eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchów › "Modernizacja istniejącego boiska sportowego na działce nr 94/3 przy Niepublicznej Szkole Podstawowej w Trzemesnej"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja istniejącego boiska sportowego na działce nr 94/3 przy Niepublicznej Szkole Podstawowej w Trzemesnej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TUCHÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661168

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Tuchów

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-170

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@tuchow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuchow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/tuchow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja istniejącego boiska sportowego na działce nr 94/3 przy Niepublicznej Szkole Podstawowej w Trzemesnej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bedab862-e62b-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00248235

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029293/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 „Modernizacja istniejącego boiska sportowego na działce nr 94/3 przy Niepublicznej Szkole Podstawowej w Trzemesnej”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00197473/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP–271-7/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 339686,26 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące zadania pn. „Modernizacja istniejącego boiska sportowego na działce nr 94/3
przy Niepublicznej Szkole Podstawowej w Trzemesnej”.
1.2. Zakres zamówienia obejmuje prace budowlane oraz remontowo-budowlane:
1.2.1. demontaż wyeksploatowanej nawierzchni asfaltowej boiska wielofunkcyjnego
1.2.2. wywóz materiałów z rozbiórki w miejsce wskazane przez Zamawiającego
1.2.3. wymiana istniejącego drenażu zlokalizowanego pod płytą boiska
1.2.4. przebudowa (wymiana istniejących studni) kanalizacji deszczowej
1.2.5. uzupełnienie podbudowy boiska z kruszywa łamanego
o uziarnieniu 0-31,5 mm,
1.2.6. wykonanie nowej podbudowy pod poszerzenie boiska z kruszywa łamanego
1.2.7. wyrównanie i zagęszczenie podbudowy pod nową nawierzchnię boiska
1.2.8. wykonanie odwodnienia liniowego boiska z płytkich korytek ciekowych od strony południowo - wschodniej,
1.2.9. montaż nawierzchni syntetycznej dwukolorowej, poliuretanowo - gumowej o łącznej grubości warstwy 13 mm przepuszczalnej dla wody o zwartej strukturze (nawierzchnia dwuwarstwowa - mata SBR gr 11 mm + 2 mm natrysk EPDM (jest on na górze i stanowi warstwę użytkową), podbudowa z mieszaniny kruszywa kwarcowego i granulatu gumowego połączonego lepiszczem poliuretanowym. Nawierzchnia składa się z dwóch warstw: elastycznej (nośnej) i użytkowej przepuszczalnej dla wody. Warstwa nośna to mieszanina granulatu gumowego i lepiszcza poliuretanowego. Układana jest mechanicznie, bezspoinowo, przy pomocy rozkładarki mas poliuretanowych. Tak wykonaną warstwę należy pokryć warstwą użytkową, którą stanowi system poliuretanowy zmieszany z granulatem EPDM. Czynność tą wykonuje się poprzez natrysk mechaniczny (przy użyciu specjalnej natryskarki mechanicznej). Grubość warstwy użytkowej 2 mm. Po całkowitym związaniu mieszaniny malowane są linie farbami poliuretanowymi metodą natrysku. Tak wykonana nowa nawierzchnia spełnia wymogi stawiane nawierzchnią nieurazowym.
1.2.10. demontaż istniejących bramek do gier zespołowych,
1.2.11. demontaż istniejącej nawierzchni asfaltowej z odwozem materiałów z rozbiórki w miejsce wskazane przez Zamawiającego
1.2.12. wymiana istniejącego drenażu pod płytą boiska
1.2.13. demontaż istniejących piłkochwytów (słupków stalowych w ilości szt. 10) zlokalizowanymi za bramkami od strony południowej i północnej boiska, które należy oczyścić z farby, ocynkować i pomalować proszkowo w kolorze zielonym, ponownie je wbudowując jako element ogrodzeniowy boiska w postaci piłkochwytów,
