eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Realizacja studiów podyplomowych, szkoleń i kursów dla nauczycieli w ramach projektu grantowego nr powr.04.01.00-00-ds10/19 pn. "Dostępna szkoła - innowacyjne rozwiązania..."



Ogłoszenie z dnia 2022-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja studiów podyplomowych, szkoleń i kursów dla nauczycieli w ramach projektu grantowego nr powr.04.01.00-00-ds10/19 pn. „Dostępna szkoła - innowacyjne rozwiązania…”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Białystok

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słonimska 1

1.5.2.) Miejscowość: Białystok

1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 85 869 63 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: edukacja@um.bialystok.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja studiów podyplomowych, szkoleń i kursów dla nauczycieli w ramach projektu grantowego nr powr.04.01.00-00-ds10/19 pn. „Dostępna szkoła - innowacyjne rozwiązania…”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d6dadc5-cf91-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00246739

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Nazwa programu: Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Nazwa projektu: „Dostępna Szkoła-innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia”,

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EDU-V.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 67503,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkolenia lub kursu z zakresu terapii behawioralnej.
- termin realizacji: w ciągu 6 miesięcy od dnia podpisania umowy (z wyłączeniem okresu ferii letnich)
- liczba godzin: min. 40
- liczba uczestników: 2
- forma: zdalna i /lub stacjonarna (jeśli forma stacjonarna - miejsce realizacji Białystok)
- minimalny program szkolenia:
- teoretyczne podstawy stosowanej analizy zachowania (SAZ);
- techniki terapii behawioralnej;
- zachowania trudne w oparciu o SAZ;
- diagnoza, terapia i zagadnienia etyczne w pracy z dziećmi z autyzmem.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 2245,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkolenia lub kursu z zakresu arteterapii
z elementami muzykoterapii i choreoterapii.
- termin realizacji: w ciągu 6 miesięcy od dnia podpisania umowy (z wyłączeniem okresu ferii letnich)
- liczba godzin: min. 40
- liczba uczestników: 2
- forma: zdalna i /lub stacjonarna (jeśli forma stacjonarna - miejsce realizacji Białystok)
- minimalny program szkolenia:
- podstawy muzykoterapii, arteterapii i choreografii z elementami technik twórczego myślenia w procesie terapeutycznym osób niepełnosprawnych;
- wiedza z zakresu zagadnienia dobrostanu psychicznego;
- wybrane problemy z zakresu psychiatrii i psychopatologii;
- konstruowanie programów edukacyjno-terapeutycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 1920,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkolenia lub kursu z zakresu metody Snoezelen – Sala Doświadczania Świata.
- termin realizacji: w ciągu 6 miesięcy od dnia podpisania umowy (z wyłączeniem okresu ferii letnich)
- liczba godzin: min. 8
- liczba uczestników: 2
- forma: zdalna i /lub stacjonarna (jeśli forma stacjonarna - miejsce realizacji Białystok)
- minimalny program szkolenia:
- definicje, rozwój i odbiorcy Snoezelen,
- zasady metodyczne Snoezelen,
- stymulacja polisensoryczna w Sali Doświadczania Świata,
- metoda Snoezelen z dziećmi i z osobami z autyzmem,
- zajęcia swobodne i zajęcia według scenariusza w Sali Doświadczania Świata,
- planowanie Sali Doświadczania Świata – aranżacja, sprzęt, wyposażenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 900,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkolenia lub kursu plastyki sensorycznej.
- termin realizacji: w ciągu 6 miesięcy od dnia podpisania umowy (z wyłączeniem okresu ferii letnich)
- liczba godzin: min. 16
- liczba uczestników: 4
- forma: zdalna i /lub stacjonarna (jeśli forma stacjonarna - miejsce realizacji Białystok)
- minimalny program kursu:
- rola usprawniania funkcji motorycznych oraz stymulacji sensorycznej dla rozwoju dziecka,
- tworzenie samodzielnie przygotowanych w trakcie zajęć przez uczestników farb i mas plastycznych na bazie naturalnych produktów spożywczych,
- warsztat praktyczny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 1058,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkolenia lub kursu - Dziecko z zespołem FAS. Trudności oraz perspektywy wychowawcze i edukacyjne.
- termin realizacji: w ciągu 6 miesięcy od dnia podpisania umowy (z wyłączeniem okresu ferii letnich)
- liczba godzin: min. 2
- liczba uczestników: 6
- forma: zdalna i /lub stacjonarna (jeśli forma stacjonarna - miejsce realizacji Białystok)
- minimalny program szkolenia:
- Płodowy Zespół Alkoholowy (FAS) jako ukryta niepełnosprawność,
- nieprawidłowości w funkcjonowaniu dzieci z FASD (Spektrum Poalkoholowych Zaburzeń Rozwojowych),
- diagnostyka dzieci pod kątem występowania zaburzeń ze spektrum FASD,
- metody pomocy dzieciom z FASD,
- zaburzenia integracji sensorycznej u dzieci z FASD i możliwości terapeutyczne w tym zakresie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 2100,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkolenia lub kursu - Dyskalkulia – przyczyny, rozpoznawanie, pomoc. Pokonywanie trudności w uczeniu się matematyki
- termin realizacji: w ciągu 6 miesięcy od dnia podpisania umowy (z wyłączeniem okresu ferii letnich)
- liczba godzin: min. 8
- liczba uczestników: 3
- forma: zdalna i /lub stacjonarna (jeśli forma stacjonarna - miejsce realizacji Białystok)
- minimalny program szkolenia:
- definicja i kryteria diagnostyczne dyskalkulii rozwojowej;
- rodzaje specyficznych trudności w nauce matematyki;
- etapy rozwoju kompetencji matematycznych u dzieci;
- model diagnozy dyskalkulii rozwojowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 237,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkolenia lub kursu - Dysleksja - przyczyny, rozpoznawanie, pomoc. Pokonywanie trudności w czytaniu
