eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bodzentyn › Bezpieczne Góry Świętokrzyskie - budowa infrastruktury służącej wzmocnieniu bezpieczeństwa i jakości życia mieszkańców gmin Związku Gmin Gór Świętokrzyskich



Ogłoszenie z dnia 2023-06-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Bezpieczne Góry Świętokrzyskie – budowa infrastruktury służącej wzmocnieniu bezpieczeństwa i jakości życia mieszkańców gmin Związku Gmin Gór Świętokrzyskich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK GMIN GÓR ŚWIĘTOKRZYSKICH

1.2.) Oddział zamawiającego: Związek Gmin Gór Świętokrzyskich

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290877132

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Suchedniowska 3

1.4.2.) Miejscowość: Bodzentyn

1.4.3.) Kod pocztowy: 26-010

1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zggs@zggs.com.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zggs.com.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00246085

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-06-03

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00212454

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 3)

Przed zmianą:
Część 3 zamówienia obejmuje realizację zadania na terenie gminy Łączna, w terminie 18 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia (zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), pn. „Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla gminy Łączna”, w ramach którego Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do:
 rozbiórki istniejącego budynku magazynowego,
 wycięcia drzew i krzewów, nasadzenia pasa zieleni izolacyjnej,
 uporządkowania istniejącego zagospodarowania terenu,
 budowy punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) obejmującego: kontener socjalno-biurowo, budynek magazynowo – gospodarczy, w tym punkt napraw, wiatę magazynową, altanę edukacyjną, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, w tym przyłączem wodociągowym, zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej, kanalizacją deszczową, systemem oświetlenia zewnętrznego, monitoringiem, ogrodzeniem,
 dostawy niezbędnego wyposażenia PSZOK, w szczególności w pojemniki i kontenery do zbierania odpadów oraz osprzęt usprawniający funkcjonowanie PSZOK.

Po zmianie:
Część 3 zamówienia obejmuje realizację zadania na terenie gminy Łączna, w terminie 18 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia (zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), pn. „Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla gminy Łączna”, w ramach którego Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do:
 rozbiórki istniejącego budynku magazynowego,
 wycięcia drzew i krzewów, nasadzenia pasa zieleni izolacyjnej,
 uporządkowania istniejącego zagospodarowania terenu,
 budowy punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) obejmującego: kontener socjalno-biurowo, budynek magazynowo – gospodarczy, w tym punkt napraw, wiatę magazynową, altanę edukacyjną, wraz z infrastrukturą towarzyszącą, w tym przyłączem wodociągowym, zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej, kanalizacją deszczową, systemem oświetlenia zewnętrznego, monitoringiem, ogrodzeniem,
 dostawy niezbędnego wyposażenia PSZOK, w szczególności w pojemniki i kontenery do zbierania odpadów oraz osprzęt usprawniający funkcjonowanie PSZOK, w tym wyposażenie altany edukacyjnej.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 7)

Przed zmianą:
Część 7 zamówienia obejmuje realizację zadania na terenie gminy Suchedniów, w terminie 18 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia (zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), pn.: „Rozbudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy Suchedniów o windę dla osób niepełnosprawnych wraz z remontem elewacji i zagospodarowaniem terenu”, w ramach których Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do:
 rozbudowy budynku Urzędu Miasta i Gminy o windę dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
 wykonania robót wewnętrznych: klimatyzacji, wejścia głównego, wymiany i montażu drzwi zewnętrznych, ewakuacyjnych, wykonanie oddymiania, oświetlenia ewakuacyjnego,
 remontu elewacji,
 zmiany zagospodarowania terenu poprzez dostosowanie ciągów komunikacyjnych dla osób z niepełnosprawnościami i wydzielenie miejsc postojowych dla osób z niepełnosprawnościami, w tym: demontaż istniejących ciągów pieszych i budowę nowych ciągów, małej architektury i oświetlenia zewnętrznego,
 demontażu ogrodzenia od strony zachowaniem wraz z przesunięciem rzędu drzew w stronę zachodnią,
 rozbiórki garażu stalowego,
 demontaż dotychczasowego zadaszenia nad wejściem do budynku.

