eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Usługi dozoru mienia w Zakładzie Drzewnym Klenica, 66 - 130 Bojadła; ul. Bolesława Chrobrego 76.



Ogłoszenie z dnia 2021-10-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi dozoru mienia w Zakładzie Drzewnym Klenica,
66 - 130 Bojadła; ul. Bolesława Chrobrego 76.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: LASY PAŃSTWOWE OŚRODEK TRANSPORTU LEŚNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970040250

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 10

1.5.2.) Miejscowość: Świebodzin

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-200

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 683823434

1.5.8.) Numer faksu: +48 683823435

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: otl.swiebodzin@zielonagora.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.otl.swiebodzin.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


usługi transportowe, usługi lesne, usługi tartaczne, budowa i remont dróg leśnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi dozoru mienia w Zakładzie Drzewnym Klenica,
66 - 130 Bojadła; ul. Bolesława Chrobrego 76.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba45c6e5-fa73-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248650

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00072703/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Usługi dozoru mienia w Zakładzie Drzewnym Klenica, 66 - 130 Bojadła; ul. Bolesława Chrobrego 76.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00145117/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZTA.270.1.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 321480,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.5. Przedmiotem zamówienia są:
Usługi dozoru mienia w Zakładzie Drzewnym Klenica,
66 - 130 Bojadła; ul. Bolesława Chrobrego 76.
3.6. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części („Zadania”):
3.7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Usługi dozoru mienia - Zakład Drzewny Klenica, 66 - 130 Bojadła ul. Bolesława
Chrobrego 76.
Wspólny Słownik Zamówień: 85312310-5 - Usługi dozoru, 98341120-2 - Usługi
portierskie, 79710000-4 - Usługi ochroniarskie, 50721000 - Obsługa instalacji
grzewczych
Opis: Przedmiotem zamówienia jest usługa dozoru mienia, która będzie świadczona na
obiekcie Zakładu Drzewnego z siedzibą: ul. Bolesława Chrobrego 76 w Klenicy,
66 - 130 Bojadła.
Zapotrzebowanie:
Obsada dwuosobowa przez 7 dni w tygodniu.
Planowa liczba godzin ochrony na obiekcie to ok. 17 472 (łącznie 2 osoby w czasie
trwania umowy).
Dozorcy pełniący służbę we wszystkie dni muszą posiadać uprawnienia do obsługi
kotłów wodnych do 100oC wraz z urządzeniami pomocniczymi na paliwa stałe
(świadectwo kwalifikacyjne "E"):
a) 24 godziny na dobę dozorca musi palić w kotłowni zakładowej - w budynku
kotłowni,
b) w okresie sezonu grzewczego od 1 listopada do 15 kwietnia przez 24 godziny na
dobę dozorca musi palić w kotłowni umiejscowionej w budynku administracyjnym.
Zakres prac:
I. Palenie w piecu umiejscowionym w kotłowni zakładowej w ZD Klenica:
1) Zapewnienie prawidłowej eksploatacji powierzonych urządzeń
2) Utrzymanie prawidłowych parametrów technicznych (temperatura, ciśnienie ITP.)
Temperatura utrzymana zgodnie z raportem palenia, zadana temperatura
potwierdzona przez osoby upoważnione ze strony Zamawiającego, (zgodnie z
poleceniem osób funkcyjnych Zamawiającego (kierownik, zastępca kierownika,
mistrz zmiany).
3) Utrzymanie czystości w pomieszczeniu kotłowni,
4) Czyszczenie pieca (usuwanie szlaki) na każdej zmianie,
5) Niewłaściwą jakość palia (trociny, zrzyny itp.) z dużą zawartością ziemi zgłaszać
osobom upoważnionym,
6) Zgłaszanie wszelkich usterek właściwym służbom Zamawiającego,( zgodnie z
poleceniem osób funkcyjnych Zamawiającego (kierownik, Zastępca kierownika,
mistrz zmiany).
7) Czyszczenie płomieniówek wg potrzeb. W przypadku konieczności wykonania
ww. czynności należy powiadomić bezpośredniego przełożonego wykonawcy.
Czyszczenie wykonują dwie osoby.
II. Sprzątanie:
1) Sprzątanie pod legarami podawczymi zewnętrznymi Traka FTAA i węzła linii
przetarcia Artigilo, tylko i wyłącznie podczas przerw w pracy tj. przerwy
śniadaniowe, przerwy technologiczne w pracy maszyn,
2) Sprzątanie komór suszarni po ich rozładunku polegające na złożeniu legarów pod
ściany i zmiecenie kory i innych pozostałości na polecenie osób upoważnionych,
3) Sprzątanie magazynów zewnętrznych zadaszonych w przypadku częściowego lub
całkowitego opróżnienia lub polecenia osób upoważnionych,
4) Sprzątanie magazynów otwartych (plac), zgodnie z poleceniem osób funkcyjnych
Zamawiającego (kierownik, Zastępca kierownika, mistrz zmiany).
Uwaga!!
Wykonawca musi zamontować na terenie obiektów system elektronicznej kontroli
obchodów dozorców (wartowników) oraz system elektronicznej ewidencji wjazdów,
wyjazdów pojazdów oraz wejść i wyjść osób poruszających się na terenie obiektu.
Wykonawca dostarczy na każde żądanie Zamawiającego raporty w ww. zakresie w
formie elektronicznej (np.: PDF, doc, docx, rtf, xps, odt. lub w innym z wymienionym z
formatów określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany
informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów
teleinformatycznych. (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247).
Zapewnienie oprogramowania oraz sprzętu (zestaw komputerowy, czytniki itp.), łącza
internetowego niezbędnego do prowadzenia elektronicznej rejestracji, jest obowiązkiem
Wykonawcy.
Zamawiający jest uprawniony do zmniejszenia maksymalnie o 20% ilości godzin usług
ochrony mienia będących przedmiotem zamówienia i umowy. Rozliczenie usług nastąpi
na podstawie cen jednostkowych zawartych w formularzu ofertowym przedłożonym
przez Wykonawcę. Korekta zakresu usług wiąże się ze zmianą wynagrodzenia na
niezmienionych warunkach

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312310-5 - Usługi dozoru

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50721000-5 - Obsługa instalacji grzewczych

79710000-4 - Usługi ochroniarskie

90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic

90620000-9 - Usługi odśnieżania

98341120-2 - Usługi portierskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 492192,86 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 535974,57 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 492192,86 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORION NEXT Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943063225

7.3.3) Ulica: Jana Ostroroga 34

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 52-421

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 490844,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 365 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.