eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zakup wraz z dostawa samochodu specjalnego - pogrzebowego do transportu zwłok



Ogłoszenie z dnia 2024-03-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawa samochodu specjalnego - pogrzebowego
do transportu zwłok

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-912f1c71-c732-11ee-a84d-d63fc4d19e65

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawa samochodu specjalnego - pogrzebowego
do transportu zwłok

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-912f1c71-c732-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00248094

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030678/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup samochodu typu "karawan"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00105598

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 406504,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu specjalnego - pogrzebowego do transportu zwłok, typu karawan pogrzebowy, rozumianego łącznie jako podwozie i jako przedział zabudowy funeralnej, przystosowanego do ruchu prawostronnego, z kierownicą po lewej stronie, spełniającego następujące minimalne wymagania techniczne i jakościowe:
1) Rok produkcji 2024
2) Norma czystości EURO 6
3) Kabina 2 osobowa
4) Kolor samochodu – srebrny lub szary metalizowany, Zderzaki w kolorze nadwozia
5) Długość całkowita: nie mniejsza niż 6000 mm
6) Wysokość całkowita: max 1950 mm
7) Pojemność silnika - nie mniejsza niż 1950 cm³, nie większa niż 2200 cm³.
8) Silnik wysokoprężny o mocy nie mniejszej niż 140 KW max 150 kW.
9) Automatyczna skrzynia biegów.
10) Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera.
11) Hamulce tarczowe wentylowane z przodu i z tyłu.
12) Wspomaganie układu kierowniczego z bezpieczną kolumną kierownicy regulowaną w dwóch płaszczyznach, kierownica usytuowana po lewej stronie.
13) Obręcze kół aluminiowe min. 17 calowe z dwoma kompletami opon (letnie i zimowe).
14) Systemy: ABS, EDS, ASR, ESP lub równoważne.
15) Minimum 1 system zabezpieczenia przed kradzieżą np. Immobiliser.
16) Klimatyzacja automatyczna.
17) Centralny zamek sterowany z klucza.
18) Klapa tylna na sprężynach gazowych.
19) Lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane i ogrzewane.
20) Szyby w kabinie kierowcy sterowane elektrycznie.
21) Siedzenie kierowcy i pasażera komfortowe, regulowane z podparciem lędźwiowym.
22) Ścianka grodziowa hermetyczna pełna.
23) Bez przebiegu.
24) Zbiornik paliwa min. 65 L.
25) Pojazd posiadający homologację dla pojazdów skompletowanych.

Przedział trumienny:
• musi spełniać warunki sanitarne określone w wytycznych Ministerstwa Zdrowia i Opieki Społecznej (ZPO-44323-7/94) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz.U. 2007 Nr 249, poz. 1866),
• posiadać atest higieniczny oraz homologację typu w kategorii M1 – samochody specjalne pogrzebowe,
• wnętrze przedziału trumiennego musi być wykonane z materiału łatwo zmywalnego np. laminat w kolorze szarym,
• musi wyposażony być w 2 wózki na trumny, wysuwane poza gabaryt samochodu, pokryte stalą
nierdzewną z tacą przesuwną i blokadą trumny,
• podłoga musi być zabudowana nad nadkolami,
• musi posiadać zabezpieczenie przed przesuwaniem się trumien lub pojemnika na zwłoki albo szczątki ludzkie podczas przewozu,
• musi mieć schowek podpodłogowy z miejscem na przechowywanie środków dezynfekcyjnych, sprzętu
myjąco-czyszczącego oraz jednorazowych rękawic ochronnych,
• musi posiadać oświetlenie wewnętrzne led lub halogenowe,
• musi mieć wentylację wyciągową wymuszona,
• ściany boczne i drzwi tylne muszą być przeszklone (z szybą), szkło czarne fabryczne,
• podłoga w części przeznaczonej na umieszczenie trumny lub pojemnika na zwłoki albo szczątki ludzkie musi być wykonana z materiałów łatwo zmywalnych i odpornych na działanie środków dezynfekujących,
• Wymiary przedziału trumiennego: długość min. 2200mm/ szerokość min. 130mm/ wysokość min. 900
mm,
• przedział - izolowany termicznie,
• zabudowany agregat chłodniczy.
2. Przy odbiorze pojazdu Wykonawca dostarczy pełną dokumentację pojazdu umożliwiającą rejestrację pojazdu: homologację, atest higieniczny oraz inne niezbędne dokumenty do rejestracji pojazdu jako specjalny do przewozu zwłok.
3. Oferowany pojazd ma być fabrycznie nowy – według definicji z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1047).
4. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy.
5. Warunki gwarancji i serwisu:
1) Wykonawca zapewni udzielenie rękojmi oraz pełnej gwarancji jakości na cały przedmiot zamówienia (tj. podwozie oraz zabudowę) na okres minimum 24 miesięcy;
2) okres gwarancji biegnie od dnia protokolarnego przekazania Zamawiającemu przedmiotu zamówienia;
3) uprawnienia z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia przysługują Zamawiającemu niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji, przy czym okres rękojmi zrównany zostaje z okresem gwarancji. Wszelkie odmienne postanowienia wynikające z kart gwarancyjnych uważa się za bezskuteczne;
4) Gwarancja obejmuje:
a) przeglądy gwarancyjne zapewniające bezusterkową eksploatację w okresie udzielonej gwarancji;
b) koszt napraw i przeglądów gwarancyjnych ponosi Wykonawca (naprawy wraz z ewentualnym transportem, dojazdami, robocizną, wymiany części zamiennych wyłącznie na fabrycznie nowe);
c) usuwanie wszelkich wad i usterek ujawnionych w okresie gwarancji;
d) czas wykonania przeglądu w okresie gwarancyjnym, wynosi do dwóch dni roboczych;
e) Wykonawca zobowiązuje się do reakcji na zgłoszoną usterkę/ awarię w czasie zadeklarowanym w ofercie. Maksymalny czas reakcji na zgłoszenie awarii wynosi 72h.
f) czas związany z usunięciem awarii wynosi maksymalnie do 5 dni roboczych. W przypadku awarii, której usunięcie nie jest możliwe w w/w terminie Wykonawca poinformuje o tym niezwłocznie Zamawiającego i poda przewidywany czas zakończenia naprawy nie dłuższy niż 15 dni roboczych, licząc od mailowego zgłoszenia na adres e-mail podany przez Wykonawcę do kontaktu;
g) okres gwarancji przedłuża się każdorazowo o liczbę dni niesprawności przedmiotu umowy spowodowanej awarią i czasem naprawy;
h) w okresie gwarancji koszt dojazdu serwisu lub transport przedmiotu zamówienia do punktu serwisowego ponosi Wykonawca;
i) Zmawiający wymaga dostępności autoryzowanego punktu naprawczego – serwisu dla podwozia i zabudowy w odległości maksymalnie 30 km od siedziby Zamawiającego (44-109 Gliwice, ul. Strzelców Bytomskich 25C).
Uwaga! Do umowy Wykonawca zobowiązany jest załączyć wykaz punktów naprawczych serwisów, o których mowa w zdaniu poprzednim.
j) Wykonawca zapewni również serwis pogwarancyjny, rozumiany jako zagwarantowanie dostępności części zamiennych i wyposażenia (zarówno dla podwozia jak i zabudowy) – minimum 10 lat od dnia dostawy przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34114000-9 - Pojazdy specjalne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349160,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 366640,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349160,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUDA-CARS S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7792251832

7.3.3) Ulica: Ptasia 4

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-319

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349160,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.