Po zmianie:
Część 7 zamówienia obejmująca realizację zadania na terenie gminy Suchedniów, w terminie 18 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia (zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego), pn.: Remont budynku Urzędu Miasta i Gminy Suchedniów, w ramach którego Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do:
a. realizacji robót budowlanych objętych dokumentacją projektową właściwą dla zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy Suchedniów o windę dla osób niepełnosprawnych wraz z remontem elewacji i zagospodarowaniem terenu”, z zastrzeżeniem wyłączenia następującego zakresu robót budowlanych objętych dokumentacją projektową:
 wybudowanie windy zewnętrznej wraz z automatyką i zasilaniem,
 wykonanie systemu oddymiania,
 montaż oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego,
 demontaż ogrodzenia,
 rozbiórka garażu blaszanego,
 wymiana witryny okiennej na klatce schodowej,
 wymiana barierki przy schodach wewnętrznych,
b. na podstawie opisu zakresu rzeczowego dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych wraz z wyposażeniem:
 opracowania dokumentacji projektowej remontu sali konferencyjnej i następcze wykonanie robót budowlanych objętych opracowaną dokumentacją projektową oraz dostarczenie wyposażenia,
 opracowania dokumentacji projektowej dla nowego wejścia do budynku Urzędu Miasta i Gminy dostosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i następcze wykonanie robót budowlanych objętych opracowaną dokumentacją projektową,
 opracowania dokumentacji projektowej dla instalacji monitoringu wraz z wymianą rejestratora oraz montażem kamer na elewacji budynku oraz następcze wykonanie prac instalacyjnych i montażowych objętych opracowaną dokumentacją projektową,
 opracowania dokumentacji projektowej dla zasilania i montażu oświetlenia LED na elewacji budynku oraz następcze wykonanie prac instalacyjnych i montażowych objętych opracowaną dokumentacją projektową.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.6. Główny kod CPV (Część zamówienia nr 7)

Przed zmianą:
Przebudowa budynków

Po zmianie:
Roboty remontowe i renowacyjne

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dot.
A. zdolności finansowej lub ekonomicznej:
Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na poziomie nie mniejszym niż:
a. dla Części 1 zamówienia: Budowa budynku przedszkola wraz z instalacjami wewnętrznymi i niezbędnymi urządzeniami budowlanymi w msc. Krajno – 500.000,00 złotych
b. dla Części 2 zamówienia: Budowa budynku archiwum zakładowego wraz z instalacjami wewnętrznymi: wod-kan, c.o. i elektryczną w msc. Łagów – 400.000,00 złotych
c. dla Części 3 zamówienia: Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla gminy Łączna – 400.000,00 złotych
d. dla Części 4 zamówienia: Budowa budynku świetlicy wiejskiej w msc. Bartoszowiny – 500.000,00 złotych
e. dla Części 5 zamówienia: Budowa budynku garażowego w msc. Nowa Słupia – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
f. dla Części 6 zamówienia: Budowa świetlicy wiejskiej w msc. Sarnia Zwola – 450.000,00
g. dla Części 7 zamówienia: Rozbudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy Suchedniów o windę dla osób niepełnosprawnych wraz z remontem elewacji i zagospodarowaniem terenu – 250.000,00 złotych
h. dla Części 8 zamówienia: Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie gminy Bodzentyn – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
i. dla Części 9 zamówienia: Budowa sieci napowietrznych oświetleń ulicznych na terenie gminy Masłów – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
j. dla Części 10 zamówienia: Przebudowa dróg na terenie gminy Masłów: 200.000,00 złotych
k. dla Części 11 zamówienia: Remont odcinka drogi Warszówek-Rzepin Kolonia – 450.000,00 złotych
l. dla Części 12 zamówienia: Dostawa dwóch średnich samochodów ratowniczo-gaśniczych – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
m. dla Części 13 zamówienia: Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
n. dla Części 14 zamówienia: Dostawa samochodu ciężarowego – wywrotki wraz z wyposażeniem – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
o. dla Części 15 zamówienia: Dostawa dwóch autobusów szkolnych – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

W przypadku posiadania przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej wyrażonych w walucie innej niż waluta polska (waluta obca), Zamawiający przeliczy środki finansowe lub wartość zdolności kredytowej wyrażonych w walucie obcej na złote polskie według średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia dot. postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych.

B. zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej:
a. dla Części 1 zamówienia: Budowa budynku przedszkola wraz z instalacjami wewnętrznymi i niezbędnymi urządzeniami budowlanymi w msc. Krajno:
 jedną inwestycję polegającą na budowie, nadbudowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego wraz z zagospodarowaniem terenu, o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 złotych brutto

b. dla Części 2 zamówienia: Budowa budynku archiwum zakładowego wraz z instalacjami wewnętrznymi: wod-kan, c.o. i elektryczną w msc. Łagów:
 jedną inwestycję polegającą na budowie, nadbudowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego wraz z zagospodarowaniem terenu, o wartości nie mniejszej niż 800.000,00 złotych brutto

c. dla Części 3 zamówienia: Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla gminy Łączna:
 jedną inwestycję polegającą na budowie lub przebudowie budynku lub obiektu budowlanego/obiektów budowlanych o lekkiej konstrukcji stalowej, kontenerowej lub prefabrykowanej, o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 złotych brutto

d. dla Części 4 zamówienia: Budowa budynku świetlicy wiejskiej w msc. Bartoszowiny:
 jedną inwestycję polegającą na budowie, budowie, nadbudowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu, o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 złotych brutto

e. dla Części 5 zamówienia: Budowa budynku garażowego w msc. Nowa Słupia – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

f. dla Części 6 zamówienia: Budowa świetlicy wiejskiej w msc. Sarnia Zwola:
 jedną inwestycję polegającą na budowie, nadbudowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu, o wartości nie mniejszej niż 900.000,00 złotych brutto, wykonaną w formule „zaprojektuj i wybuduj”,
ewentualnie:
 jedną inwestycję polegającą na budowie, nadbudowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu, o wartości nie mniejszej niż 900.000,00 złotych brutto oraz jedną dokumentację projektową wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę polegającą na budowie, nadbudowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu

g. dla Części 7 zamówienia: Rozbudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy Suchedniów o windę dla osób niepełnosprawnych wraz z remontem elewacji i zagospodarowaniem:
 jedną inwestycję polegającą na budowie, nadbudowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu, o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 złotych brutto, z zastrzeżeniem że inwestycja ta obejmowała wykonanie dźwigu (windy) przystosowanego dla osób z niepełnosprawnością ruchową (dostawa i montaż dźwigu w ramach realizacji inwestycji)

h. dla Części 8 zamówienia: Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie gminy Bodzentyn – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

i. dla Części 9 zamówienia: Budowa sieci napowietrznych oświetleń ulicznych na terenie gminy Masłów – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

j. dla Części 10 zamówienia: Przebudowa dróg na terenie gminy Masłów:
 jedną inwestycję polegającą na budowie, odbudowie, przebudowie lub remoncie drogi o klasie technicznej D lub wyższej, o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 złotych brutto

k. dla Części 11 zamówienia: Remont odcinka drogi Warszówek-Rzepin Kolonia – 450.000,00 złotych
 jedną inwestycję polegającą na budowie, odbudowie, przebudowie lub remoncie drogi o klasie technicznej D lub wyższej, o wartości nie mniejszej niż 450.000,00 złotych brutto

l. dla Części 12 zamówienia: Dostawa dwóch średnich samochodów ratowniczo-gaśniczych – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

m. dla Części 13 zamówienia: Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

n. dla Części 14 zamówienia: Dostawa samochodu ciężarowego – wywrotki wraz z wyposażeniem – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

o. dla Części 15 zamówienia: Dostawa dwóch autobusów szkolnych – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

Zamawiający wyjaśnia, że użyte w warunku udziału w postępowaniu określenia „budynku użyteczności publicznej”, „budynku zamieszkania zbiorowego” i „budynku mieszkalnego wielorodzinnego” odpowiadają definicjom zawartym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.

Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dot.
A. zdolności finansowej lub ekonomicznej:
Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na poziomie nie mniejszym niż:
a. dla Części 1 zamówienia: Budowa budynku przedszkola wraz z instalacjami wewnętrznymi i niezbędnymi urządzeniami budowlanymi w msc. Krajno – 500.000,00 złotych
b. dla Części 2 zamówienia: Budowa budynku archiwum zakładowego wraz z instalacjami wewnętrznymi: wod-kan, c.o. i elektryczną w msc. Łagów – 300.000,00 złotych
c. dla Części 3 zamówienia: Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla gminy Łączna – 400.000,00 złotych
d. dla Części 4 zamówienia: Budowa budynku świetlicy wiejskiej w msc. Bartoszowiny – 300.000,00 złotych
e. dla Części 5 zamówienia: Budowa budynku garażowego w msc. Nowa Słupia – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
f. dla Części 6 zamówienia: Budowa świetlicy wiejskiej w msc. Sarnia Zwola – 150.000,00
g. dla Części 7 zamówienia: Remont budynku Urzędu Miasta i Gminy Suchedniów – 250.000,00 złotych
h. dla Części 8 zamówienia: Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie gminy Bodzentyn – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
i. dla Części 9 zamówienia: Budowa sieci napowietrznych oświetleń ulicznych na terenie gminy Masłów – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
j. dla Części 10 zamówienia: Przebudowa dróg na terenie gminy Masłów: 200.000,00 złotych
k. dla Części 11 zamówienia: Remont odcinka drogi Warszówek-Rzepin Kolonia – 450.000,00 złotych
l. dla Części 12 zamówienia: Dostawa dwóch średnich samochodów ratowniczo-gaśniczych – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
m. dla Części 13 zamówienia: Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
n. dla Części 14 zamówienia: Dostawa samochodu ciężarowego – wywrotki wraz z wyposażeniem – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
o. dla Części 15 zamówienia: Dostawa dwóch autobusów szkolnych – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

W przypadku posiadania przez Wykonawcę środków finansowych lub zdolności kredytowej wyrażonych w walucie innej niż waluta polska (waluta obca), Zamawiający przeliczy środki finansowe lub wartość zdolności kredytowej wyrażonych w walucie obcej na złote polskie według średniego kursu walut NBP z dnia opublikowania ogłoszenia dot. postępowania w Biuletynie Zamówień Publicznych.

B. zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował w sposób należyty co najmniej:
a. dla Części 1 zamówienia: Budowa budynku przedszkola wraz z instalacjami wewnętrznymi i niezbędnymi urządzeniami budowlanymi w msc. Krajno:
 jedną inwestycję polegającą na budowie, nadbudowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego wraz z zagospodarowaniem terenu, o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 złotych brutto

b. dla Części 2 zamówienia: Budowa budynku archiwum zakładowego wraz z instalacjami wewnętrznymi: wod-kan, c.o. i elektryczną w msc. Łagów:
 jedną inwestycję polegającą na budowie, nadbudowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego wraz z zagospodarowaniem terenu, o wartości nie mniejszej niż 550.000,00 złotych brutto

c. dla Części 3 zamówienia: Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla gminy Łączna:
 jedną inwestycję polegającą na budowie lub przebudowie budynku lub obiektu budowlanego/obiektów budowlanych o lekkiej konstrukcji stalowej, kontenerowej lub prefabrykowanej, o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 złotych brutto

d. dla Części 4 zamówienia: Budowa budynku świetlicy wiejskiej w msc. Bartoszowiny:
 jedną inwestycję polegającą na budowie, budowie, nadbudowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu, o wartości nie mniejszej niż 600.000,00 złotych brutto

e. dla Części 5 zamówienia: Budowa budynku garażowego w msc. Nowa Słupia – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