- termin realizacji: w ciągu 6 miesięcy od dnia podpisania umowy (z wyłączeniem okresu ferii letnich)
- liczba godzin: min. 4
- liczba uczestników: 4
- forma: zdalna i /lub stacjonarna (jeśli forma stacjonarna - miejsce realizacji Białystok)
- minimalny program szkolenia:
- definicja i kryteria diagnostyczne dysleksji rozwojowej;
- rodzaje specyficznych trudności w nauce związane z dysleksją;
- etapy rozwoju kompetencji u dzieci;
- model diagnozy dysleksji rozwojowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 560,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkolenia lub kursu - Nauczyciel prowadzący a nauczyciel wspierający – jak podzielić obowiązki w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu
- termin realizacji: w ciągu 6 miesięcy od dnia podpisania umowy (z wyłączeniem okresu ferii letnich)
- liczba godzin: min. 4
- liczba uczestników: 6
- forma: zdalna i /lub stacjonarna (jeśli forma stacjonarna - miejsce realizacji Białystok)
- minimalny program szkolenia:
- uczeń ze spektrum autyzmu, a kształcenie specjalne;
- nauczyciel współorganizujący proces edukacji ucznia z zaburzeniem ze spektrum autyzmu;
- współpraca nauczycieli, czyli jak podzielić obowiązki;
- model pracy z uczniem ze spektrum autyzmu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 957,00 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkolenia lub kursu z zakresu TUS
- termin realizacji: w ciągu 6 miesięcy od dnia podpisania umowy (z wyłączeniem okresu ferii letnich)
- liczba godzin: min. 12
- liczba uczestników: 3
- forma: zdalna i /lub stacjonarna (jeśli forma stacjonarna - miejsce realizacji Białystok)
- minimalny program szkolenia:
- zasady prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych z uwzględnieniem specyfiki funkcjonowania dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu;
- zasady tworzenia grup – dobór osób, metody kwalifikowania;
- plan i program przebiegu zajęć – dostosowanie do indywidualnych potrzeb uczestników.
- formy pracy, metody i materiały wykorzystywane na zajęciach;
- system motywacji – zasady doboru odpowiedniej metody motywującej i wzmacniającej;
- trudne sytuacje na zajęciach – możliwe sposoby reagowania;
- generalizacja i transfer umiejętności;
- rola współpracy z rodziną podczas prowadzenia zajęć grupowych;
- praca warsztatowa – praktyczne wykorzystanie wiadomości – próba konstrukcji zajęć TUS wybranym grupom terapeutycznym;
- omówienie grupy docelowej TUS, opracowanie adekwatnego do uczestników planu zajęć; metod motywacji;
- planowanie scenariuszy zajęć, dobór aktywności do różnych grup wiekowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 1650,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkolenia lub kursu z zakresu terapii ręki I i II stopień
- termin realizacji: w ciągu 6 miesięcy od dnia podpisania umowy (z wyłączeniem okresu ferii letnich)
- liczba godzin: 10- 16 godzin I stopień, 10-16 godzin II stopień
- liczba uczestników: 4
- forma: zdalna i /lub stacjonarna (jeśli forma stacjonarna - miejsce realizacji Białystok)
- minimalny program szkolenia:
MODUŁ I – diagnoza sprawności motorycznej dziecka
• Zarys anatomii i fizjologii ręki
• Rozwój psychomotoryczny dziecka
• Kształtowanie chwytania, manipulacji, koordynacji oko-ręka
• Fazy rozwoju aktywności dziecka: rysowanie, kolorowanie, modelowanie i ich wpływ na pisanie
• Analiza oddziaływania zaburzeń integracji sensorycznej na praksję ręki
• Ocena sprawności motorycznej dziecka
o somatognozja i orientacja przestrzenna
o stabilizacja centralna
o zakresy ruchu w stawach
o funkcje wzrokowo-motoryczne
MODUŁ II – planowanie i prowadzenie terapii ręki
• Etapy rozwoju chwytu narzędzia pisarskiego – analiza chwytu i ruchu ręki
• Konstruowanie planów terapii
• Cele terapii i działań terapeuty oraz jego rola
o Główne cele terapeutyczne
o Precyzowanie kierunku pracy i określanie celów szczegółowych
o Schemat jednostki terapeutycznej i przebiegu procesu terapeutycznego
o Zasady i czas trwania terapii
o Formy terapii
• Zapewnianie właściwej postawy podczas pisania
o Analiza środowiska pracy dziecka: krzesło, stół, ułożenie zeszytu
o Ćwiczenia mięśni brzucha i grzbietu oraz korygowanie ułożenia miednicy
• Torowanie aktywności ręki: ćwiczenia rozruchowe, manualne i manipulacyjne przygotowujące rękę do czynności grafomotorycznych
• Techniki i ćwiczenia wspomagające naukę pisania
• Autorska koncepcja stymulowania rozwoju funkcjonalnego chwytu narzędzia pisarskiego i funkcji pisania
• Wybór ręki dominującej
• Terapia czynności samoobsługowych
• Grafika pisma, objawy dysgrafii, terapia ręki a dysgrafia
• Relacja z rodzicami/opiekunami i jej znaczenie w przebiegu terapii
• Portfolio rozwoju potencjału dziecka©
• Pokaz pomocy niezbędnych w terapii motoryki dużej i małej
• Profilaktyka zaburzeń motoryki małej© w przedszkolu i szkole – innowacyjne działanie prewencyjne
MODUŁ III – masaż stymulacyjno-sensoryczny ręki
• Rola masażu w procesie terapeutycznym
• Instruktaż masażu stymulacyjno-sensorycznego ręki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 2816,00 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkolenia lub kursu Uczeń z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (zespół Aspergera) – edukacja i wychowanie
- termin realizacji: w ciągu 6 miesięcy od dnia podpisania umowy (z wyłączeniem okresu ferii letnich)
- liczba godzin: 4 - 6
- liczba uczestników: 2
- forma: zdalna i /lub stacjonarna (jeśli forma stacjonarna - miejsce realizacji Białystok)
- minimalny program szkolenia:
- co świadczy o występowaniu autyzmu/zespołu Aspergera?
- w jaki sposób deficyty funkcji poznawczych mogą wpływać na relacje społeczne osób z Zespołem Aspergera?
- szkoła a rodzina- na czym polega dobra współpraca?
- jak najlepiej zorganizować środowisko szkolne do pracy z uczniem z Zespołem Aspergera?
- sytuacje trudne, jak im przeciwdziałać?

