eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gołcza › Budowa parku aktywnej przygody w miejscowości Ulina Wielka, Gmina Gołcza

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa parku aktywnej przygody w miejscowości Ulina Wielka, Gmina Gołcza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gołcza

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555921

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gołcza 80

1.5.2.) Miejscowość: Gołcza

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-075

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@golcza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.golcza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/golcza

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa parku aktywnej przygody w miejscowości Ulina Wielka, Gmina Gołcza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef06b991-c100-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00246461

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038241/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa parku aktywnej przygody w miejscowości Ulina Wielka, Gmina Gołcza

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00086982

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 – Budowa zjazdu tyrolskiego wraz z infrastrukturą towarzyszącą.

1) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) Budowę zjazdu tyrolskiego, w tym wieży startowej i wieży lądowiska wraz z montażem liny trakcyjnej i liny pomocniczej do podwieszenia systemu hamowania,
b) Montaż systemu hamulca bezpieczeństwa. Sprzęt umożliwia hamowanie uczestników zjazdów przy wykorzystaniu technologii magnetycznego spowalniania prądami wirowymi. Hamulec działa skutecznie przy zjazdach o maksymalnej prędkości do 20km/h, hamowanie odbywa się progresywnie na dystansie do 20m. Urządzenie samoczynnie dostosowuje siłę hamowania do prędkości i masy uczestników. Po każdym zjeździe hamulec automatycznie powraca do pozycji wyjściowej. Urządzenie jest odporne na działanie warunków zewnętrznych. Jako awaryjny system hamowania należy dodatkowo zastosować sprężyny odbojowe, nawleczone na linę trakcyjną, zlokalizowane w końcowej fazie zjazdu o długości min. 2m. dodatkowo konstrukcja wieży lądowiskowej przy punkcie kotwienia liny trakcyjnej musi zostać zabezpieczona materacem ochronnym o grubości min. 20cm.
c) Montaż osprzętu zjazdu liniowego wraz z siedziskiem:
• bloczek zjazdowy:
 dedykowany do zjazdów tyrolskich,
 dostosowany do pracy z liną stalową o średnicy do 13mm,
 dwie rolki usytuowane w jednej płaszczyźnie gwarantujące stabilność bloczka na tyrolce,
 zintegrowany, ergonomiczny karabinek umożliwiający instruktorowi błyskawiczne założenie bloczka jedną ręką,
 obrót karabinka w bloczku umożliwiający zachowanie ciągłej pozycji na linie stalowej, gdy bloczek uderzy o hamulec na końcu tyrolki,
 przedni i tylny ogranicznik chroniący palce przed zaklinowaniem się,
 wsporniki pozwalają na umieszczenie w nich karabinków, tak aby nie tarły o linę stalową,
 Certyfikacja: CE EN 17109, CE EN 12278, UIAA.
• uchwyt do bloczka:
 uchwyt umożliwiający trzymanie rąk i zmniejszający ryzyko obrotu podczas zjazdu na tyrolce,
 wspomagający utrzymanie pozycji nogami naprzód przy końcu tyrolki.


d) Dostawę indywidualnego sprzętu asekuracyjnego dla użytkowników związanego z obsługą zjazdu tyrolskiego (10 kompletów),
• uprząż:
 uprząż biodrowa, dedykowana do parków linowych,
 uniwersalny rozmiar, możliwość pełnej regulacji (pas 60-125cm, uda 35-85cm),
 wyposażona w 3 klamry pozwalające na jej całkowite dopasowanie w pasie jak i w udach,
 certyfikacja: CE; EN 12277:2015-C.
• kask:
 dedykowany do użytkowania w parkach linowych,
 uniwersalny rozmiar, możliwość regulacji obwodu od 50 do 60 cm,
 możliwość demontażu w celu wymiany systemu regulacji do skorupy kasku,
 wyposażony w otwory wentylacyjne,
 certyfikacja EN 12492:2012.
• lonża do bloczka:
 lonża z liny dynamicznej z fabrycznymi pętlami na końcach,
 od strony bloczka osłona stabilizująca karabinek we właściwej pozycji,
 długość min. 45 cm,
 certyfikacja EN 17109:2020.
• lonża asekuracyjna:
 lonża z liny dynamicznej z fabrycznymi pętlami na końcach,
 od strony karabinka osłona stabilizująca karabinek we właściwej pozycji,
 długość min. 70 cm,
 certyfikacja EN 17109:2020.
• karabinek:
 karabinek o owalnym kształcie,
 zamek z zabezpieczeniem typu Twist Lock,
 wytrzymałość 24 kN,
 certyfikacja: EN 12275:2013-B; EN 362:2004-B.
e) Wykonanie dojść do wieży startowej i wieży lądowiska oraz placu wypoczynkowego z kostki brukowej betonowej,
f) Opracowanie przez osoby uprawnione dokumentacji wykonawczej, warsztatowej i montażowej wieży startowej, wieży lądowiska tyrolki na podstawie załączonego projektu technicznego,
g) Wykonanie badań, sprawdzeń, uzyskanie certyfikatów dopuszczających upoważniających Zamawiającego do uruchomienia obiektu, wynikających z przepisów szczególnych obowiązujących w tym zakresie,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111290-7 - Roboty przygotowawcze do świadczenia usług

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.5.5.) Wartość części: 948780,49 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: Dostawa urządzeń.

