eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świecie › Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Świeciu



Ogłoszenie z dnia 2023-06-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg
Starostwa Powiatowego w Świeciu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT ŚWIECKI - Starostwo Powiatowe w Świeciu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350978

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Generała Józefa Hallera 9

1.5.2.) Miejscowość: Świecie

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.7.) Numer telefonu: 525683185

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agata.k@csw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.csw.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/csw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg
Starostwa Powiatowego w Świeciu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa773bea-f482-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00248529

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026073/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Świeciu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00219582

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.272.1.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 219512,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa tablic rejestracyjnych z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi do realizacji zadań Starosty Świeckiego związanych z rejestracją pojazdów na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 988) i przepisów wykonawczych do tej ustawy zgodnie z załączonym Opisem Przedmiotu Zamówienia.
2. Dostawa obejmuje tablice rejestracyjne z wytłoczonymi numerami rejestracyjnymi: o przeznaczeniu i rozmiarach zgodnych ze wzorami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 sierpnia 2022 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów, wymagań dla tablic rejestracyjnych oraz wzorów innych dokumentów wiązanych z rejestracją pojazdów (Dz.U. z 2022 r., poz. 1847 ), wyprodukowanych zgodnie z warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2020 r., poz. 717 ) oraz rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz.U. z 2019 r., poz. 547) oraz innymi przepisami regulującymi przedmiotową działalność, w ilości zgodnej z faktycznymi potrzebami Zamawiającego
3. Zamawiający planuje, iż ilość zamówionych tablic w okresie wykonania umowy nie będzie wyższa niż 11.200 sztuk :
 samochodowe zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, zmniejszone , profesjonalne
i zielone dla pojazdu elektrycznego i napędzanego wodorem w ilości: 10.190 sztuk
 motocyklowe zwyczajne, indywidualne, zabytkowe, profesjonalne i zielone dla pojazdu elektrycznego i napędzanego wodorem w ilości: 630 sztuk,
 motorowerowe zwyczajne, zabytkowe, profesjonalne i zielone dla pojazdu elektrycznego i napędzanego wodorem w ilości: 330 sztuk,
 tablice tymczasowe w ilości: 50 sztuk.
4. Podane ilości zamawianych tablic rejestracyjnych są maksymalne. W zależności od potrzeb Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości tablic bez jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.
5. Wykonawca udziela 24 miesięcy gwarancji na przedmiot umowy licząc od daty dostawy. W przypadku ujawnienia wad w tym okresie Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego usunięcia wad w terminie ustalonym przez Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi był równy okresowi udzielonej gwarancji.
6. Wykonawca jest zobowiązany do odbioru i złomowania wycofanych tablic rejestracyjnych. Złomowanie następuje kosztem i staraniem Wykonawcy. Protokolarny odbiór wycofanych tablic z Wydziału Komunikacji i Dróg odbywać się będzie w terminach uzgodnionych z Wykonawcą.
7. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć licencję, wsparcie techniczne oraz pakiet instalacyjny na oprogramowanie do składania zamówień na tablice rejestracyjne drogą elektroniczną. Licencja oraz wsparcie techniczne musi obowiązywać przez cały czas trwania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30195000-2 - Tablice

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34000000-7 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 261082,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 261082,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 261082,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DERPOL SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562427769

7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 12-16/22

7.3.4) Miejscowość: Sopot

7.3.5) Kod pocztowy: 81-759

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 261082,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-07-13 do 2024-07-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.