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 460,00 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji studiów podyplomowych:
Tyflopedagogika
- czas trwania: 3 semestry,
- liczba uczestników: 3,
- forma: zdalna i /lub stacjonarna (jeśli forma stacjonarna - miejsce realizacji Białystok),
- uzyskane kwalifikacje: studia kwalifikacyjne w zakresie pedagogiki specjalnej – specjalność tyflopedagogika, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2020r. poz. 1289), program studiów uwzględnia wymagania określone rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 25 lipca 2019r. w sprawie standardu kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela (Dz.U. z 2021 r. poz. 890),
- termin realizacji: w ciągu 13 miesięcy od dnia podpisania umowy (z wyłączeniem okresu ferii letnich).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 11100,00 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji studiów podyplomowych: Pedagogika korekcyjna z integracją sensoryczną
- czas trwania: 3 semestry,
- liczba uczestników: 1,
- forma: zdalna i /lub stacjonarna (jeśli forma stacjonarna - miejsce realizacji Białystok),
- uzyskane kwalifikacje: studia kwalifikacyjne w zakresie terapii pedagogicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2020 r. poz. 1289), program studiów uwzględnia wymagania określone rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 25 lipca 2019r. w sprawie standardu kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela (Dz.U. z 2021 r. poz. 890),
- termin realizacji: w ciągu 13 miesięcy od dnia podpisania umowy (z wyłączeniem okresu ferii letnich).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 3750,00 PLN

