eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Paszowice › "Modernizacja Rejonowej Przychodni Zdrowia w Paszowicach 260, gmina Paszowice"



Ogłoszenie z dnia 2022-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja Rejonowej Przychodni Zdrowia w Paszowicach 260, gmina Paszowice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PASZOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647423

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 137

1.5.2.) Miejscowość: Paszowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-411

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 0768701792

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@paszowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.paszowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.paszowice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja Rejonowej Przychodni Zdrowia w Paszowicach 260, gmina Paszowice”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8abdf5be-ebac-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00247561

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00033539/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 "Modernizacja Przychodni Rejonowej w Paszowicach."

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00207523/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.IK.271.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 443614,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1. Roboty budowlane polegające na:
1 Ściany - malowanie, glazura
2 Posadzki w WC
3 Drzwi. wewnętrzne.
4 Drzwi wejściowe
5 Schody 1,2 /frontowe/ - okładziny granitowe
6 Schody 1,2 /frontowe/ - roboty rem. budowlane
7 Schody 3 - od zaplecza
8 Pokrycie dachu papą zadaszenia nad schodami
9 Instalacje sanitarne
10 Wywóz i koszty składowania gruzu.
Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarze stanowiącym załącznik nr 6,
2. Prace instalacyjne elektryczne obejmujące swym zakresem:
a) Wymianie opraw oświetleniowych świetlówkowych na oprawy LED.
b) Powiększeniu ilości gniazd wtykowych.
c) Wymianie rozdzielni.
d) Wykonaniu instalacji alarmowej.
e) Wykonaniu instalacji fotowoltaicznej.
Szczegółowy zakres prac zgodnie z projektem budowlanym i przedmiarem robót stanowiącym załącznik 6a.
3. Wykonanie instalacji klimatyzacji zgodnie z przedmiarem robót i założeniami, zakres prac został szczegółowo opisany w
załączniku 6b.
4. Montaż platformy dla niepełnosprawnych zgodnie z projektem budowlanym stanowiącym załącznik nr 6c.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45410000-4 - Tynkowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

42416000-5 - Wyciągi pionowe i pochyłe, wyciągi, schody ruchome i chodniki ruchome

42416100-6 - Windy

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie ww. zamówienia publicznego zostały złożone następująca oferta:
„ART.-BUD” S.C. A. Pałasz, A. Wesołowski, R. Myślecki
ul. Kombatantów 19
59-411 Jawor

Cena brutto – 955.929,78 zł
Okres gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone materiały i urządzenia - 60 miesięcy
Zamawiający, zgodnie z art. 255 pkt 3 ww. ustawy, unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia:
545.645,26 zł
W związku z tym, że Zamawiający nie może zwiększyć ww. kwot do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty unieważnia się ww. postepowanie – na podstawie art. 255 pkt 3 ww. ustawy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 776929,78 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 776929,78 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.