Ogłoszenie z dnia 2024-03-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00242928/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-13
- 2024/BZP 00254477/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-21
- 2024/BZP 00311412/01 - Wynik z dnia 2024-05-06
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa i montaż dwóch instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii do budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Inowrocławski
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350719
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Mątewska 17
1.4.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@inowroclaw.powiat.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.powiat.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00246901
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-15
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00242928
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii, polegające na ich dostawie oraz montażu do budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu:
- Część A budynku znajdującego się przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu – o mocy od 49 kW do 50 kW, powierzchnia dachu budynku głównego wynosi 1432,40 m². Konstrukcja dachu - żelbetowy z płyt korytkowych kryty papą.
- Część B budynku znajdującego się przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu – o mocy od 29 kW do 30 kW, powierzchnia dachu skrzydła budynku wynosi 638,23 m². Konstrukcja dachu - żelbetowy z płyt korytkowych kryty papą.
2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami w zakresie bezpieczeństwa i jakości. Wszystkie elementy instalacji/urządzeń, będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane parametry zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ.
4. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi po zamontowaniu instalacji oraz zgłoszeniu jej do operatora na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, podpisanego bez uwag, który będzie podstawą do wystawienia faktury i ważności gwarancji. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na prace montażowe na minimum 8 lat od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji jakości wg kryterium oceny ofert, określonego w pkt XXI (maksymalnie do 12 lat). Zamawiający wymaga aby osoba nadzorująca prace instalacyjne posiadała doświadczenie w wykonywaniu przedmiotu zamówienia tj. w okresie ostatnich 2 lat kierowała co najmniej 2 pracami polegającymi na montażu instalacji fotowoltaicznych o mocy minimum 50 kWp każda.
Gwarancja jakości na prace montażowe i doświadczenie osoby wyznaczonej
do realizacji zamówienia stanowią oprócz ceny dodatkowe kryteria oceny ofert.
Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii, polegające na ich dostawie oraz montażu do budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu:
- Część A budynku znajdującego się przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu – o mocy od 49 kW do 50 kW, powierzchnia dachu budynku głównego wynosi 1432,40 m². Konstrukcja dachu - żelbetowy z płyt korytkowych kryty papą.
- Część B budynku znajdującego się przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu – o mocy od 26 kW do 27 kW, powierzchnia dachu skrzydła budynku wynosi 638,23 m². Konstrukcja dachu - żelbetowy z płyt korytkowych kryty papą.
2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami w zakresie bezpieczeństwa i jakości. Wszystkie elementy instalacji/urządzeń, będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane parametry zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ.
4. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi po zamontowaniu instalacji oraz zgłoszeniu jej do operatora na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, podpisanego bez uwag, który będzie podstawą do wystawienia faktury i ważności gwarancji. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na prace montażowe na minimum 8 lat od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji jakości wg kryterium oceny ofert, określonego w pkt XXI (maksymalnie do 12 lat). Zamawiający wymaga aby osoba nadzorująca prace instalacyjne posiadała doświadczenie w wykonywaniu przedmiotu zamówienia tj. w okresie ostatnich 2 lat kierowała co najmniej 2 pracami polegającymi na montażu instalacji fotowoltaicznych o mocy minimum 49 kWp każda.
Gwarancja jakości na prace montażowe i doświadczenie osoby wyznaczonej
do realizacji zamówienia stanowią oprócz ceny dodatkowe kryteria oceny ofert.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Zdolność techniczna lub zawodowa
1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy w okresie co najmniej ostatnich 3 lat,
a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 dostawy wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 50 kWp i wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto każda.
2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy dysponowali co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która w okresie ostatnich 2 lat kierowała co najmniej 2 pracami polegającymi na montażu instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 50 kWp każda.
Wykonawcy mogą wykazać się doświadczeniem także wówczas, jeżeli realizowali wymagane prace jako usługi lub roboty budowlane.
Po zmianie:
Zdolność techniczna lub zawodowa
1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy w okresie co najmniej ostatnich 3 lat,
a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 dostawy wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 49 kWp i wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto każda.
2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy dysponowali co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która w okresie ostatnich 2 lat kierowała co najmniej 2 pracami polegającymi na montażu instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 49 kWp każda.
Wykonawcy mogą wykazać się doświadczeniem także wówczas, jeżeli realizowali wymagane prace jako usługi lub roboty budowlane.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 10 do SWZ),
- wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się
lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (załącznik nr 11 do SWZ).
Po zmianie:
- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 10 do SWZ),
- wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się
lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (załącznik nr 11 do SWZ).
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-03-21 09:00
Po zmianie:
2024-03-22 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-03-21 09:15
Po zmianie:
2024-03-22 09:15
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- "Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem mieszanki mineralno-asfaltowej na zimno - II"
- Ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu w 2024roku - II
- Leasing używanego wozidła przegubowego.
- Usługa ochrony (SOC) stacji roboczych i serwerów w Urzędzie Miasta Inowrocławia
- Dostawę odczynników do wykonywania badań koagulologicznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów automatycznych na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu
- Zaimpregnowanie środkiem ogniochronnym zabudowy więźby dachowej w budynku ratusza przy al. Ratuszowej 36
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji obiektu basenu w Państwowym Liceum Sztuk Plastycznych w Katowicach
- Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia technicznego na sanitariaty w części przestrzeni technicznej istniejącego budynku Morskiego Centrum Nauki im.prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie
- Budowa i modernizacja obiektu sportowego w Żytnie.
- Roboty budowlane polegające na wykonaniu i montażu wolnostojącego tymczasowego zadaszenia dziedzińca - pawilonu strefy biletowej wraz z infrastrukturą techniczną
- Modernizacja Szpitalnego Oddziału Ratunkowego wraz z wykonaniem poczty pneumatycznej oraz modernizacji podjazdu dla karetek
- Wykonanie instalacji elektrycznej w budynku OSP w Lubominie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.