Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00181389/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Realizacja studiów podyplomowych, szkoleń i kursów dla nauczycieli w ramach projektu grantowego nr powr.04.01.00-00-ds10/19 pn. „Dostępna szkoła - innowacyjne rozwiązania…”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Białystok
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słonimska 1
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-950
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 85 869 63 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: edukacja@um.bialystok.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialystok.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miastobialystok.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja studiów podyplomowych, szkoleń i kursów dla nauczycieli w ramach projektu grantowego nr powr.04.01.00-00-ds10/19 pn. „Dostępna szkoła - innowacyjne rozwiązania…”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7d6dadc5-cf91-11ec-9ed6-82024ae9c4d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00246739
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Nazwa programu: Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Nazwa projektu: „Dostępna Szkoła-innowacyjne rozwiązania w kreowaniu przyjaznej przestrzeni edukacyjnej z uwzględnieniem potrzeb uczniów oraz otoczenia”,2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EDU-V.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 67503,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkolenia lub kursu z zakresu terapii behawioralnej.- termin realizacji: w ciągu 6 miesięcy od dnia podpisania umowy (z wyłączeniem okresu ferii letnich)
- liczba godzin: min. 40
- liczba uczestników: 2
- forma: zdalna i /lub stacjonarna (jeśli forma stacjonarna - miejsce realizacji Białystok)
- minimalny program szkolenia:
- teoretyczne podstawy stosowanej analizy zachowania (SAZ);
- techniki terapii behawioralnej;
- zachowania trudne w oparciu o SAZ;
- diagnoza, terapia i zagadnienia etyczne w pracy z dziećmi z autyzmem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80420000-4 - Usługi e-learning
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 2245,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkolenia lub kursu z zakresu arteterapiiz elementami muzykoterapii i choreoterapii.
- termin realizacji: w ciągu 6 miesięcy od dnia podpisania umowy (z wyłączeniem okresu ferii letnich)
- liczba godzin: min. 40
- liczba uczestników: 2
- forma: zdalna i /lub stacjonarna (jeśli forma stacjonarna - miejsce realizacji Białystok)
- minimalny program szkolenia:
- podstawy muzykoterapii, arteterapii i choreografii z elementami technik twórczego myślenia w procesie terapeutycznym osób niepełnosprawnych;
- wiedza z zakresu zagadnienia dobrostanu psychicznego;
- wybrane problemy z zakresu psychiatrii i psychopatologii;
- konstruowanie programów edukacyjno-terapeutycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80420000-4 - Usługi e-learning
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 1920,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkolenia lub kursu z zakresu metody Snoezelen – Sala Doświadczania Świata.- termin realizacji: w ciągu 6 miesięcy od dnia podpisania umowy (z wyłączeniem okresu ferii letnich)
- liczba godzin: min. 8
- liczba uczestników: 2
- forma: zdalna i /lub stacjonarna (jeśli forma stacjonarna - miejsce realizacji Białystok)
- minimalny program szkolenia:
- definicje, rozwój i odbiorcy Snoezelen,
- zasady metodyczne Snoezelen,
- stymulacja polisensoryczna w Sali Doświadczania Świata,
- metoda Snoezelen z dziećmi i z osobami z autyzmem,
- zajęcia swobodne i zajęcia według scenariusza w Sali Doświadczania Świata,
- planowanie Sali Doświadczania Świata – aranżacja, sprzęt, wyposażenie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80420000-4 - Usługi e-learning
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 900,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkolenia lub kursu plastyki sensorycznej.- termin realizacji: w ciągu 6 miesięcy od dnia podpisania umowy (z wyłączeniem okresu ferii letnich)
- liczba godzin: min. 16
- liczba uczestników: 4
- forma: zdalna i /lub stacjonarna (jeśli forma stacjonarna - miejsce realizacji Białystok)
- minimalny program kursu:
