacji budowlanej.
6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, objętych certyfikatem w zakresie tzw. znaku bezpieczeństwa, wskazującego na zgodność z Polską Normą, aprobatą techniczną i właściwymi przepisami technicznymi zgodnie z art. 10 ustawy z 07 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. 2021 poz. 2351).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4508450,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5196750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4508450,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Inżynierskie Budzisz spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6692421435
7.3.3) Ulica: Przyjaciół 21
7.3.4) Miejscowość: Konikowo
7.3.5) Kod pocztowy: 76-024
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Przedsiębiorstwo Inżynierii Środowiska Eko Wodrol sp. z o.o.
ul. Słowiańska 13
75-846 Koszalin
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"BIURO INŻYNIERSKIE BUDZISZ" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"BIURO INŻYNIERSKIE BUDZISZ" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4508450,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących roboty w zakresie: robót przygotowawczych, robót konstrukcyjnych, robót elektrycznych, robót sanitarnych, wykonania pompowni ścieków i systemu wizualizacji.
Czynności te mieszczą się w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”.
Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 8 do SWZ – wzorze umowy.
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Kompleksowa usługa ratownictwa wodnego na obszarach wodnych w Gminie Ustka w latach 2024-2025
- Sukcesywne świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gminy Ustka i Urzędu Gminy w Ustce oraz usługi odbioru przesyłek przez Wykonawcę z siedziby Zamawiającego
- Organizacja kąpielisk strzeżonych w obrębie plaży wschodniej i zachodniej w Ustce w okresie sezonu letniego w 2024 roku
- "Rozbiórka istniejących obiektów oraz budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Marynarki Polskiej 42 w Ustce" - III postępowanie
- Roboty remontowe budynku Urzędu Miasta Ustka (dawniej szkoły) wpisanego do rejestru zabytków
- Budowa infrastruktury sportowej w Objeździe - etap II w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
więcej: przetargi w Ustce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa świetlicy sołeckiej w miejscowości Turobów
- BUDOWA HALI SPORTOWEJ Z BOISKIEM WIELOFUNKCYJNYM I ŁĄCZNIKIEM PRZY PUBLICZNEJ SZKOLE PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI BIAŁA DRUGA WRAZ Z INFRASTRUKTURĄ TOWARZYSZĄCĄ
- "Budowa przyszkolnej infrastruktury sportowej w Gminie Szydłów".
- BZP.271.51.2024 Opracowanie koncepcji programowo-przestrzennej oraz dokumentacji projektowej pn.: "Budowa ciągów rowerowo - pieszych (...) na os. Helena do zjazdu na wysokości ul. Jordana"
- "Rozwój krytycznej infrastruktury społecznej w Rumi - budowa MOPS i Przedszkola, dostosowanie szkoły dla przedszkolaków, więcej pracowników trafi na rynek pracy, z podziałem na części".
- "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach: Danków Mały, Kurzelów i Konieczno oraz uzbrojenie studni SW III we Włoszczowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.