eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niedźwiada › Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w Brzeźnicy Książęcej Kolonii



Ogłoszenie z dnia 2023-06-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w Brzeźnicy Książęcej Kolonii

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Niedźwiada

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019537

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Niedźwiada-Kolonia 43

1.5.2.) Miejscowość: Niedźwiada

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-104

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@niedzwiada.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugniedzwiada.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6c5643aa-f0ab-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w Brzeźnicy Książęcej Kolonii

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6c5643aa-f0ab-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00247355

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047612/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w Brzeźnicy Książęcej Kolonii

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 do operacji: „Remont i modernizacja świetlicy wiejskiej w Brzeźnicy Książęcej Kolonii ".

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00215697

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RL.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 227870,27 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 225910,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I Remont świetlicy
- wykonanie wyjścia na zewnątrz z sali głównej - demontaż okna i wstawienie drzwi aluminiowych jednoskrzydlowych,
- zamurowanie otworu pomiędzy salą a łazienką,
- wykonanie kuchni w garażu : podział na dwa pomieszczenia, zamurowanie bramy i wstawienie drzwi wejściowych aluminiowych,
- wykonanie nowego podziału w łazience; stworzenie dwóch kabin wc i jednej z prysznicem,
- we wszystkich pomieszczeniach skucie starego gresu i ułożenie nowego,
- we wszystkich pomieszczeniach malowanie ścian i sufitów,
- wykonanie w sali głównej sufitu z płyty G.K.,
- we wszystkich pomieszczeniach wymiana opraw świetlnych,
- w łazience wykonanie podejść instalacji wod.-kan., instalacji elektrycznej, /2 kabiny z wc, jedna z prysznicem, dwie umywalki/,
- w nowej kuchni podejście wod.-kan. i montaż zlewu i umywalki,
Część II Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej
- montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu płaskim o mocy 6 kW.
Część III Dostawa i montaż klimatyzacji
- montaż jednej jednostki klimatyzacji w kuchni o mocy 3,5 kW.
Szczegółowy zakres robót budowlanych określa dokumentacja budowlana - załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45211310-5 - Roboty budowlane w zakresie łazienek

45442100-8 - Roboty malarskie

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

4.5.5.) Wartość części: 182990,44 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej
- montaż instalacji fotowoltaicznej na dachu płaskim o mocy 6 kW.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.5.5.) Wartość części: 35277,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III Dostawa i montaż klimatyzacji
- montaż jednej jednostki klimatyzacji w kuchni o mocy 3,5 kW.
Szczegółowy zakres robót budowlanych określa dokumentacja budowlana - załącznik nr 1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

4.5.5.) Wartość części: 7643,35 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota przeznaczona na realizację całości zamówienia wynosiła 50 000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej która wynosi 207 706,73 zł.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota przeznaczona na realizację całości zamówienia wynosiła 50 000,00 zł brutto. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia objętego przedmiotową procedurą do ceny oferty najkorzystniejszej która wynosi 69 321,75 zł.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.