eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków Trybunalski › Remont stawu ze szczególnym uwzględnieniem remontu i wzmocnieniem skarp w Parku Miejskim im. Ks. J. Poniatowskiego w Piotrkowie Trybunalskim.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont stawu ze szczególnym uwzględnieniem remontu i wzmocnieniem skarp
w Parku Miejskim im. Ks. J. Poniatowskiego w Piotrkowie Trybunalskim.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Piotrków Trybunalski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648468

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pasaż Karola Rudowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@piotrkow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piotrkow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/piotrkow_tryb

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont stawu ze szczególnym uwzględnieniem remontu i wzmocnieniem skarp
w Parku Miejskim im. Ks. J. Poniatowskiego w Piotrkowie Trybunalskim.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7cbacec-dbff-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00247006

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016777/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont skarpy w Parku im. Ks. J. Poniatowskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00175995/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SPZ.271.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont stawu ze szczególnym uwzględnieniem remontu i wzmocnieniem skarp.
Teren objęty inwestycją to część Parku Miejskiego im. Księcia Józefa Poniatowskiego
w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Żeromskiego 22, wpisanego do rejestru zabytków Decyzją Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i podlega ochronie konserwatorskiej.
Zakres robót:
1) Demontaż istniejących umocnień skarp,
2) Wykonanie nowych umocnień skarp stawu,
3) Remont wylotów drenarskich,
4) Remont wylotu kanału deszczowego,
5) Zabezpieczenie kabla zasilającego fontannę,
6) Remont mnicha i schodów,
7) Sadzenie krzewów i bylin,
8) Wykonanie trawników.
Wymagania:
1) Prace wykonywać w obszarze zamkniętym poprzez wygrodzenie poszczególnych alejek zgodnie z harmonogramem robót opracowanym przez wykonawcę i zatwierdzonym przez zamawiającego.
2) Roboty należy prowadzić w sposób zapewniający ciągły dostęp pieszy do posesji.
3) Zamawiający dopuszcza stosowanie innego typu osprzętu i wyposażenia niż w dokumentacji pod warunkiem zachowania tych samych danych technicznych i standardów jakościowych elementów wskazanych dokumentacją i przedmiarami.
4) Poinformować użytkownika o rozpoczęciu i planowanym zakończeniu robót na 10 dni przed planowanym rozpoczęciem robót.
5) Zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej z inwentaryzacją powykonawczą włącznie, na koszt własny,
6) Przeprowadzenie niezbędnych prób i badań wynikających z przepisów i prawa budowlanego. Wykonawca będzie odpowiadać za wszelkie spowodowane przez jego działania uszkodzenia instalacji na powierzchni ziemi i urządzeń podziemnych wykazanych w dokumentach przekazanych mu przez Zamawiającego.
7) Rozpoczęcie prac należy zgłosić do odpowiednich jednostek – gestorów sieci w celu poinformowania o w/w robotach i czasie ich trwania oraz uzyskać niezbędne zgody na prowadzenie robót w Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta,
8) Zapewnienie nadzoru przyrodniczego i prowadzenie roboty zgodnie z decyzją RDOŚ WPN.6401.350.2021.BWo z dnia 24.01.2022 r.
9) Prowadzenie robót zgodnie z decyzjami WUOZ: WUOZ-22.5146.470.2021.KAB z dnia 06.12.2021r., WUOZ-22.5142.45.2021.KAB z dnia 06.12.2021 r.
10) Dokonanie przeglądu gwarancyjnego końcowego na trzy tygodnie przed upływem terminu gwarancji z powiadomieniem odpowiednich instytucji, w tym zamawiającego, którego protokół dostarczenie zamawiającemu. W przypadku wystąpienia, usterki zawarte
w protokole należy naprawić w ciągu 14 dni od sporządzenia protokołu i ponownie wykonać przegląd. W protokole wykonawca zobowiązany jest podać sposób i nr rachunku, na który ma zostać zwrócone zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
2. Zamawiający wymaga, aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%, zgodnie z art. 68 ust. 3 w zw. z art. 36a ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
3. Nie dokonano podziału zamówienia na części z powodu:
Realizacja zadania przez różnych wykonawców skutkowałoby powstaniem kolizji niemożliwych do wyeliminowania lub uniemożliwiających prawidłową realizację zadań. Roboty wykonywane są w tym samym czasie i są od siebie zależne, co zapewnia spójność realizacji. W przypadku podziału czas wykonania robót byłby nieracjonalnie wydłużony, co miałoby wpływ na zwiększenie kosztów inwestycji.
4. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań polegających na wykonaniu robót montażowych umocnienia skarp.
W odniesieniu do kluczowych zadań zastrzeżonych do osobistego wykonania przez wykonawcę, wykonawca nie może powoływać się na zdolności podmiotu udostępniającego zasoby, na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania odnośnych warunków udziału w postępowaniu.
5. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany został w SWZ CZĘŚĆ II.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu nie złożono żadnej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.