eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa mebli biurowych w podziale na pakiety

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-15

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mebli biurowych w podziale na pakiety

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli biurowych w podziale na pakiety

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d146e4e-e2ae-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00246776

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00079915/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.34 Dostawa mebli biurowych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wum.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wum.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca może przesłać wniosek o wyjaśnienie treści SWZ bez zalogowania do systemu Market Planet na subdomenie Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego;
https://wum.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl poprzez kliknięcie polecenia „Zadaj pytanie” lub po zalogowaniu do systemu Market Planet poprzez kafel „Wiadomości”, po kliknięciu na akcję „Utwórz nową wiadomość”.
2) Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do systemu Market Planet na subdomenie Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego; https://wum.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
3) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
4) Rejestracja konta następuje automatycznie poprzez podpisanie się pod wnioskiem podpisem elektronicznym (kwalifikowanym,
osobistym lub profilem zaufanym) lub kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub- jeżeli użytkownik nie podpisze się na wniosku ani nie
skontaktuje się telefonicznie. Konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych. W związku z tym Zamawiający
zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia oferty w postaci elektronicznej.
5) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia oferty wraz załącznikami, poprzez dodanie ww. dokumentów w sekcji
„Przygotowanie oferty” w podsekcji „Dokumenty do oferty”. Czynności określone powyżej realizowane są poprzez wybranie polecenia „Przeciągnij tutaj lub Wybierz plik z dysku " i wybranie docelowego pliku, który ma zostać wczytany do systemu. Złożenie oferty wraz z załącznikami następuje poprzez polecenie „Złóż ofertę". Potwierdzeniem prawidłowo złożonej Oferty jest komunikat systemowy „Oferta została złożona” oraz wygenerowany raport złożonej oferty. Raport Wykonawca generuje z akcji "Historia zmian"
pobierając odpowiedni plik na komputer. O terminie złożenia Oferty decyduje czas pełnego przeprocesowania transakcji na Platformie.
6) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności przekazywanie wszelkich zawiadomień, wyjaśnień oraz innych informacji, następuje przy użyciu zakładki „Korespondencja” poprzez wybranie polecenia „Dodaj dokument" lub z wykorzystaniem opcji okna dialogowego „Zadaj pytanie”, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść pytania lub informacji. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
7) Wyłącznie w wyjątkowych przypadkach dotyczących awarii Platformy, komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami może odbywać się za pomocą poczty elektronicznej e-mail: aez@wum.edu.pl.
8) W przypadku, gdy w prowadzonym postępowaniu Wykonawca zastrzeże określone informacje jako tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, informacje te winny być zawarte w odrębnym dokumencie i dokument ten należy złożyć poprzez dodanie w sekcji „Przygotowanie oferty”, w podsekcji „Dokumenty do
oferty” oznaczając typ dokumentu jako: „Tajemnica przedsiębiorstwa’’.
9) W przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z platformy, Wykonawca winien skontaktować się z
dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Market Planet tel. +48 (22) 25 72 223 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: ezamawiajacy_zgloszenia@marketplanet.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
WARSZAWSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY, ul. Żwirki i Wigury 61, 02-091 Warszawa reprezentowany przez Rektora WUM;
2. Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym można się kontaktować na adres e-mail: iod@wum.edu.pl, tel.: +48 22 57 20 240 Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych zawarta jest w Rozdziale XXVIII SWZ.
3. Zamawiający jednocześnie informuje, że Wykonawca ubiegając się o udzielenie niniejszego zamówienia jest zobowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub 14 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe Wykonawca bezpośrednio lub pośrednio pozyskał i których dane przekaże Zamawiającemu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO lub zgodnie z art. 13 ust. 4 RODO, osoba fizyczna, której dane dotyczą,
dysponuje informacjami, o których mowa na wstępie.
W świetle powyższego Wykonawca, na druku Formularza ofertowego, odpowiednio dla pakietu stanowiącego Załącznik nr 1.1-1.6 do SWZ, zobowiązany jest złożyć oświadczenie dot. wypełnienia obowiązku informacyjnego przewidzianego w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: AEZ/S-035/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 6

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mebli biurowych, w podziale na części, zwane dalej Pakietami nr 1 - 6:
Pakiet 1 – Dostawa krzeseł I;
Pakiet 2 – Dostawa krzeseł II;
Pakiet 3 – Dostawa krzesła;
Pakiet 4 – Dostawa biurka
Pakiet 5 - Dostawa foteli rozkładanych z podnóżkiem
Pakiet 6 - Dostawa fotela stacjonarnego tapicerowanego
- na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, w zakresie Pakietów 1 - 6, został określony w Formularzach asortymentowo – cenowych, stanowiących odpowiednio dla pakietu Załączniki nr 2.1 - 2.6 do SWZ.