2.1. – wykonanie, dostarczenie i montaż 3 modeli motyli.

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie 3 modeli motyli z żywicy poliestrowej i włókna szklanego na samonośnej konstrukcji wsporczej wg uzgodnionej z Zamawiającym koncepcji oraz ich montaż w miejscu wskazanym na obszarze kamieniołomu w m. Ulina Wielka.
W zakresie zamówienia przewidziano: zaprojektowanie, wykonanie, dostawę oraz montaż trzech kolorowych modeli motyli (barwy naturalne).
2.2. Dostawa fabrycznie nowej i nieużywanej kolejki turystycznej

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej i nieużywanej kolejki turystycznej (zestawu złożonego z lokomotywy i dwóch wagoników) spełniającej następujące wymagania:
1) Kolejka turystyczna fabrycznie nowa całoroczna (zadaszona), w skład której wchodzi lokomotywa oraz 2 wagoniki;
a) lokomotywa
 produkcja europejska z gwarancją i homologacją na rynek polski,
 lokomotywa wyposażona w silnik elektryczny,
 minimalna moc silnika 8kW przystosowana do swobodnego ciągnięcia całego zestawu z maksymalną ilością osób. Maksymalna ilość osób wynosi 16. (w ofercie należy podać nazwę producenta),
 napęd: skrzynia biegów, napęd na dwa koła,
 kolejka turystyczna poruszająca się na pompowanych kołach (opony 4,5-10C) z prędkością do ok 25 km/h,
 lokomotywa powinna przypominać wyglądem lokomotywę kolejową historyczną ,
b) wagoniki
 liczba wagoników: 2 sztuki,
 wagonik z przeznaczeniem do przewozu 8 osób,
 wagonik nie jest przystosowany do przewozu wózków inwalidzkich, dopuszczalne są osoby niepełnosprawne, które są wstanie chodzić, wchodzić i siedzieć w wagonie.
 podwozie wagonika winno zostać wykonane ze stali, natomiast korpusy zewnętrzne wagoników z włókna szklanego,
 podłoga winna być wykonana z blachy aluminiowej ryflowanej,
 wersja podstawowa pociągu,
 wagonik wyposażony w cztery ławki, każda ławka przeznaczona jest dla dwóch pasażerów, ławki wykonane z włókna szklanego,
 drzwi do wagoników muszą posiadać możliwość blokady otwarcia przez pasażera od wewnątrz,
 wejście do wagoników winno być oddzielne dla każdego rzędu siedzisk, każdy wagon powinien mieć cztery pary drzwi, dwoje drzwi z każdej strony,
 z przystosowaniem do podłączenia kolejnych wagoników o tych samych parametrach,
2) Pojazd (kolejka) winien być wyposażony w:
a) zewnętrzne i wewnętrzne nagłośnienie, z możliwością komunikacji maszynisty z wagonikami oraz możliwością odtworzenia odgłosów ruszającej lokomotywy parowej (głośniki, radio, wzmacniacz),
b) gwizdek,
c) dzwon,


2.3. Dostawa kompletu maszyn budowlanych (mini koparka, mini dźwig, mini żuraw).

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kompletu maszyn budowlanych (mini koparka, mini dźwig, mini żuraw) dla dzieci wraz z konstrukcją wygradzającą oraz przygotowanie terenu pod montaż urządzeń. Maszyny budowlane winny być fabrycznie nowe i nieużywane, produkcji europejskiej.
1) MINI KOPARKA – 1 szt.
2) MINI CHWYTAK – 1 szt.
3) MINI ŻURAW – 1 szt.
4) KONSTRUKCJA WYGRADZAJĄCA.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34999400-0 - Modele w skali

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144900-7 - Pojazdy elektryczne

37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

4.5.5.) Wartość części: 709756,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1186950,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1186950,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1186950,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany Andrzej Bałazy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6370119699

7.3.4) Miejscowość: Wolbrom Brzozówka

7.3.5) Kod pocztowy: 32-340

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1186950,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 907500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 907500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 907500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pait Consulting, Marek Pisarski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7261519874

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 92-103

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 907500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.