Ogłoszenie z dnia 2021-10-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00162679/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń biurowych w budynku siedziby AMW OR Kraków przy ul. Montelupich 3
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 122114001
1.5.8.) Numer faksu: 122114005
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.kr@amw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://amw.eb2b.com.pl/open-auctions.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie mieniem skarbu państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń biurowych w budynku siedziby AMW OR Kraków przy ul. Montelupich 32.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1117652-0585-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00248529
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001874/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.24 Kraków, ul. Montelupich 3 - remont pomieszczeń biurowych oraz łazienek na I piętrze - OR Kraków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162679/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-OK.2610.265.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 178722,37 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń biurowych w budynku siedziby AMW OR Kraków przy ul. Montelupich 3.
Do remontu zostały przeznaczone n/w pomieszczenia:
- Pomieszczenie biurowe numer 35 wraz z pomieszczeniem archiwum
- Łazienka Nr 1 (damska) przy pomieszczeniu biurowym numer 35
- Łazienka Nr 2 (męska) przy pomieszczeniu biurowym numer 37/38
- Łazienka Nr 3 (dla osób niepełnosprawnych) przy pomieszczeniu numer 41/42
- Łazienka Nr 4 (damska) przy pomieszczeniu biurowym numer 43/45
- Pomieszczenie socjalne przy pomieszczeniu biurowym numer 43/45
- Pomieszczenie socjalne przy pomieszczeniu 41/42
- Pomieszczenie socjalne przy pomieszczeniu biurowym 4/5
- Zejście do piwnicy od strony południowej
2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ oraz przedmiary robót i Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR).
3. Nazwy i kody zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień
(CPV): 45453000 - 7 Roboty remontowe i renowacyjne
45111300 - 1 Roboty rozbiórkowe
45421141 - 4 Instalowanie przegród
45421146 - 9 Instalowanie sufitów podwieszonych
45442100 - 8 Roboty malarskie
45431100 - 8 Kładzenie terakoty
45431200 - 9 Kładzenie glazury
45421131 - 1 Instalowanie drzwi
45421160 - 3 Instalowanie wyrobów metalowych
45330000 - 9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45432111 - 5 Kładzenie wykładzin elastycznych
4. Na podstawie art. 91 ust. 2 ustawy Zamawiający informuje, że zamówienie nie zostało podzielone na części.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania przez Wykonawcę produktów równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w przedmiarze robót i STWiOR (załączniki nr 1.1 i 1.2 do SWZ), pod warunkiem, że będą posiadały równoważne lub lepsze parametry techniczne.
6. Wykonawca w składanej ofercie może zaproponować równoważne (inne) materiały, lecz o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych od przyjętych w STWIOR oraz przedmiarach robót, kompatybilne z istotnymi parametrami technicznymi materiałów zastosowanych w STWIOR i przedmiarach robót, nie powodujące zmian w przyjętych rozwiązaniach funkcjonalnych i konstrukcyjnych obiektu oraz umożliwiające ich powiązanie z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi w sposób przyjęty w STWIOR oraz przedmiarach robót. W przypadku wskazania w STWIOR lub przedmiarach robót, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów, Wykonawca może zaoferować równoważne materiały o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż materiały wskazane w STWIOR oraz przedmiarach robót,.
7. Oferowanie przez wykonawcę materiałów równoważnych jest dopuszczalne tylko na etapie składania oferty. Zamawiający, w uzasadnionych przez wykonawcę przypadkach, może wyrazić zgodę na zastosowanie rozwiązań równoważnych w trakcie trwania umowy, jednakże działanie takie jest jedynie uprawnieniem Zamawiającego, wobec którego Wykonawca nie może rościć żadnych praw.
8. Roboty należy wykonać zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, zasadami wiedzy technicznej, a użyte materiały powinny spełniać wymogi określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.).
Termin wykonania zamówienia: 10 tygodni od dnia zawarcia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421141-4 - Instalowanie przegród
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229700,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229700,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229700,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paulina Jarosz P.P.H.U. JMP
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122553262
7.3.3) Ulica: Rabsztyńska 3
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-437
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229700,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-298.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZP/CZD/071/24 Dostawa materiałów opatrunkowych oraz folii operacyjnych - 19 pakietów.
- Rezerwacja i zakup usług hotelarskich w kraju
- Dostawa mikroskopów specjalistycznych w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-067/2024
- Realizacja w latach 2025 - 2027 specjalistycznych usług medycznych - badań personelu lotniczego Komendy Głównej Policji i Centralnego Pododdziału Kontrterrorystycznego Policji "BOA".
- Wykonanie izolacji poziomej pomieszczeń serwerowni Gmachu Elektroniki Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 15/19
- Usługa kompleksowego sprzątania, doczyszczania i bieżącego utrzymania czystości w siedzibie Urzędu Dzielnicy Bemowo w Warszawie, przy ul. Powstańców Śląskich 70 wraz z przyległym terenem zewnętrznym
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Przebudowa oddziału przedszkolnego SP Jacków
- Roboty remontowe korytarza, łazienki na parterze, sali informatycznej oraz Roboty remontowe łazienek uczniów w Szkole Podstawowej nr 4 im. Sybiraków w Białymstoku
- Wykonanie robót remontowych drzwi wejściowych do Budynku (wejście główne wraz z montażem siłowników) w Gmachu Głównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1.
- Utworzenie parku i systemu zbierania i zagospodarowania wody deszczowej w miejscowości Jasień.
- Roboty remontowe sanitariatów w jednostkach Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.