3. W zakresie dostawy mebli określonych Pakietami 1 - 6 należy: uzgodnić kolorystykę, o ile Zamawiający w Formularzu asortymentowo-cenowym, odpowiednio dla pakietu przesądził o uzgodnieniu koloru płyty
z Użytkownikiem po przedstawieniu wzornika przed realizacją zamówienia, montaż mebli i ich ustawienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (o ile mebel zostanie dostarczony w stanie wymagającym montażu i ustawienia), wywiezienie wszystkich opakowań pozostałych po ich montażu,
posprzątanie pomieszczeń po montażu (o ile dotyczy).
4. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę punktów obliczaną wg wzoru:
K = KC + KG
K – liczba punktów oferty ocenianej
KC – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
KG – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”
2) W kryterium Cena (KC) – 90 % Zamawiający każdej z ofert przyzna liczbę punktów obliczoną,
w zaokrągleniu do części setnych, wg wzoru:
Kc = Cmin\CO x 90 % x 100
gdzie:
K C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
C min – najniższa zaoferowana cena (brutto)
C O – cena (brutto) oferty ocenianej
100 – współczynnik stały
3) W kryterium Okres gwarancji (KG) – 10% Zamawiający każdej ofercie ocenianej, której okres
gwarancji spełnia warunki określone w Rozdziale V przyzna liczbę punktów, obliczoną zgodnie z zasadą: 24 miesiące – 0 pkt, 36 miesięcy – 5 pkt, 48 miesięcy i więcej– 10 pkt.
2. Mając na uwadze, że okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert jw., Zamawiający wyjaśnia, że ofertowany okres gwarancji jest jednakowy dla wszystkich pozycji asortymentowych. 3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i kryterium okresu gwarancji, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mebli biurowych, w podziale na części, zwane dalej Pakietami nr 1 - 6:
Pakiet 1 – Dostawa krzeseł I;
Pakiet 2 – Dostawa krzeseł II;
Pakiet 3 – Dostawa krzesła;
Pakiet 4 – Dostawa biurka
Pakiet 5 - Dostawa foteli rozkładanych z podnóżkiem
Pakiet 6 - Dostawa fotela stacjonarnego tapicerowanego
- na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, w zakresie Pakietów 1 - 6, został określony w Formularzach asortymentowo – cenowych, stanowiących odpowiednio dla pakietu Załączniki nr 2.1 - 2.6 do SWZ.
3. W zakresie dostawy mebli określonych Pakietami 1 - 6 należy: uzgodnić kolorystykę, o ile Zamawiający w Formularzu asortymentowo-cenowym, odpowiednio dla pakietu przesądził o uzgodnieniu koloru płyty
z Użytkownikiem po przedstawieniu wzornika przed realizacją zamówienia, montaż mebli i ich ustawienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (o ile mebel zostanie dostarczony w stanie wymagającym montażu i ustawienia), wywiezienie wszystkich opakowań pozostałych po ich montażu,
posprzątanie pomieszczeń po montażu (o ile dotyczy).
4. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę punktów obliczaną wg wzoru:
K = KC + KG
K – liczba punktów oferty ocenianej
KC – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
KG – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”
2) W kryterium Cena (KC) – 90 % Zamawiający każdej z ofert przyzna liczbę punktów obliczoną,
w zaokrągleniu do części setnych, wg wzoru:
Kc = Cmin\CO x 90 % x 100
gdzie:
K C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
C min – najniższa zaoferowana cena (brutto)
C O – cena (brutto) oferty ocenianej
100 – współczynnik stały
3) W kryterium Okres gwarancji (KG) – 10% Zamawiający każdej ofercie ocenianej, której okres
gwarancji spełnia warunki określone w Rozdziale V przyzna liczbę punktów, obliczoną zgodnie z zasadą: 24 miesiące – 0 pkt, 36 miesięcy – 5 pkt, 48 miesięcy i więcej– 10 pkt.
