eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsk Podlaski › Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych na drodze gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 1240 w miejscowości Ploski poprzez budowę przejścia dla pieszych.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych na drodze gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 1240 w miejscowości Ploski poprzez budowę przejścia dla pieszych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bielsk Podlaski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659007

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 46

1.5.2.) Miejscowość: Bielsk Podlaski

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 857306851

1.5.8.) Numer faksu: 857302015

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bielskpodlaski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielskpodlaski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bielskpodlaski.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych na drodze gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 1240 w miejscowości Ploski poprzez budowę przejścia dla pieszych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d21a0d9-19e3-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248695

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002818/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych na drodze gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 1240 w miejscowości Ploski poprzez budowę przejścia dla pieszych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00185202/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGK.271.9.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 123194,93 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa bezpieczeństwa ruchu pieszych na drodze gminnej oznaczonej nr geodezyjnym 1240 w miejscowości Ploski poprzez budowę przejścia dla pieszych. Działanie współfinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- wykonanie robót pomiarowych przy liniowych robotach ziemnych – trasa drogi w terenie równinnym,
- wykonanie robót remontowych – cięcie piłą nawierzchni bitumicznych na gł. do 5 cm,
- wykonanie koryta gł. 30 cm w gruntach kat. V-VI na poszerzeniach jezdni lub chodników,
- wykonanie profilowania i zagęszczenia podłożona wykonywane ręcznie w gruncie kat. II-IV pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni,
- wykonanie podbudowy z kruszywa naturalnego o uziarnieniu 0 – 31,5 mm stabilizowanego mechanicznie o gr. 30 cm,
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o grubości 5 cm (warstwa wiążąca),
- wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno – bitumicznych asfaltowych o grubości po zagęszczeniu 4 cm (warstwa ścieralna),
- wykonanie pionowych znaków drogowych – słupki z rur stalowych szt. 4,
- ustawienie pionowych znaków drogowych – znaki zakazu, nakazu, ostrzegawcze i informacyjne o pow. do 0.3 m2,
- ustawienie pionowych znaków drogowych – znaki informacyjne D-6 aktywny,
- wykonanie montażu oświetlenia zewnętrznego na słupach linii niskiego napięcia – wysięgnik jednoramienny z lampą świetlówkową – z zasilaniem energii przez instalację solarną,
- wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych z kostki betonowej,
- zamontowanie progu zwalniającego podrzutowego wraz z elementami końcowymi i kotwiącymi,
- wykonanie i ustawienie tablicy informacyjnej wraz ze słupkiem o wymiarach 90x60 cm wg. Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 07 maja 2021 r. w sprawie określenia działań informacyjnych podejmowanych przed podmioty realizujące zadania finansowane lub dofinansowane z budżetu państwa lub z państwowych funduszy celowych,
- ustawienie krawężników betonowych wystających o wymiarach 15x30 cm z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo – piaskowej,
- wykonanie mechaniczne gł. 10 cm koryt w gruncie kat. II-VI na całej szerokości jezdni i chodników,
- wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw naturalnych o grubości po zagęszczeniu 10 cm,
- wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem,
- ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 20x6 cm na podsypce piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową,
- wykonanie mechanicznie koryta gł. 20 cm w gruncie kat. II-VI na całej szerokości zjazdów,
- wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszyw naturalnych o grubości po zagęszczeniu 20 cm,
- ustawienie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo – piaskowej, spoiny wypełnione zaprawą cementową,
- wykonanie zjazdów z kostki brukowej betonowej kolorowej grubości 8 cm na podsypce cementowo – piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego zakres określony jest w przedmiarze robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót.
3. Jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia wskazał znaki towarowe, patenty, normy lub pochodzenie w związku ze specyfiką przedmiotu zamówienia to wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważny.
4. Jeżeli dokumentacja projektowa lub Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233261-6 - Roboty budowlane w zakresie przejść dla pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178465,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178465,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178465,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe ,,MAKSBUD" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 543-02-01-086

7.3.3) Ulica: Mickiewicza 183

7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski

7.3.5) Kod pocztowy: 17-100

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178465,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.