eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Dostawa i montaż dwóch instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii do budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2024-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa i montaż dwóch instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii do budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Powiat Inowrocławski

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350719

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Mątewska 17

1.4.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.4.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@inowroclaw.powiat.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.powiat.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00246901

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-03-15

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00242928

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii, polegające na ich dostawie oraz montażu do budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu:
- Część A budynku znajdującego się przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu – o mocy od 49 kW do 50 kW, powierzchnia dachu budynku głównego wynosi 1432,40 m². Konstrukcja dachu - żelbetowy z płyt korytkowych kryty papą.
- Część B budynku znajdującego się przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu – o mocy od 29 kW do 30 kW, powierzchnia dachu skrzydła budynku wynosi 638,23 m². Konstrukcja dachu - żelbetowy z płyt korytkowych kryty papą.
2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami w zakresie bezpieczeństwa i jakości. Wszystkie elementy instalacji/urządzeń, będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane parametry zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ.
4. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi po zamontowaniu instalacji oraz zgłoszeniu jej do operatora na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, podpisanego bez uwag, który będzie podstawą do wystawienia faktury i ważności gwarancji. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na prace montażowe na minimum 8 lat od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji jakości wg kryterium oceny ofert, określonego w pkt XXI (maksymalnie do 12 lat). Zamawiający wymaga aby osoba nadzorująca prace instalacyjne posiadała doświadczenie w wykonywaniu przedmiotu zamówienia tj. w okresie ostatnich 2 lat kierowała co najmniej 2 pracami polegającymi na montażu instalacji fotowoltaicznych o mocy minimum 50 kWp każda.
Gwarancja jakości na prace montażowe i doświadczenie osoby wyznaczonej
do realizacji zamówienia stanowią oprócz ceny dodatkowe kryteria oceny ofert.

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dwóch instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii, polegające na ich dostawie oraz montażu do budynku Starostwa Powiatowego przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu:
- Część A budynku znajdującego się przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu – o mocy od 49 kW do 50 kW, powierzchnia dachu budynku głównego wynosi 1432,40 m². Konstrukcja dachu - żelbetowy z płyt korytkowych kryty papą.
- Część B budynku znajdującego się przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu – o mocy od 26 kW do 27 kW, powierzchnia dachu skrzydła budynku wynosi 638,23 m². Konstrukcja dachu - żelbetowy z płyt korytkowych kryty papą.
2. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi normami w zakresie bezpieczeństwa i jakości. Wszystkie elementy instalacji/urządzeń, będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowe.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagane parametry zostały określone w załączniku nr 1 do SWZ.
4. Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi po zamontowaniu instalacji oraz zgłoszeniu jej do operatora na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, podpisanego bez uwag, który będzie podstawą do wystawienia faktury i ważności gwarancji. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na prace montażowe na minimum 8 lat od daty podpisania bez zastrzeżeń protokołu odbioru. Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji jakości wg kryterium oceny ofert, określonego w pkt XXI (maksymalnie do 12 lat). Zamawiający wymaga aby osoba nadzorująca prace instalacyjne posiadała doświadczenie w wykonywaniu przedmiotu zamówienia tj. w okresie ostatnich 2 lat kierowała co najmniej 2 pracami polegającymi na montażu instalacji fotowoltaicznych o mocy minimum 49 kWp każda.
Gwarancja jakości na prace montażowe i doświadczenie osoby wyznaczonej
do realizacji zamówienia stanowią oprócz ceny dodatkowe kryteria oceny ofert.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
Zdolność techniczna lub zawodowa
1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy w okresie co najmniej ostatnich 3 lat,
a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 dostawy wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 50 kWp i wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto każda.
2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy dysponowali co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która w okresie ostatnich 2 lat kierowała co najmniej 2 pracami polegającymi na montażu instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 50 kWp każda.
Wykonawcy mogą wykazać się doświadczeniem także wówczas, jeżeli realizowali wymagane prace jako usługi lub roboty budowlane.

Po zmianie:
Zdolność techniczna lub zawodowa
1) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy w okresie co najmniej ostatnich 3 lat,
a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum 2 dostawy wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 49 kWp i wartości co najmniej 80 000,00 zł brutto każda.
2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy dysponowali co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, która w okresie ostatnich 2 lat kierowała co najmniej 2 pracami polegającymi na montażu instalacji fotowoltaicznych o mocy min. 49 kWp każda.
Wykonawcy mogą wykazać się doświadczeniem także wówczas, jeżeli realizowali wymagane prace jako usługi lub roboty budowlane.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat
ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 10 do SWZ),
- wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się
lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (załącznik nr 11 do SWZ).

Po zmianie:
- wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 10 do SWZ),
- wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się
lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (załącznik nr 11 do SWZ).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-03-21 09:00

Po zmianie:
2024-03-22 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-03-21 09:15

Po zmianie:
2024-03-22 09:15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.