eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubań › "SPRZEDAŻ I DOSTAWA OGUMIENIA DLA POJAZDÓW ZAKŁADU GOSPODARKI I USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O."



Ogłoszenie z dnia 2023-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„SPRZEDAŻ I DOSTAWA OGUMIENIA DLA POJAZDÓW ZAKŁADU GOSPODARKI I USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI I USŁUG KOMUNALNYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230907302

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bankowa 8

1.5.2.) Miejscowość: Lubań

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-800

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 756711220

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.obslugi@zgiukluban.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgiukluban.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-49749f9b-d399-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka odpadami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„SPRZEDAŻ I DOSTAWA OGUMIENIA DLA POJAZDÓW ZAKŁADU GOSPODARKI I USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49749f9b-d399-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00248598

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00179697

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 14/NIZ/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 416624,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia obejmuje: sprzedaż i dostawę ogumienia dla pojazdów Zakładu Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o.
2. Miejsce dostawy: Zakład Gospodarki i Usług Komunalnych Sp. z o.o. Wydział Transportu, Logistyki i Zaopatrzenia, ul. Bazaltowa 1 (baza), 59-800 Lubań.
Przedmiot zamówienia będzie sukcesywnie dostarczany transportem i na koszt Wykonawcy do magazynu Zamawiającego fabrycznie nowych opon do 5 dni roboczych w ilościach i asortymentach wyszczególnionych w załączniku 2 do SWZ – Formularzu cenowym.
3. Szczegółowy opis zamówienia określono w załączniku do SWZ – Opis przedmiotu Zamówienia stanowiący jednocześnie formularz cenowy – załącznik nr 2.
4. Wykonawca zobowiązany jest do zaoferowania opon o tej samej konstrukcji karkasu i tej samej rzeźbie bieżnika co wykazane opony w „Opisie przedmiotu zamówienia” – wynika to z konieczności doboru zakupionych opon, do już zamontowanych opon na samochodach Zamawiającego. Prawo o ruchu drogowym (t. j. Dz. U. z 2022 r. poz. 988, ze zm.) wymaga aby każdy pojazd był wyposażony w obrębie jednej osi, w opony o tej samej konstrukcji karkasu i tej samej rzeźbie bieżnika.
5. Opony muszą być fabrycznie nowe i posiadać homologacje wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz certyfikat zgodności z Regulaminem EKG ONZ, a także certyfikat uprawniający do oznaczania wyrobu znakiem bezpieczeństwa wystawionym przez Polskie Centrum Badań i Certyfikacji.
6. Opony muszą być dopuszczone do użytku na terenie Unii Europejskiej, posiadać nalepki lub etykiety zawierające informację na temat określonych parametrów opony (zgodnie z Rozporządzeniem UE 2020/740 z dnia 25 maja 2020 r. w sprawie etykietowania opon pod kątem efektywności paliwowej i innych parametrów).
7.Oferowane opony muszą być wykonane zgodnie z dokumentacją techniczną i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta. Powinny być: nowe, nieużywane, nieregenerowane, pierwszego gatunku, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz spełniające normy PN i UE.
8. Minimalny okres pełnej gwarancji dla opon wynosi 12 m-cy, licząc od dnia dostawy i nie może być krótszy niż gwarancja producenta.
9.Termin realizacji (dla sukcesywnie składanych zamówień) liczony jest od dnia przesłania Wykonawcy zamówienia (e-mail) przez Zamawiającego, do dnia faktycznie zrealizowanej dostawy - do 5 dni roboczych.
6. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie opon równoważnych dla pozycji gdzie podany jest rodzaj opony wraz z rodzajem bieżnika. Pod pojęciem „opon równoważnych” Zamawiający rozumie takie, które zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022 oraz z 2017 r. poz. 2338) mogą być zastosowane na jednej osi z oponami podanymi w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne oraz w przypadku wątpliwości Zamawiającego, co do spełnienia warunków równoważności, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do SWZ pod nazwą „Opis przedmiotu zamówienia- Formularz cenowy”.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia asortymentu wynikającego z aktualnych potrzeb. Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu dostarczenia mniejszej ilości towaru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34352100-0 - Opony do pojazdów ciężarowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34350000-5 - Opony do pracy w lekkich i ciężkich warunkach

34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 451129,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 632247,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 451129,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALU-CAR Gorzyce Krzysztof Drozd

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8671605852

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 3

7.3.4) Miejscowość: Sandomierz

7.3.5) Kod pocztowy: 27-600

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 451129,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.