Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00142770/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-02
- 2022/BZP 00146945/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-06
- 2022/BZP 00151593/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-10
- 2022/BZP 00216065/01 - Wynik z dnia 2022-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Rzeszowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690316970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dąbrowskiego 30
1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 35-036
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia-publiczne@rz.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpacka.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://podkarpacka-policja.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie - dostawy okresowe2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-310a6b05-c79a-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00246578
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027648/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, telefaksów i urządzeń wielofunkcyjnych dla KWP w Rzeszowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00142770/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/22/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 496653,69 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów zwanych dalej „urządzeniami” dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawarty jest w Załączniku nr 1A do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia i w Załączniku nr 2A do SWZ – Formularz oferty.
3. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry.
4. Pod pojęciem „oryginalne” materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie materiały wyprodukowane wyłącznie przez producentów urządzeń wymienionych w Załączniku nr 2A do SWZ (dla Części nr 1) .
5. Przez produkt „równoważny” Zamawiający rozumie produkt oferowany przez innych producentów materiałów eksploatacyjnych, kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do produktu oryginalnego produkowanego przez producenta urządzenia.
6. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów bez śladów użytkowania lub uszkodzenia, nieregenerowane (które zostały napełnione środkiem drukującym bez wymiany części zużywających się), w oryginalnych opakowaniach producenta
z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Kompatybilne i rozpoznawalne przez urządzenia drukujące o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do produktu oryginalnego.
7. Zamawiający dopuszcza aby przedmiotem zamówienia były materiały refabrykowane/reprodukowane, pod pojęciem których Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne wyprodukowane z wykorzystaniem zużytych zasobników oryginalnych OEM ( z wyłączeniem elementów ruchomych), z których zostały wyselekcjonowane materiały pełnowartościowe plastikowe lub metalowe wzbogacone o elementy fabrycznie nowe takie jak: bębny światłoczułe, wałki, proszki, chipy, plomby.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30192113-6 - Wkłady drukujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
30192300-4 - Taśmy barwiące
4.5.5.) Wartość części: 219222,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do drukarek komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i faksów zwanych dalej „urządzeniami” dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Rzeszowie.2. Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego zawarty jest w Załączniku nr 1B do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia i w Załączniku nr 2B do SWZ – Formularz oferty.
3. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert na materiały eksploatacyjne jakościowo równoważne, spełniające równoważne parametry.
4. Pod pojęciem „oryginalne” materiały eksploatacyjne Zamawiający rozumie materiały wyprodukowane wyłącznie przez producentów urządzeń wymienionych w Załączniku nr 2B do SWZ (dla Części nr 2).
5. Przez produkt „równoważny” Zamawiający rozumie produkt oferowany przez innych producentów materiałów eksploatacyjnych, kompatybilny z urządzeniem, do którego jest zamówiony, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do produktu oryginalnego produkowanego przez producenta urządzenia.
6. Pod pojęciem „fabrycznie nowe” Zamawiający rozumie produkty wykonane z nowych elementów bez śladów użytkowania lub uszkodzenia, nieregenerowane (które zostały napełnione środkiem drukującym bez wymiany części zużywających się), w oryginalnych opakowaniach producenta
z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, posiadające wszelkie zabezpieczenia szczelności zbiorników z tonerem. Kompatybilne i rozpoznawalne przez urządzenia drukujące o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do produktu oryginalnego.
