Ogłoszenie z dnia 2022-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00108789/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-04
- 2022/BZP 00125997/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Jasionówka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JASIONÓWKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659332
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 19
1.5.2.) Miejscowość: Jasionówka
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-122
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 857278030
1.5.8.) Numer faksu: 857278031
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@jasionowka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ug.jasionowka.wrotapodlasia.pl/, https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-abc1c39e-f12c-11ec-9a86-f6f4c648a056
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.ug.jasionowka.wrotapodlasia.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Jasionówka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-80753093-b406-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00248536
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033800/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Jasionówka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
z Funduszy Europejskich, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej VIII. INFRASTRUKTURA DLA USŁUG UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ 9.4 Inwestycje dokonywane w kontekście strategii na rzecz rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność, Lokalna Grupa Działania – Puszcza Knyszyńska2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00108789/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Or.271.6.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Jasionówka” finansowanego z Funduszy Europejskich, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej VIII. INFRASTRUKTURA DLA USŁUG UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ, Działanie 8.6 Inwestycje na rzecz Rozwoju Lokalnego, Priorytet inwestycyjny 9.4 Inwestycje dokonywane w kontekście strategii na rzecz rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność, Lokalna Grupa Działania – Puszcza Knyszyńska
Zakres prac obejmuje między innymi:
1) przygotowanie dokumentacji technicznej „Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Jasionówka” z uzyskaniem wszelkich niezbędnych do wykonania zamówienia opinii/pozwoleń/uzgodnień we własnym zakresie i na własny koszt, w tym uzgodnienia z właściwym rejonem energetycznym m.in. projekt wykonawczy - 2 szt. oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - 2 szt;
2) wymianę 605 szt. istniejących wyeksploatowanych i nieefektywnych opraw sodowych wysokoprężnych na oprawy ze źródłami światła typu LED, celem zwiększenia efektywności energetycznej i ekonomicznej oraz uzyskania właściwych parametrów oświetlenia zgodnie z normą PN-EN13201;
3) wymianę 605 kpl. osprzętu elektrycznego opraw tj. przewodów w wysięgnikach, zabezpieczeń opraw i zacisków prądowych, obejmującą demontaż oraz dostawę wraz z montażem nowego osprzętu elektrycznego;
4) wymianę 120 szt. istniejących wysięgników, obejmującą demontaż oraz dostawę wraz z montażem nowych wysięgników;
5) modernizację 25 punktów pomiarowo - sterowniczych oświetlenia ulicznego poprzez ich wyniesienie poza szafy stacyjne;
6) wykonanie budowy nowych punktów oświetlenia ulicznego (10 szt.) na podstawie dokumentacji budowlanej posiadanej przez Zamawiającego;
7) utylizację materiałów z demontażu;
8) wykonanie badań i pomiarów wykonanej instalacji;
9) zainstalowanie i uruchomienie indywidualnego systemu sterowania oświetleniem ulicznym wszystkich wymienianych i dobudowywanych punktów świetlnych (przez punkt oświetlenia ulicznego rozumie się oprawę oświetleniową zainstalowaną na słupie).
2. Szczegółowy zakres robót opisany został w dokumentacji projektowej (budowa 10 nowych punktów oświetlenia ulicznego), przedmiarach robót, opisie przedmiotu zamówienia (OPZ), warunkach PGE Dystrybucji, stanowiących załączniki do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71355200-3 - Wykonywanie badań
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1212000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1499856,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1212000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Solarwat Jacek Chancewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5451820498
7.3.3) Ulica: Kryńska 57 A
7.3.4) Miejscowość: Sokółka
7.3.5) Kod pocztowy: 16-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1212000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana nieenergooszczędnych opraw oświetleniowych na oprawy typu LED w miejscach publicznych na terenie gminy Strzelno.
- Remont pomieszczeń administracyjnych na parterze budynku Parku Kultury, remont balkonu sali kinowej w budynku Parku Kultury
- "Przebudowa toalet szkolnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Leżajsku przy ul. Mickiewicza 51"
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu - etap I - wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej.
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.