eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin › Budowa samodzielnej kancelarii leśniczego Leśnictwa Zagrody

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa samodzielnej kancelarii leśniczego Leśnictwa Zagrody

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO ŚWIDWIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330044306

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szczecińska 58

1.5.2.) Miejscowość: Świdwin

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-300

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 943652652

1.5.8.) Numer faksu: 943652579

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: swidwin@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://swidwin.szczecinek.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://swidwin.szczecinek.lasy.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa samodzielnej kancelarii leśniczego Leśnictwa Zagrody

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-647e1409-f14e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00247247

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00199023/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Samodzielna kancelaria leśniczego leśnictwa Zagrody

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00217051/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 326168,35 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie budynku samodzielnej kancelarii leśniczego z infrastruktura techniczną, o charakterystyce jak niżej:
- budynek wolnostojący, parterowy, niepodpiwniczony, jednokondygnacyjny, w rzucie w kształcie prostokąta o wymiarach 5,84 m x 9,74 m; wysokość budynku w kalenicy 6,54 m,
- kubatura brutto 291,80 m3, powierzchnia zabudowy 56,89 m2, powierzchnia użytkowa 40,90 m2
- przekrycie budynku dachem dwuspadowym o kącie nachylenia połaci 45°, pokrytego dachówką ceramiczną;
- budynek do realizacji w technologii tradycyjnej, murowanej, konstrukcja więźby dachowej drewniana;
- fundamenty bezpośrednie w postaci ław fundamentowych, żelbetowych, o przekroju prostokątnym;
- ściany fundamentowe murowane z bloczków betonowych;
- podłoga na gruncie z izolacją termiczną w postaci płyt styropianowych gr. 2 x 10 cm na podłożu
betonowym z wykończeniem w postaci posadzki ceramicznej na wylewce betonowej;
- ściany zewnętrzne: murowane z bloczków gazobetonowych gr. 24 cm, ocieplenie - styropian XPS
gr. 20 cm;
- ściany wewnętrzne działowe murowane z bloczków gazobetonowych gr. 12 cm;
- strop nad parterem drewniany z belek 6x20 cm, ocieplony wełną mineralną o łącznej gr. 30 cm;
- wieńce żelbetowe, wylewane na placu budowy;
- nadproża żelbetowe, zespolone z wieńcem żelbetowym, wylewane na placu budowy;
- obróbki blacharskie dachu oraz rynny i rury spustowe (obróbki dachowe systemowe lub
wykonane indywidualnie z blachy stalowej);
- w pomieszczeniu technicznym zaprojektowano system wentylacji:
- awaryjna – uruchamiany z zewnątrz i od wewnątrz magazynu, zapewniający co najmniej 10-
krotną wymianę powietrza w ciągu godziny;
- ciągła – uruchamiana z zewnątrz magazynu, godzinę przed rozpoczęciem pracy,
zapewniający co najmniej 3-krotną wymianę powietrza w ciągu godziny;
- w pozostałych pomieszczeniach: wentylacja grawitacyjna rurami systemowymi typu Spiro,
za pomocą kominków wentylacyjnych, zlokalizowanych w połaci dachowej.
- okna typowe PCV, aluminiowe lub drewniane;
- drzwi zewnętrzne i wewnętrzne typowe;
- instalacja wodociągowa: zasilanie budynku w wodę z sieci wodociągowej;
- instalacja kanalizacji sanitarnej: odprowadzenie ścieków do sieci kanalizacji sanitarnej;
- instalacja elektryczna: zasilanie z sieci elektroenergetycznej.
- instalacja centralnego ogrzewania oraz podgrzewu ciepłej wody użytkowej: ogrzewanie
budynku odbywać się będzie za pomocą elektrycznych grzejników konwektorowych,
naściennych lub stojących;
- ciepła woda dostarczana będzie z przepływowego elektrycznego podgrzewacza wody z
zasobnikiem;
- instalacja fotowoltaiczna: zaprojektowana na połaci dachowej, w celu zapewnienia dostawy
energii elektrycznej na potrzeby instalacji c.o., podgrzewu c.w.u. oraz oświetlenia i gniazd
wtykowych;
- zagospodarowanie terenu w postaci utwardzeń terenu z kostki betonowej dla dojść i dojazdów
do projektowanego budynku, maszt na flagę przy budynku oraz ogrodzenie siatką w granicach
działki wraz z brama i furtką stalową.
Niniejsze zamówienie prowadzone jest w trybie pozwolenia na budowę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu wpłynęły trzy oferty o wartościach, które przekraczają kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający nie dysponuje środkami finansowymi, pozwalającymi na zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do wartości podanej w ofercie najkorzystniejszej.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 489562,48 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 598998,92 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.