eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont i modernizacja pomieszczeń budynku Oddziału Okręgowego NBP w Kielcach



Ogłoszenie z dnia 2022-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i modernizacja pomieszczeń budynku Oddziału Okręgowego NBP w Kielcach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NARODOWY BANK POLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000002223

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Świętokrzyska 11/21

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-919

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dkrz-WPO2@nbp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zamowienia.nbp.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


polityka pieniężna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i modernizacja pomieszczeń budynku Oddziału Okręgowego NBP w Kielcach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dee27fdc-9ece-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00247652

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00079922/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SEZ/DKRZ-WPO2-BCJ-241-0054/OOKiel/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę robót remontowo-budowlanych polegających na:
1) kompleksowym remoncie sali operacyjnej, pomieszczenia wypłat, holu wejściowego z wiatrołapem w tym wymianie listew przyściennych przypodłogowych oraz wymianie (demontażu i montażu) ślusarki drzwiowej wewnętrznej, ścianek aluminiowych z drzwiami do boksów kasowych i dysponenckich stałych i tymczasowych, wymianie sufitów podwieszanych z kasetonów oraz płyt gk, wymianie wykładziny dywanowej w płytach oraz posadzek z gresów oraz
2) kompleksowym remoncie WC, wymianie drzwi z futrynami wraz z przełożeniem instalacji systemu kontroli dostępu (SKD) oraz wymianie listew przypodłogowych, wykładziny dywanowej w płytkach, hydrantów p.poż., malowaniu,
zwanych dalej: „Robotami”, w pomieszczeniach wewnętrznych Oddziału Okręgowego NBP w Kielcach przy ul. Warszawskiej 46.
2. W ramach przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 1, Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą i przeniesie na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do dokumentacji powykonawczej, w tym przeniesie własność nośników, na których dokumentacja powykonawcza zostanie utrwalona oraz świadczyć będzie usługi w okresie udzielonej gwarancji jakości, oraz rękojmi za wady.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki i zasady realizacji zamówienia
określone są w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 7 do SWZ oraz w Dokumentacji. Zakres Robót wraz z przedmiarem określone są w Opisie Przedmiotu Umowy oraz w dokumentacji technicznej, zwanej dalej: „Dokumentacją”, które stanowią załącznik nr 2 do Projektowanych postanowień umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39100000-3 - Meble

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421141-4 - Instalowanie przegród

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45431000-7 - Kładzenie płytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5183170,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5183170,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5183170,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Budowlano-Handlowych „NOWBUD” Aleksander Nowak, Edward Bracki Spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 290480966

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5183170,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-07-08 do 2023-12-01

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia w terminie od dnia zawarcia umowy do 01.12.2023 r., z zastrzeżeniem, że
remont i modernizacja sali operacyjnej i wc dla niepełnosprawnych zostanie zrealizowany do dnia 15 listopada 2022 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.