2. Mając na uwadze, że okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert jw., Zamawiający wyjaśnia, że ofertowany okres gwarancji jest jednakowy dla wszystkich pozycji asortymentowych. 3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i kryterium okresu gwarancji, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mebli biurowych, w podziale na części, zwane dalej Pakietami nr 1 - 6:
Pakiet 1 – Dostawa krzeseł I;
Pakiet 2 – Dostawa krzeseł II;
Pakiet 3 – Dostawa krzesła;
Pakiet 4 – Dostawa biurka
Pakiet 5 - Dostawa foteli rozkładanych z podnóżkiem
Pakiet 6 - Dostawa fotela stacjonarnego tapicerowanego
- na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, w zakresie Pakietów 1 - 6, został określony w Formularzach asortymentowo – cenowych, stanowiących odpowiednio dla pakietu Załączniki nr 2.1 - 2.6 do SWZ.
3. W zakresie dostawy mebli określonych Pakietami 1 - 6 należy: uzgodnić kolorystykę, o ile Zamawiający w Formularzu asortymentowo-cenowym, odpowiednio dla pakietu przesądził o uzgodnieniu koloru płyty
z Użytkownikiem po przedstawieniu wzornika przed realizacją zamówienia, montaż mebli i ich ustawienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (o ile mebel zostanie dostarczony w stanie wymagającym montażu i ustawienia), wywiezienie wszystkich opakowań pozostałych po ich montażu,
posprzątanie pomieszczeń po montażu (o ile dotyczy).
4. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę punktów obliczaną wg wzoru:
K = KC + KG
K – liczba punktów oferty ocenianej
KC – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
KG – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”
2) W kryterium Cena (KC) – 90 % Zamawiający każdej z ofert przyzna liczbę punktów obliczoną,
w zaokrągleniu do części setnych, wg wzoru:
Kc = Cmin\CO x 90 % x 100
gdzie:
K C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
C min – najniższa zaoferowana cena (brutto)
C O – cena (brutto) oferty ocenianej
100 – współczynnik stały
3) W kryterium Okres gwarancji (KG) – 10% Zamawiający każdej ofercie ocenianej, której okres
gwarancji spełnia warunki określone w Rozdziale V przyzna liczbę punktów, obliczoną zgodnie z zasadą: 24 miesiące – 0 pkt, 36 miesięcy – 5 pkt, 48 miesięcy i więcej– 10 pkt.
2. Mając na uwadze, że okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert jw., Zamawiający wyjaśnia, że ofertowany okres gwarancji jest jednakowy dla wszystkich pozycji asortymentowych. 3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i kryterium okresu gwarancji, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mebli biurowych, w podziale na części, zwane dalej Pakietami nr 1 - 6:
Pakiet 1 – Dostawa krzeseł I;
Pakiet 2 – Dostawa krzeseł II;
Pakiet 3 – Dostawa krzesła;
Pakiet 4 – Dostawa biurka
Pakiet 5 - Dostawa foteli rozkładanych z podnóżkiem
Pakiet 6 - Dostawa fotela stacjonarnego tapicerowanego
- na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, w zakresie Pakietów 1 - 6, został określony w Formularzach asortymentowo – cenowych, stanowiących odpowiednio dla pakietu Załączniki nr 2.1 - 2.6 do SWZ.
3. W zakresie dostawy mebli określonych Pakietami 1 - 6 należy: uzgodnić kolorystykę, o ile Zamawiający w Formularzu asortymentowo-cenowym, odpowiednio dla pakietu przesądził o uzgodnieniu koloru płyty
z Użytkownikiem po przedstawieniu wzornika przed realizacją zamówienia, montaż mebli i ich ustawienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (o ile mebel zostanie dostarczony w stanie wymagającym montażu i ustawienia), wywiezienie wszystkich opakowań pozostałych po ich montażu,
posprzątanie pomieszczeń po montażu (o ile dotyczy).
4. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę punktów obliczaną wg wzoru:
K = KC + KG
K – liczba punktów oferty ocenianej
KC – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
KG – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”
2) W kryterium Cena (KC) – 90 % Zamawiający każdej z ofert przyzna liczbę punktów obliczoną,
w zaokrągleniu do części setnych, wg wzoru:
Kc = Cmin\CO x 90 % x 100
gdzie:
K C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
C min – najniższa zaoferowana cena (brutto)
C O – cena (brutto) oferty ocenianej
100 – współczynnik stały
3) W kryterium Okres gwarancji (KG) – 10% Zamawiający każdej ofercie ocenianej, której okres
gwarancji spełnia warunki określone w Rozdziale V przyzna liczbę punktów, obliczoną zgodnie z zasadą: 24 miesiące – 0 pkt, 36 miesięcy – 5 pkt, 48 miesięcy i więcej– 10 pkt.