f. dla Części 6 zamówienia: Budowa świetlicy wiejskiej w msc. Sarnia Zwola:
 jedną inwestycję polegającą na budowie, nadbudowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu, o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 złotych brutto, wykonaną w formule „zaprojektuj i wybuduj”,
ewentualnie:
 jedną inwestycję polegającą na budowie, nadbudowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu, o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 złotych brutto oraz jedną dokumentację projektową wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę polegającą na budowie, nadbudowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu

g. dla Części 7 zamówienia: Remont budynku Urzędu Miasta i Gminy Suchedniów:
 jedną inwestycję polegającą na budowie, nadbudowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej, budynku zamieszkania zbiorowego lub budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z zagospodarowaniem terenu, o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 złotych brutto, z zastrzeżeniem że inwestycja ta obejmowała wykonanie dźwigu (windy) przystosowanego dla osób z niepełnosprawnością ruchową (dostawa i montaż dźwigu w ramach realizacji inwestycji)

h. dla Części 8 zamówienia: Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie gminy Bodzentyn – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

i. dla Części 9 zamówienia: Budowa sieci napowietrznych oświetleń ulicznych na terenie gminy Masłów – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

j. dla Części 10 zamówienia: Przebudowa dróg na terenie gminy Masłów:
 jedną inwestycję polegającą na budowie, odbudowie, przebudowie lub remoncie drogi o klasie technicznej D lub wyższej, o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 złotych brutto

k. dla Części 11 zamówienia: Remont odcinka drogi Warszówek-Rzepin Kolonia – 450.000,00 złotych
 jedną inwestycję polegającą na budowie, odbudowie, przebudowie lub remoncie drogi o klasie technicznej D lub wyższej, o wartości nie mniejszej niż 450.000,00 złotych brutto

l. dla Części 12 zamówienia: Dostawa dwóch średnich samochodów ratowniczo-gaśniczych – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

m. dla Części 13 zamówienia: Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

n. dla Części 14 zamówienia: Dostawa samochodu ciężarowego – wywrotki wraz z wyposażeniem – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie

o. dla Części 15 zamówienia: Dostawa dwóch autobusów szkolnych – Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

Zamawiający wyjaśnia, że użyte w warunku udziału w postępowaniu określenia „budynku użyteczności publicznej”, „budynku zamieszkania zbiorowego” i „budynku mieszkalnego wielorodzinnego” odpowiadają definicjom zawartym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta w danej Części zamówienia została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 2 poniżej, aktualnych na dzień ich złożenia.
2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącym:
A. zdolności finansowej lub ekonomicznej (dot. Części 1 – 4, Części 6, Części 7, Części 10 i Części 11) – informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.

B. zdolności technicznej lub zawodowej (dot. Części 1 – 4, Części 6, Części 7, Części 10 i Części 11) – wykazu inwestycji (a w Części 6 – inwestycji lub inwestycji i dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu (w przypadku Części 7 – wskazania, czy w ramach realizacji inwestycji Wykonawca zrealizował także dostawę i montaż dźwigu), a gdy dotyczy – formuły, w jakiej inwestycja została wykonana, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowalne zostały wykonane., sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ Do wykazu inwestycji Wykonawca załącza dowody określające, czy te inwestycje zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego inwestycje zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.

Po zmianie:
1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta w danej Części zamówienia została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt. 2 poniżej, aktualnych na dzień ich złożenia.
2. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dotyczącym:
A. zdolności finansowej lub ekonomicznej (dot. Części 1 – 4, Części 6, Części 7, Części 10 i Części 11) – informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.