- rola usprawniania funkcji motorycznych oraz stymulacji sensorycznej dla rozwoju dziecka,
- tworzenie samodzielnie przygotowanych w trakcie zajęć przez uczestników farb i mas plastycznych na bazie naturalnych produktów spożywczych,
- warsztat praktyczny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80420000-4 - Usługi e-learning
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 1058,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkolenia lub kursu - Dziecko z zespołem FAS. Trudności oraz perspektywy wychowawcze i edukacyjne.- termin realizacji: w ciągu 6 miesięcy od dnia podpisania umowy (z wyłączeniem okresu ferii letnich)
- liczba godzin: min. 2
- liczba uczestników: 6
- forma: zdalna i /lub stacjonarna (jeśli forma stacjonarna - miejsce realizacji Białystok)
- minimalny program szkolenia:
- Płodowy Zespół Alkoholowy (FAS) jako ukryta niepełnosprawność,
- nieprawidłowości w funkcjonowaniu dzieci z FASD (Spektrum Poalkoholowych Zaburzeń Rozwojowych),
- diagnostyka dzieci pod kątem występowania zaburzeń ze spektrum FASD,
- metody pomocy dzieciom z FASD,
- zaburzenia integracji sensorycznej u dzieci z FASD i możliwości terapeutyczne w tym zakresie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80420000-4 - Usługi e-learning
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 2100,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkolenia lub kursu - Dyskalkulia – przyczyny, rozpoznawanie, pomoc. Pokonywanie trudności w uczeniu się matematyki- termin realizacji: w ciągu 6 miesięcy od dnia podpisania umowy (z wyłączeniem okresu ferii letnich)
- liczba godzin: min. 8
- liczba uczestników: 3
- forma: zdalna i /lub stacjonarna (jeśli forma stacjonarna - miejsce realizacji Białystok)
- minimalny program szkolenia:
- definicja i kryteria diagnostyczne dyskalkulii rozwojowej;
- rodzaje specyficznych trudności w nauce matematyki;
- etapy rozwoju kompetencji matematycznych u dzieci;
- model diagnozy dyskalkulii rozwojowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80420000-4 - Usługi e-learning
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 237,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkolenia lub kursu - Dysleksja - przyczyny, rozpoznawanie, pomoc. Pokonywanie trudności w czytaniu- termin realizacji: w ciągu 6 miesięcy od dnia podpisania umowy (z wyłączeniem okresu ferii letnich)
- liczba godzin: min. 4
- liczba uczestników: 4
- forma: zdalna i /lub stacjonarna (jeśli forma stacjonarna - miejsce realizacji Białystok)
- minimalny program szkolenia:
- definicja i kryteria diagnostyczne dysleksji rozwojowej;
- rodzaje specyficznych trudności w nauce związane z dysleksją;
- etapy rozwoju kompetencji u dzieci;
- model diagnozy dysleksji rozwojowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80420000-4 - Usługi e-learning
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 560,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkolenia lub kursu - Nauczyciel prowadzący a nauczyciel wspierający – jak podzielić obowiązki w pracy z dzieckiem ze spektrum autyzmu- termin realizacji: w ciągu 6 miesięcy od dnia podpisania umowy (z wyłączeniem okresu ferii letnich)
- liczba godzin: min. 4
- liczba uczestników: 6
- forma: zdalna i /lub stacjonarna (jeśli forma stacjonarna - miejsce realizacji Białystok)
- minimalny program szkolenia:
- uczeń ze spektrum autyzmu, a kształcenie specjalne;
- nauczyciel współorganizujący proces edukacji ucznia z zaburzeniem ze spektrum autyzmu;
- współpraca nauczycieli, czyli jak podzielić obowiązki;
- model pracy z uczniem ze spektrum autyzmu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80420000-4 - Usługi e-learning
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 957,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkolenia lub kursu z zakresu TUS- termin realizacji: w ciągu 6 miesięcy od dnia podpisania umowy (z wyłączeniem okresu ferii letnich)
- liczba godzin: min. 12
- liczba uczestników: 3
- forma: zdalna i /lub stacjonarna (jeśli forma stacjonarna - miejsce realizacji Białystok)
- minimalny program szkolenia:
- zasady prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych z uwzględnieniem specyfiki funkcjonowania dzieci i młodzieży ze spektrum autyzmu;
- zasady tworzenia grup – dobór osób, metody kwalifikowania;
- plan i program przebiegu zajęć – dostosowanie do indywidualnych potrzeb uczestników.
