eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nasielsk › Przebudowa dróg gminnych: ul. Kazimierza Wielkiego oraz ul. Jadwigi Rostkowskiej w Nasielsku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-03-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych: ul. Kazimierza Wielkiego oraz ul. Jadwigi Rostkowskiej w Nasielsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NASIELSK

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji, Zamówień Publicznych i Programów Strukturalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377899

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Elektronowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Nasielsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-190

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@nasielsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nasielsk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/867577

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg gminnych: ul. Kazimierza Wielkiego oraz ul. Jadwigi Rostkowskiej w Nasielsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b7f0cbf-9ff9-11ee-948d-82b0c04ef850

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00246419

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00568802

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.28.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy dróg gminnych nr 240370W – ul. Kazimierza Wielkiego oraz drogi wewnętrznej - ul. Jadwigi Rostkowskiej.
W ramach zadania należy wykonać :
1) Droga gminna nr 240370W:
- jezdnia: nawierzchnia o szerokości 6,00 m, warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 4 cm, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o grubości 4 cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm, warstwa wzmacniająca z gruntu stabilizowanego cementem o grubości 10 cm;

- chodniki: lewostronny o długości 202,00 m i szerokości 2,00 m oraz prawostronny o długości 202,00 m i szerokości 2,00 m, nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 3-5 cm, warstwa wzmacniająca o grubości 10 cm z gruntu stabilizowanego cementem;

- zjazdy do posesji: nawierzchnia - warstwa ścieralna z kostki brukowej betonowej, grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 3-5 cm, podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o grubości 12 cm, warstwa wzmacniająco-wyrównująca o średniej grubości 10 cm z gruntu stabilizowanego cementem;

- kanalizacja deszczowa: woda opadowa oraz roztopowa odprowadzana za pomocą szczelnego systemu kanalizacji deszczowej o długości 184,50 m za pośrednictwem wpustów drogowych z osadnikami;
- oznakowanie pionowe: wg. projektu stałej organizacji ruchu drogowego.
Elementy planowane do wykonania: długość drogi: 202,00 m; chodniki i zjazdy: 202,00 m b.; w ramach zadania nie planuje się przebudowy skrzyżowań.
2) Droga wewnętrzna:
- jezdnia: nawierzchnia do pełnej szerokości 5.0m (6.0m poszerzenia na łukach) wykonana z mieszanki bitumicznej o grubościach: warstwa ścieralna 4 cm, warstwa wiążąca: 5 cm. Podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywem z kruszywa łamanego 0/31.5 mm, stabilizowanego mechanicznie o grubości: 20 cm.

- chodnik: jednostronny chodnik po prawej stronie jezdni o długości 329,18 m. b. i szerokości 2,00 m. Nawierzchnia chodnika z kostki betonowej grub. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 3 cm. Podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego 0/31.5 mm, stabilizowanego mechanicznie o grubości 10 cm,

- zjazdy do posesji: nawierzchnia z kostki betonowej ciemnoszarej grub. 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 3 cm. Podbudowa z mieszanki niezwiązanej z kruszywa łamanego 0/31.5 mm, stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm,

- pobocza: jednostronne pobocze po stronie lewej o długości 329,18 m.b. szerokości 0.75m i spadku jednostronnym 8%. Pobocze z mieszanki kruszyw niezwiązanych C50/30 o grubości 15 cm.,

- oznakowanie: wg. projektu stałej organizacji ruchu drogowego,

- kanalizacja deszczowa: odwodnienie drogi zapewnione będzie poprzez projektowane spadki poprzeczne i podłużne na tereny zieleni zlokalizowane wzdłuż drogi w granicach pasa drogowego
- usunięcie kolizji z siecią n.n. polegające na przestawieniu 2 słupów energetycznych z pasa projektowanej drogi,
- instalacja urządzeń oświetlenia drogowego,
- kanał technologiczny: przebieg kanału przewidziano wzdłuż projektowanej drogi. Profil kanału - KTu zostanie wykonany z jednej rury osłonowej RHDPE 110/6,3 oraz trzech rur światłowodowych RHDPE 40/3,7 i jednej prefabrykowanej wiązki mikrorur MTDB 45+7x12,
Elementy planowane do wykonania: długość drogi: 329,18 m; chodniki i zjazdy: 197,18 m.b.; pobocza i zjazdy: 329,18 m.b.; w ramach zadania nie planuje się przebudowy skrzyżowań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

34922100-7 - Oznakowanie drogowe

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2063633,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2063633,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2063633,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BAZ-BRUK Marek Bazylewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5681197270

7.3.3) Ulica: ul. Gen. Osińskiego 19

7.3.4) Miejscowość: Nasielsk

7.3.5) Kod pocztowy: 05-190

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1677750,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.