2. Mając na uwadze, że okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert jw., Zamawiający wyjaśnia, że ofertowany okres gwarancji jest jednakowy dla wszystkich pozycji asortymentowych. 3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i kryterium okresu gwarancji, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mebli biurowych, w podziale na części, zwane dalej Pakietami nr 1 - 6:
Pakiet 1 – Dostawa krzeseł I;
Pakiet 2 – Dostawa krzeseł II;
Pakiet 3 – Dostawa krzesła;
Pakiet 4 – Dostawa biurka
Pakiet 5 - Dostawa foteli rozkładanych z podnóżkiem
Pakiet 6 - Dostawa fotela stacjonarnego tapicerowanego
- na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, w zakresie Pakietów 1 - 6, został określony w Formularzach asortymentowo – cenowych, stanowiących odpowiednio dla pakietu Załączniki nr 2.1 - 2.6 do SWZ.
3. W zakresie dostawy mebli określonych Pakietami 1 - 6 należy: uzgodnić kolorystykę, o ile Zamawiający w Formularzu asortymentowo-cenowym, odpowiednio dla pakietu przesądził o uzgodnieniu koloru płyty
z Użytkownikiem po przedstawieniu wzornika przed realizacją zamówienia, montaż mebli i ich ustawienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (o ile mebel zostanie dostarczony w stanie wymagającym montażu i ustawienia), wywiezienie wszystkich opakowań pozostałych po ich montażu,
posprzątanie pomieszczeń po montażu (o ile dotyczy).
4. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę punktów obliczaną wg wzoru:
K = KC + KG
K – liczba punktów oferty ocenianej
KC – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
KG – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”
2) W kryterium Cena (KC) – 90 % Zamawiający każdej z ofert przyzna liczbę punktów obliczoną,
w zaokrągleniu do części setnych, wg wzoru:
Kc = Cmin\CO x 90 % x 100
gdzie:
K C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
C min – najniższa zaoferowana cena (brutto)
C O – cena (brutto) oferty ocenianej
100 – współczynnik stały
3) W kryterium Okres gwarancji (KG) – 10% Zamawiający każdej ofercie ocenianej, której okres
gwarancji spełnia warunki określone w Rozdziale V przyzna liczbę punktów, obliczoną zgodnie z zasadą: 24 miesiące – 0 pkt, 36 miesięcy – 5 pkt, 48 miesięcy i więcej– 10 pkt.
2. Mając na uwadze, że okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert jw., Zamawiający wyjaśnia, że ofertowany okres gwarancji jest jednakowy dla wszystkich pozycji asortymentowych. 3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i kryterium okresu gwarancji, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa mebli biurowych, w podziale na części, zwane dalej Pakietami nr 1 - 6:
Pakiet 1 – Dostawa krzeseł I;
Pakiet 2 – Dostawa krzeseł II;
Pakiet 3 – Dostawa krzesła;
Pakiet 4 – Dostawa biurka
Pakiet 5 - Dostawa foteli rozkładanych z podnóżkiem
Pakiet 6 - Dostawa fotela stacjonarnego tapicerowanego
- na warunkach określonych w Projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, z wyszczególnieniem co do rodzaju asortymentu mebli, w zakresie Pakietów 1 - 6, został określony w Formularzach asortymentowo – cenowych, stanowiących odpowiednio dla pakietu Załączniki nr 2.1 - 2.6 do SWZ.
3. W zakresie dostawy mebli określonych Pakietami 1 - 6 należy: uzgodnić kolorystykę, o ile Zamawiający w Formularzu asortymentowo-cenowym, odpowiednio dla pakietu przesądził o uzgodnieniu koloru płyty
z Użytkownikiem po przedstawieniu wzornika przed realizacją zamówienia, montaż mebli i ich ustawienie w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (o ile mebel zostanie dostarczony w stanie wymagającym montażu i ustawienia), wywiezienie wszystkich opakowań pozostałych po ich montażu,
posprzątanie pomieszczeń po montażu (o ile dotyczy).