- formy pracy, metody i materiały wykorzystywane na zajęciach;
- system motywacji – zasady doboru odpowiedniej metody motywującej i wzmacniającej;
- trudne sytuacje na zajęciach – możliwe sposoby reagowania;
- generalizacja i transfer umiejętności;
- rola współpracy z rodziną podczas prowadzenia zajęć grupowych;
- praca warsztatowa – praktyczne wykorzystanie wiadomości – próba konstrukcji zajęć TUS wybranym grupom terapeutycznym;
- omówienie grupy docelowej TUS, opracowanie adekwatnego do uczestników planu zajęć; metod motywacji;
- planowanie scenariuszy zajęć, dobór aktywności do różnych grup wiekowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80420000-4 - Usługi e-learning
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 1650,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkolenia lub kursu z zakresu terapii ręki I i II stopień- termin realizacji: w ciągu 6 miesięcy od dnia podpisania umowy (z wyłączeniem okresu ferii letnich)
- liczba godzin: 10- 16 godzin I stopień, 10-16 godzin II stopień
- liczba uczestników: 4
- forma: zdalna i /lub stacjonarna (jeśli forma stacjonarna - miejsce realizacji Białystok)
- minimalny program szkolenia:
MODUŁ I – diagnoza sprawności motorycznej dziecka
• Zarys anatomii i fizjologii ręki
• Rozwój psychomotoryczny dziecka
• Kształtowanie chwytania, manipulacji, koordynacji oko-ręka
• Fazy rozwoju aktywności dziecka: rysowanie, kolorowanie, modelowanie i ich wpływ na pisanie
• Analiza oddziaływania zaburzeń integracji sensorycznej na praksję ręki
• Ocena sprawności motorycznej dziecka
o somatognozja i orientacja przestrzenna
o stabilizacja centralna
o zakresy ruchu w stawach
o funkcje wzrokowo-motoryczne
MODUŁ II – planowanie i prowadzenie terapii ręki
• Etapy rozwoju chwytu narzędzia pisarskiego – analiza chwytu i ruchu ręki
• Konstruowanie planów terapii
• Cele terapii i działań terapeuty oraz jego rola
o Główne cele terapeutyczne
o Precyzowanie kierunku pracy i określanie celów szczegółowych
o Schemat jednostki terapeutycznej i przebiegu procesu terapeutycznego
o Zasady i czas trwania terapii
o Formy terapii
• Zapewnianie właściwej postawy podczas pisania
o Analiza środowiska pracy dziecka: krzesło, stół, ułożenie zeszytu
o Ćwiczenia mięśni brzucha i grzbietu oraz korygowanie ułożenia miednicy
• Torowanie aktywności ręki: ćwiczenia rozruchowe, manualne i manipulacyjne przygotowujące rękę do czynności grafomotorycznych
• Techniki i ćwiczenia wspomagające naukę pisania
• Autorska koncepcja stymulowania rozwoju funkcjonalnego chwytu narzędzia pisarskiego i funkcji pisania
• Wybór ręki dominującej
• Terapia czynności samoobsługowych
• Grafika pisma, objawy dysgrafii, terapia ręki a dysgrafia
• Relacja z rodzicami/opiekunami i jej znaczenie w przebiegu terapii
• Portfolio rozwoju potencjału dziecka©
• Pokaz pomocy niezbędnych w terapii motoryki dużej i małej
• Profilaktyka zaburzeń motoryki małej© w przedszkolu i szkole – innowacyjne działanie prewencyjne
MODUŁ III – masaż stymulacyjno-sensoryczny ręki
• Rola masażu w procesie terapeutycznym
• Instruktaż masażu stymulacyjno-sensorycznego ręki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80420000-4 - Usługi e-learning
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 2816,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji szkolenia lub kursu Uczeń z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (zespół Aspergera) – edukacja i wychowanie- termin realizacji: w ciągu 6 miesięcy od dnia podpisania umowy (z wyłączeniem okresu ferii letnich)
- liczba godzin: 4 - 6
- liczba uczestników: 2
- forma: zdalna i /lub stacjonarna (jeśli forma stacjonarna - miejsce realizacji Białystok)
- minimalny program szkolenia:
- co świadczy o występowaniu autyzmu/zespołu Aspergera?
- w jaki sposób deficyty funkcji poznawczych mogą wpływać na relacje społeczne osób z Zespołem Aspergera?
- szkoła a rodzina- na czym polega dobra współpraca?