1.2.14. montaż piłkochwytów pochodzących z demontażu o wysokości 6,00 m za bramkami do gier zespołowych,
1.2.15. wymianę wyeksploatowanej siatki piłkochwytów od strony północnej i południowej na nową siatkę poliuretanową o wysokości 6,00 m,
1.2.16. budowę piłkochwytów o wysokości 4,00 m od strony wschodniej i zachodniej boiska, wraz z montażem siatki poliuretanowej o wysokości 4,00 m,
1.2.17. wymianę części instalacji kanalizacji deszczowej w obrębie boiska sportowego od strony północnej wraz z wymianą istniejących studni kanalizacji deszczowej,
1.2.18. obsadzenie tulei do gier zespołowych
1.2.19. wymianę bramek do gry w piłkę nożną/ręczną
1.2.20. montaż stojaków do gry w koszykówkę
1.2.21. montaż słupków do gry w siatkówkę i tenisa ziemnego
1.3. Wykonawca będzie zobowiązany również do wykonania harmonogramu rzeczowo-finansowego, który podlegać będzie akceptacji przez Zamawiającego. Szczegółowe informacje dotyczące opracowania ww. harmonogramu zawarte są w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ.
1.4. Wykonawca podejmujący się realizacji przedmiotu zamówienia będzie zobowiązany m. in. do:
1.4.1. Wykonania i zamieszczenia w miejscu publicznym, przed rozpoczęciem robót w obrębie prowadzonych prac budowlanych, tablicy informacyjnej, informującej o współfinansowaniu projektu ze środków budżetu Województwa Małopolskiego w ramach projektu pn.: „Małopolska infrastruktura rekreacyjno-sportowa – MIRS” w roku 2022 roku,
1.4.2. poniesienia wszelkich kosztów związanych z wykonywania robót remontowo – budowlanych,
1.4.3. prowadzenia pomiarów kontrolnych i badań laboratoryjnych zgodnie z wymogami Specyfikacji Technicznych (ST),
1.4.4. sporządzenia protokołów odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu,
1.4.5. sporządzenia dokumentacji powykonawczej (zawierającej wszelkie protokoły, certyfikaty, próby itp.),
1.4.6. dostarczenia polisy ubezpieczeniowej,
1.4.7. sporządzenia karty gwarancyjnej po wykonaniu przedmiotu umowy,
1.4.8. sporządzenia kosztorysu powykonawczego z uwzględnieniem nazw wbudowanych materiałów i urządzeń,
1.4.9. przedstawienia i dostarczenia dokumentów dopuszczających do stosowania w budownictwie zastosowanych wyrobów i materiałów budowlanych.
1.4.10. dostarczenia atestów i certyfikatów zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną wbudowanych materiałów i urządzeń.
1.4.11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruzu, itp.) zgodnie z przepisami ustawy o odpadach, oraz udokumentowania tych czynności na każdorazowe żądanie Zamawiającego.
1.4.12. Kierownik budowy przed rozpoczęciem robót powinien opracować plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury, z dnia 13 czerwca 2003 r. (Dz. U. 2003 nr 120 poz. 126)
1.5. Wszystkie użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały muszą posiadać parametry techniczne i użytkowe nie gorsze niż wskazano w dokumentacji a zatem do wykonania robót należy użyć materiałów posiadających wymagane atesty i certyfikaty. Zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) Nr 305/2011 z dnia 9 marca 2011 r. ustanawiającego zharmonizowane warunki wprowadzania do obrotu wyrobów budowlanych i uchylającego dyrektywę Rady 89/106/EWG (Dz. Urz. UE L 88 z 04.04.2011, str. 5) powinny one odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2013 z późn. zm.) oraz wymaganiom określonym w STWiOR.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45236119-7 - Naprawa boisk sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

43124100-9 - Drenaże

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 382436,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 777728,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 382436,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FPUH KRIS-BUD Krzysztof Śnieżek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6861209578

7.3.4) Miejscowość: Jasienica Rosielna

7.3.5) Kod pocztowy: 36-220

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 382436,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.