4. Zamawiający nie przewiduje obowiązku odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta która uzyska największą liczbę punktów obliczaną wg wzoru:
K = KC + KG
K – liczba punktów oferty ocenianej
KC – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Cena”
KG – liczba punktów przyznanych ofercie ocenianej w kryterium „Okres gwarancji”
2) W kryterium Cena (KC) – 90 % Zamawiający każdej z ofert przyzna liczbę punktów obliczoną,
w zaokrągleniu do części setnych, wg wzoru:
Kc = Cmin\CO x 90 % x 100
gdzie:
K C – liczba punktów przyznanych ocenianej ofercie w kryterium „Cena”
C min – najniższa zaoferowana cena (brutto)
C O – cena (brutto) oferty ocenianej
100 – współczynnik stały
3) W kryterium Okres gwarancji (KG) – 10% Zamawiający każdej ofercie ocenianej, której okres
gwarancji spełnia warunki określone w Rozdziale V przyzna liczbę punktów, obliczoną zgodnie z zasadą: 24 miesiące – 0 pkt, 36 miesięcy – 5 pkt, 48 miesięcy i więcej– 10 pkt.
2. Mając na uwadze, że okres gwarancji stanowi jedno z kryterium oceny ofert jw., Zamawiający wyjaśnia, że ofertowany okres gwarancji jest jednakowy dla wszystkich pozycji asortymentowych. 3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i kryterium okresu gwarancji, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w określonym terminie ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych ofertach.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych, z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o których mowa w Rozdziale VIII SWZ, Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sporządzone wg wzoru, stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 2, składa każdy z Wykonawców.
4. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w ust. 2, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub będą one niekompletne lub będą zawierać błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę do poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że:
1) oferta wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na jej złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub
2) zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. W celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia odpowiednio dla Pakietu od 1 - 3, 5, 6 Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych zawierających co najmniej zdjęcia lub rysunki oferowanych mebli, potwierdzające podstawowe cechy fizyczne i funkcjonalne opisane przez Zamawiającego.
Zamawiający jednocześnie wyjaśnia, że nie dopuszcza możliwości posługiwania się rysunkami poglądowymi, sporządzonymi przez Zamawiającego w Formularzach asortymentowo-cenowych. Zamawiający natomiast dopuszcza możliwość posługiwania się środkami dowodowymi pochodzącymi ze stron internetowych producentów oferowanych mebli.
2. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ust. 2 wraz z ofertą lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie
Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Środki dowodowe, określone w ust. 2 nie podlegają uzupełnieniu, jeżeli:
1) oferta podlega odrzuceniu;
2) zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
3. Dokumenty, o których mowa powyżej, składane są w języku polskim lub w przypadku innych języków wraz z tłumaczeniem na język polski.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Przedmiotowe środki dowodowe zawierające co najmniej zdjęcia lub rysunki oferowanych mebli, potwierdzające podstawowe cechy fizyczne i funkcjonalne opisane przez Zamawiającego.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
2. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo jest także wymagane w przypadku reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wykonawcy zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą:
1) oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ, potwierdzające braku podstaw wykluczenia z postępowania, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, składa każdy z Wykonawców.
2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. W oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy – Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień niniejszej umowy, w zakresie:
1) zmiany modelu oferowanego mebla z zastrzeżeniem, że zmiana ta nastąpi w przypadku, gdy model mebla został wycofany z dystrybucji i został zastąpiony modelem, należącym do tej samej linii produktowej, o parametrach co najmniej takich jak model oferowany, z zastrzeżeniem, że cena nie ulegnie zmianie;
2) zmiany modelu oferowanego mebla na mebel innego producenta z zastrzeżeniem, że zmiana ta nastąpi w przypadku, gdy model mebla został wycofany z dystrybucji i nie został zastąpiony przez producenta modelem, należącym do tej samej linii produktowej, a parametry mebla innego producenta będą co najmniej takie jak modelu oferowanego, za cenę nie wyższą od ustalonej w umowie;
3) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy - w przypadku zaistnienia siły wyższej, przez którą Strony rozumieją zdarzenie zewnętrzne, o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły uniknąć, ani któremu nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy uważać się w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, pandemię, epidemię, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia i inne przyczyny skutkujące zakłóceniem łańcucha dostaw.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-26 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę z wymaganymi załącznikami należy złożyć na Platformie dostępnej pod adresem: https://wum.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-26 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-04-24

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający odrzuci ofertę, w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 226 ust. 1 ustawy, w tym także, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. a) ustawy, ofertę Wykonawcy wobec, którego zachodzą podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1497) oraz na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy,
ofertę Wykonawcy, który nie złożył w przewidzianym terminie oświadczenia potwierdzającego brak podstaw wykluczenia, o którym mowa w Rozdziale X ust. 2 SWZ, w związku z art. 7 ust. 1 ww. ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.