- jak najlepiej zorganizować środowisko szkolne do pracy z uczniem z Zespołem Aspergera?
- sytuacje trudne, jak im przeciwdziałać?
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80420000-4 - Usługi e-learning
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 460,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji studiów podyplomowych:Tyflopedagogika
- czas trwania: 3 semestry,
- liczba uczestników: 3,
- forma: zdalna i /lub stacjonarna (jeśli forma stacjonarna - miejsce realizacji Białystok),
- uzyskane kwalifikacje: studia kwalifikacyjne w zakresie pedagogiki specjalnej – specjalność tyflopedagogika, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2020r. poz. 1289), program studiów uwzględnia wymagania określone rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 25 lipca 2019r. w sprawie standardu kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela (Dz.U. z 2021 r. poz. 890),
- termin realizacji: w ciągu 13 miesięcy od dnia podpisania umowy (z wyłączeniem okresu ferii letnich).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80420000-4 - Usługi e-learning
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 11100,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji studiów podyplomowych: Pedagogika korekcyjna z integracją sensoryczną- czas trwania: 3 semestry,
- liczba uczestników: 1,
- forma: zdalna i /lub stacjonarna (jeśli forma stacjonarna - miejsce realizacji Białystok),
- uzyskane kwalifikacje: studia kwalifikacyjne w zakresie terapii pedagogicznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2020 r. poz. 1289), program studiów uwzględnia wymagania określone rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 25 lipca 2019r. w sprawie standardu kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela (Dz.U. z 2021 r. poz. 890),
- termin realizacji: w ciągu 13 miesięcy od dnia podpisania umowy (z wyłączeniem okresu ferii letnich).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80420000-4 - Usługi e-learning
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 3750,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji studiów podyplomowych: Pedagogika leczniczo-terapeutyczna- czas trwania: 3 semestry,
- liczba uczestników: 3,
- forma: zdalna i /lub stacjonarna (jeśli forma stacjonarna - miejsce realizacji Białystok),
- uzyskane kwalifikacje: studia kwalifikacyjne w zakresie pedagogiki specjalnej w zakresie pedagogiki leczniczo-terapeutycznej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2020r. poz. 1289), program studiów uwzględnia wymagania określone rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 25 lipca 2019r. w sprawie standardu kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela (Dz.U. z 2021r. poz. 890),
- termin realizacji: w ciągu 13 miesięcy od dnia podpisania umowy (z wyłączeniem okresu ferii letnich).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80420000-4 - Usługi e-learning
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 10800,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji studiów podyplomowych:Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością słuchową - surdopedagogika
- czas trwania: 3 semestry,
- liczba uczestników: 2,
- forma: zdalna i /lub stacjonarna (jeśli forma stacjonarna - miejsce realizacji Białystok),
- uzyskane kwalifikacje: studia kwalifikacyjne w zakresie pedagogiki specjalnej – specjalność surdopedagogika, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2020r. poz. 1289), program studiów uwzględnia wymagania określone rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 25 lipca 2019r. w sprawie standardu kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela (Dz.U. z 2021 r. poz. 890),
- termin realizacji: w ciągu 13 miesięcy od dnia podpisania umowy (z wyłączeniem okresu ferii letnich).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80420000-4 - Usługi e-learning
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 7400,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji studiów podyplomowych: Logopedia (dla nauczycieli)- czas trwania: 3 semestry,
- liczba uczestników: 1,
- forma: zdalna i /lub stacjonarna (jeśli forma stacjonarna - miejsce realizacji Białystok),
- uzyskane kwalifikacje: studia kwalifikacyjne w zakresie logopedii, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2020r. poz. 1289), program studiów uwzględnia wymagania określone rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 25 lipca 2019r. w sprawie standardu kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela (Dz.U. z 2021 r. poz. 890),
- termin realizacji: w ciągu 13 miesięcy od dnia podpisania umowy (z wyłączeniem okresu ferii letnich).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80420000-4 - Usługi e-learning
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 3850,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji studiów podyplomowych: Integracja sensoryczna – diagnoza i terapia dzieci- liczba uczestników: 2,
- forma: zdalna i /lub stacjonarna (jeśli forma stacjonarna - miejsce realizacji Białystok),
- cel: wyposażenie słuchaczy w wiedzę i umiejętności z zakresu standardów diagnozy psychologicznej, pedagogicznej, logopedycznej oraz procesów diagnozy integracji sensorycznej. Studia mają przygotować do prowadzenia samodzielnej obserwacji diagnostyczno-klinicznej dziecka oraz określenia pełnej diagnozy i stosowania terapii zaburzeń procesów integracji sensorycznej,
