eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślibórz › Świadczenie usług w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego branży drogowej dla zadania pn.: "Modernizacja i przebudowa dróg powiatowych w gminach: Barlinek, Boleszkowice i Myślibórz"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego branży drogowej dla zadania pn.: „Modernizacja i przebudowa dróg powiatowych
w gminach: Barlinek, Boleszkowice i Myślibórz”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Myśliborski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967320

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Północna 15

1.5.2.) Miejscowość: Myślibórz

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiatmysliborski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatmysliborski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://cuwmysliborz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego branży drogowej dla zadania pn.: „Modernizacja i przebudowa dróg powiatowych
w gminach: Barlinek, Boleszkowice i Myślibórz”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e82851f3-e4c5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00248555

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043148/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży drogowej dla zadania pn.: „Modernizacja i przebudowa dróg powiatowych w gminach: Barlinek, Myślibórz i Boleszkowice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00194552

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.131.64.2023.KpK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego branży drogowej dla zadania pn.: „Modernizacja i przbudowa dróg powiatowych w gminach: Barlinek, Boleszkowice i Myślibórz”.
2. Przedmiot zamówienia objętego nadzorem określa postepowanie o udzielenie zamówienia - ogłoszenie BZP nr 2023/BZP 00130445/01 z dnia 10.03.2023r z ewentualnymi późniejszymi zmianami (dalej jako roboty budowlane” lub „inwestycja”).
3. Usługa Nadzoru Inwestorskiego polega na pełnieniu funkcji Inspektora Nadzoru w trakcie wykonywania robót budowlanych, o których mowa w ust. 2 powyżej, od momentu zgłoszenia rozpoczęcia robót do odbioru końcowego inwestycji przez Zamawiającego. Przez Inspektora Nadzoru należy rozumieć zespół wykwalifikowanych osób, posiadających stosowne uprawnienia, umiejętności i doświadczenie zapewniające zarządzanie i nadzorowanie inwestycji.
4. Wykonawca zobowiązany jest do działania w imieniu Zamawiającego, na podstawie stosownego pełnomocnictwa, we wszystkich czynnościach technicznych i formalnych związanych z realizacją zamówienia.
5. W zakres obowiązków nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wchodzi:
1) Prowadzenie pełnego wielopoziomowego nadzoru inwestorskiego tj. w zakresie technicznym, terminowym, finansowym i sprawozdawczym nad inwestycją, w szczególności w zakresie zgodnym z wymaganiami polskiego prawa budowlanego i przepisów w tym zakresie obowiązujących oraz wymaganiami ustalonymi w dokumentacji technicznej i umowie na roboty budowlane. Nadzór musi być prowadzony przez zespół specjalistów branżowych, posiadających odpowiednie uprawnienia przewidziane przepisami polskiego prawa budowlanego.
2) Reprezentowanie interesów Zamawiającego wobec wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego.
3) Udział w uzyskaniu przez Zamawiającego wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych w trakcie realizacji robót budowlanych.
4) Nadzór inwestorski na placu budowy min. dwa razy w tygodniu (łącznie min. 8 godz.) podczas prowadzenia robót budowlanych, pobyt inspektorów pozostałych branży w zależności od potrzeb wynikających z zaawansowania robót danej branży, z wcześniejszym zawiadomieniem Zamawiającego o pobycie na placu budowy oraz w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych okoliczności, o których mowa w pkt. 5 poniżej, na wezwanie Zamawiającego, przy czym czas reakcji od zawiadomienia Zamawiającego do przybycia Inspektorów nie przekroczy … godz. (max. 48h, zgodnie z czasem określonym w formularzu ofertowym Wykonawcy, stanowiącym Załącznik numer 2 do Umowy, kryterium oceny ofert)
5) Zamawiający wzywa Wykonawcę do stawiennictwa na placu budowy w sytuacji wystąpienia okoliczności nieprzewidzianych, rozumianych jako:
a) uszkodzenie istniejących sieci m.in. wodociągowej, energetycznej, cieplnej;
b) wystąpienia rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową a stanem faktycznym, które mogą mieć wpływ w szczególności na termin wykonania robót;
c) wystąpienia przeszkód o obiektywnytm charakterze (zdarzenia zewnętrzne niemożliwe do zapobieżenia)
- Forma kontaktu w przypadku wystąpienia ww. okoliczności określona została w §14 ust. 5 projektu umowy – załącznik nr 5 do niniejszego SWZ. Z uwagi na ograniczona ilość znaków Pełnomocnik Zamawiającego nie miał możliwości umieszczenia szczegółowych informacji. Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale IV SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23247,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23247,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mirosław Byczkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5991060223

7.3.3) Ulica: Baczyna ul. Gorzowska

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wlkp.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-432

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23247,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.