7. Zamawiający dopuszcza aby przedmiotem zamówienia były materiały refabrykowane/reprodukowane, pod pojęciem których Zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne wyprodukowane z wykorzystaniem zużytych zasobników oryginalnych OEM ( z wyłączeniem elementów ruchomych), z których zostały wyselekcjonowane materiały pełnowartościowe plastikowe lub metalowe wzbogacone o elementy fabrycznie nowe takie jak: bębny światłoczułe, wałki, proszki, chipy, plomby.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30192113-6 - Wkłady drukujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
30192300-4 - Taśmy barwiące
4.5.5.) Wartość części: 277431,5 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wyznaczył termin składania ofert na dzień 17 maja 2022 r. do godz. 9:30. Do upływu terminu składania ofert, w zakresie Części nr 1, wpłynęły cztery oferty: 1) Golden Line Sp. z o.o., ul. Krakowska 150, 35-506 Rzeszów, Adres do korespondencji:, 36 – 072 Świlcza 147G/1, Wartość brutto (zakup podstawowy): 204 170,37 zł, Wartość brutto (zakup opcjonalny): 99 693,99 zł, 2) ZUMAR Zbigniew Grzywiński, ul. Pinokia 8, 83-110 Tczew, wartość brutto oferty (zakup podstawowy): 167 261,55 zł, wartość brutto (zakup opcjonalny): 81 961,05 zł, 3) Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MULTIKOM Adam Papierski, ul. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz, wartość brutto oferty (zakup podstawowy): 131 228,02 zł, wartość brutto oferty (zakup opcjonalny): 64 153,55 zł,
4) PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Spółka Jawna, ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź, wartość brutto oferty (zakup podstawowy): 229 795,98 zł, wartość brutto oferty (zakup opcjonalny): 112 248,57 zł. Zamawiający stosownie do art. 222 ust. 4 ustawy Pzp w dniu 13 maja 2022 r. zamieścił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia: 411 106,74 zł, w tym na Część nr 1: 181 292,05 zł. Pismem z dnia 23 czerwca 2022 r. (l.dz. SZ-579/2022), na podstawie art. 287 ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający poinformował Wykonawców którzy złożyli oferty w przedmiotowym postępowaniu, w zakresie Części nr 1, o zamiarze przeprowadzenia negocjacji z Wykonawcą wybranym na podstawie kryterium oceny ofert określonym w § 18 Specyfikacji Warunków Zamówienia, tj. kryterium ceny. Jedynym Wykonawcą, który został zaproszony do negocjacji był Wykonawca: Golden Line Sp. z o.o., ul. Krakowska 150, 35 – 506 Rzeszów. Oferty nw. Wykonawców, zostały odrzucone
ZUMAR Zbigniew Grzywiński, ul. Pinokia 8, 83-110 Tczew
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe MULTIKOM Adam Papierski, ul. Fabryczna 15, 85-741 Bydgoszcz
PRAXIS ŁÓDŹ Pilecka i Petlak Spółka Jawna, ul. Wólczańska 66, 90-516 Łódź
Ww. pismem Zamawiający poinformował Wykonawców o podstawach odrzucenia ofert, podając uzasadnienie prawne i faktyczne.
Działając na podstawie art. 289 ust. 1 ustawy Pzp pismem z dnia 23 czerwca 2022 r. (l.dz. SZ-580/2022) i z dnia 27 czerwca 2022 r. (l.dz. SZ-587/2022) , Zamawiający zaprosił Wykonawcę Golden Line Sp. z o.o., ul. Krakowska 150, 35 – 506 Rzeszów do negocjacji oferty złożonej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu. Negocjacje zakończyły się w dniu 27 czerwca 2022 r. o godz. 15:00. Po zakończonych negocjacjach, Zamawiający pismem z dnia 27 czerwca 2022 r. (L.dz. SZ-588/2022) na podstawie art. 293 ust. 1 ustawy Pzp zaprosił ww. Wykonawcę do złożenia oferty dodatkowej. Otwarcie ofert dodatkowych odbyło się w dniu 4 lipca 2022 r. o godz. 8:45. Wykonawca złożył ofertę dodatkową oferując wykonanie przedmiotu zamówienia w nw. kwocie:
wartość brutto (zakup podstawowy) : 199 984,82 zł
wartość brutto (zakup opcjonalny): 97 663,53 zł.
Jak wynika z powyższego cena oferty dodatkowej przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia.
Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w polu dalsza część uzasadnienia unieważnienia postępowania znajduje się w polu Informacje dodatkowe
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego do analizy cytometrycznej dla Laboratorium Badań Translacyjnych w Medycynie Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania programistyczno-symulacyjnego do wykonywania obliczeń naukowych i inżynierskich lub aktualizacja posiadanego oprogramowania dla PMCBI UR
- Modernizacja budynku III Liceum Ogólnokształcącego wraz z zagospodarowaniem terenu w Rzeszowie przy ul. Szopena 11
- Dostawa pomp wspomagających krążenie
- Wykonanie projektu kanalizacji na placu RDW Jasło wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego
- Zakup sprzętu drukującego w ramach I wyposażenia Drogowego Przejścia Granicznego w Malhowicach
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna na żądanie dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla jednostek terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu..
- Dostawa i usługi z zakresu informatyki w podziale na 4 zadania
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych na potrzeby BP i MzOR ARiMR"
- 4WOG-1200.2712.24.2024 Zakup i dostawa fabrycznie nowych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla 4 WOG Gliwice oraz jednostek i instytucji wojskowych podległych gospodarczo
- Zakup i dostawa tuszy, tonerów, taśm i bębnów do zabezpieczenia pracy sprzętu informatycznego 22. BLT w Malborku
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.