- czas trwania: min. 360 godzin + min. 60 godzin praktyk (łącznie min. 420 godzin) - 3 semestry,
- termin realizacji: w ciągu 13 miesięcy od dnia podpisania umowy (z wyłączeniem okresu ferii letnich).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80420000-4 - Usługi e-learning
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 7800,00 PLN
Część 18
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji studiów podyplomowych:Edukacja i terapia osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
- czas trwania: 3 semestry,
- liczba uczestników: 2,
- forma: zdalna i /lub stacjonarna (jeśli forma stacjonarna - miejsce realizacji Białystok),
- uzyskane kwalifikacje: studia kwalifikacyjne, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2020r. poz. 1289), program studiów uwzględnia wymagania określone rozporządzeniem Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 25 lipca 2019r. w sprawie standardu kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela (Dz.U. z 2021 r. poz. 890),
- termin realizacji: w ciągu 13 miesięcy od dnia podpisania umowy (z wyłączeniem okresu ferii letnich).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80400000-8 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne
80420000-4 - Usługi e-learning
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
80511000-9 - Usługi szkolenia personelu
4.5.5.) Wartość części: 7900,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena złożonej przez Wykonawcę oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9000,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny złożonych przez Wykonawców ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12000,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny złożonych przez Wykonawców ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10000,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny złożonych przez Wykonawców ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8000,00 PLN
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDUCAFE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381129017
7.3.3) Ulica: Zygmuntowska 37 lok. 1
7.3.4) Miejscowość: Kołobrzeg
7.3.5) Kod pocztowy: 78-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny złożonych przez Wykonawców ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3000,00 PLN
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny złożonych przez Wykonawców ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2800,00 PLN
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny złożonych przez Wykonawców ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2800,00 PLN
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny złożonych przez Wykonawców ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4960,00 PLN
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny złożonych przez Wykonawców ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19000,00 PLN
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Ceny złożonych przez Wykonawców ofert przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a nie ma możliwości zwiększenia tej kwoty do ceny ofert.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3000,00 PLN
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 15)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 16
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 16)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 16)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 18
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 18)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 18)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Zakup usługi obsługi księgowej oraz kadrowo-płacowej przedsiębiorstw typu startup w ramach realizacji projektu pn.: Platforma startowa nowych pomysłów - Hub of Talents 3
- Modernizacja boiska wielofunkcyjnego wraz z budową zadaszenia przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 4, ul. Porzeczkowa 11
- Budowa ulicy Niewodnickiej w Białymstoku
- "Remont pokrycia dachowego oraz uszkodzonego parapetu wraz z pracami towarzyszącymi w budynku położonym w Białymstoku przy ul. Klepackiej 18"
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia zajęć wyrównawczych z przedmiotów szkolnych w projekcie "WYstartujMY RAZEM" - klasy I i II
- Wymiana i rozbudowa systemu CCTV z wymianą kamer analogowych na kamery IP, okablowania, serwerów i macierzy, w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wyjazdów edukacyjnych dla uczestników projektu pn. "SIÓDEMKA" Z PASJĄ - SZKOŁA DLA MNIE I DLA CIEBIE
- Organizacja warsztatów rękodzielniczych
- Dostawa i wdrożenie systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
- Usługa prowadzenia warsztatów i zajęć dla uczestników projektu pn. "Wsparcie Działalności 3 Placówek Wsparcia Dziennego w Gminie Małogoszcz"
- Organizacja i przeprowadzenie szkolenia Rady Pedagogicznej w PCKZiU w Jaworze oraz ZSiP w Bolkowie w ramach projektu "Lepsze jutro dla szkolnictwa zawodowego w Powiecie Jaworskim"
- Kompleksowa usługa szkoleniowa 2 szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozp. Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 roku w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych dla 3 grup tematycznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.