Część 14

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji studiów podyplomowych: Pedagogika leczniczo-terapeutyczna
- czas trwania: 3 semestry,
- liczba uczestników: 3,
- forma: zdalna i /lub stacjonarna (jeśli forma stacjonarna - miejsce realizacji Białystok),
- uzyskane kwalifikacje: studia kwalifikacyjne w zakresie pedagogiki specjalnej w zakresie pedagogiki leczniczo-terapeutycznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2020r. poz. 1289), program studiów uwzględnia wymagania określone rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 25 lipca 2019r. w sprawie standardu kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela (Dz.U. z 2021r. poz. 890),
- termin realizacji: w ciągu 13 miesięcy od dnia podpisania umowy (z wyłączeniem okresu ferii letnich).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 10800,00 PLN

Część 15

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji studiów podyplomowych:
Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością słuchową - surdopedagogika
- czas trwania: 3 semestry,
- liczba uczestników: 2,
- forma: zdalna i /lub stacjonarna (jeśli forma stacjonarna - miejsce realizacji Białystok),
- uzyskane kwalifikacje: studia kwalifikacyjne w zakresie pedagogiki specjalnej – specjalność surdopedagogika, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2020r. poz. 1289), program studiów uwzględnia wymagania określone rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 25 lipca 2019r. w sprawie standardu kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela (Dz.U. z 2021 r. poz. 890),
- termin realizacji: w ciągu 13 miesięcy od dnia podpisania umowy (z wyłączeniem okresu ferii letnich).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 7400,00 PLN

Część 16

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji studiów podyplomowych: Logopedia (dla nauczycieli)
- czas trwania: 3 semestry,
- liczba uczestników: 1,
- forma: zdalna i /lub stacjonarna (jeśli forma stacjonarna - miejsce realizacji Białystok),
- uzyskane kwalifikacje: studia kwalifikacyjne w zakresie logopedii, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2020r. poz. 1289), program studiów uwzględnia wymagania określone rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 25 lipca 2019r. w sprawie standardu kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela (Dz.U. z 2021 r. poz. 890),
- termin realizacji: w ciągu 13 miesięcy od dnia podpisania umowy (z wyłączeniem okresu ferii letnich).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 3850,00 PLN

Część 17

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji studiów podyplomowych: Integracja sensoryczna – diagnoza i terapia dzieci
- liczba uczestników: 2,
- forma: zdalna i /lub stacjonarna (jeśli forma stacjonarna - miejsce realizacji Białystok),
- cel: wyposażenie słuchaczy w wiedzę i umiejętności z zakresu standardów diagnozy psychologicznej, pedagogicznej, logopedycznej oraz procesów diagnozy integracji sensorycznej. Studia mają przygotować do prowadzenia samodzielnej obserwacji diagnostyczno-klinicznej dziecka oraz określenia pełnej diagnozy i stosowania terapii zaburzeń procesów integracji sensorycznej,
- czas trwania: min. 360 godzin + min. 60 godzin praktyk (łącznie min. 420 godzin) - 3 semestry,
- termin realizacji: w ciągu 13 miesięcy od dnia podpisania umowy (z wyłączeniem okresu ferii letnich).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 7800,00 PLN

Część 18

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji studiów podyplomowych:
Edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
- czas trwania: 3 semestry,
- liczba uczestników: 2,
- forma: zdalna i /lub stacjonarna (jeśli forma stacjonarna - miejsce realizacji Białystok),
- uzyskane kwalifikacje: studia kwalifikacyjne, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2020r. poz. 1289), program studiów uwzględnia wymagania określone rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 25 lipca 2019r. w sprawie standardu kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela (Dz.U. z 2021 r. poz. 890),
- termin realizacji: w ciągu 13 miesięcy od dnia podpisania umowy (z wyłączeniem okresu ferii letnich).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne

80420000-4 - Usługi e-learning

80500000-9 - Usługi szkoleniowe

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 7900,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena złożonej przez Wykonawcę oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9000,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny złożonych przez Wykonawców ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12000,00 PLN

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny złożonych przez Wykonawców ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny złożonych przez Wykonawców ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8000,00 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDUCAFE Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381129017

7.3.3) Ulica: Zygmuntowska 37 lok. 1

7.3.4) Miejscowość: Kołobrzeg

7.3.5) Kod pocztowy: 78-100

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny złożonych przez Wykonawców ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3000,00 PLN

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny złożonych przez Wykonawców ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2800,00 PLN

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny złożonych przez Wykonawców ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2800,00 PLN

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny złożonych przez Wykonawców ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4960,00 PLN

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny złożonych przez Wykonawców ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4960,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19000,00 PLN

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Ceny złożonych przez Wykonawców ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny ofert.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3000,00 PLN

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 14

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 15

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 16

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 17

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 18

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.