B. zdolności technicznej lub zawodowej (dot. Części 1 – 4, Części 6, Części 7, Części 10 i Części 11) – wykazu inwestycji (a w Części 6 – inwestycji lub inwestycji i dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem decyzji pozwolenia na budowę) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, a gdy dotyczy – formuły, w jakiej inwestycja została wykonana, wartości, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty budowalne zostały wykonane., sporządzonego wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SWZ Do wykazu inwestycji Wykonawca załącza dowody określające, czy te inwestycje zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego inwestycje zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
a. dla Części 1 zamówienia: „Budowa budynku przedszkola wraz z instalacjami wewnętrznymi i niezbędnymi urządzeniami budowlanymi w msc. Krajno” – 20.000,00 złotych
b. dla Części 2 zamówienia: „Budowa budynku archiwum zakładowego wraz z instalacjami wewnętrznymi: wod-kan, c.o. i elektryczną w msc. Łagów” – 12.000,00 złotych
c. dla Części 3 zamówienia: „Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla gminy Łączna” – 12.000,00 złotych
d. dla Części 4 zamówienia: „Budowa budynku świetlicy wiejskiej w msc. Bartoszowiny” – 20.000,00 złotych
e. dla Części 5 zamówienia: „Budowa budynku garażowego w msc. Nowa Słupia – 5.000,00 złotych
f. dla Części 6 zamówienia: „Budowa świetlicy wiejskiej w msc. Sarnia Zwola” – 15.000,00
g. dla Części 7 zamówienia: „Rozbudowa budynku Urzędu Miasta i Gminy Suchedniów o windę dla osób niepełnosprawnych wraz z remontem elewacji i zagospodarowaniem terenu” – 7.000,00 złotych
h. dla Części 8 zamówienia: Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie gminy Bodzentyn – 4.500,00 złotych
i. dla Części 9 zamówienia: Budowa sieci napowietrznych oświetleń ulicznych na terenie gminy Masłów – 3.500,00 złotych
j. dla Części 10 zamówienia: Przebudowa dróg na terenie gminy Masłów: 7.000,00 złotych
k. dla Części 11 zamówienia: „Remont odcinka drogi Warszówek-Rzepin Kolonia” – 15.000,00 złotych
l. dla Części 12 zamówienia: „Dostawa dwóch średnich samochodów ratowniczo-gaśniczych” – 15.000,00 złotych,
m. dla Części 13 zamówienia: „Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego” – 12.000,00 złotych,
n. dla Części 14 zamówienia: „Dostawa samochodu ciężarowego – wywrotki wraz z wyposażeniem” – 3.500,00
o. dla Części 15 zamówienia: „Dostawa dwóch autobusów szkolnych” – 10.000,00 złotych.
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 i art. 98ust. 2 PZP.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy, tj. w:
a. pieniądzu,
b. gwarancjach bankowych
c. gwarancjach ubezpieczeniowych,
d. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, numer rachunku: 91 8493 0004 0090 0907 8155 0022, wskazując w tytule przelewu dane umożliwiające identyfikację zabezpieczanej oferty (określenie Wykonawcy, oznaczenie postępowania, oznaczenie Części zamówienia, której dot. wpłacane wadium). Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w ust. 3 lit. b – d powyżej Wykonawca przekazuje w oryginale, w postaci elektronicznej, z zastrzeżeniem zachowania form prawnych wymaganych przez przepisy bezwzględnie obowiązującego prawa.
6. Szczegółowe informacje nt. wadium znajdują się w Dziale III - "Warunki zamówienia" Rozdziale 6 - "Wadium" SWZ.

Po zmianie:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
a. dla Części 1 zamówienia: „Budowa budynku przedszkola wraz z instalacjami wewnętrznymi i niezbędnymi urządzeniami budowlanymi w msc. Krajno” – 20.000,00 złotych
b. dla Części 2 zamówienia: „Budowa budynku archiwum zakładowego wraz z instalacjami wewnętrznymi: wod-kan, c.o. i elektryczną w msc. Łagów” – 12.000,00 złotych
c. dla Części 3 zamówienia: „Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych dla gminy Łączna” – 12.000,00 złotych
d. dla Części 4 zamówienia: „Budowa budynku świetlicy wiejskiej w msc. Bartoszowiny” – 20.000,00 złotych
e. dla Części 5 zamówienia: „Budowa budynku garażowego w msc. Nowa Słupia – 5.000,00 złotych
f. dla Części 6 zamówienia: „Budowa świetlicy wiejskiej w msc. Sarnia Zwola” – 10.000,00
g. dla Części 7 zamówienia: „Remont budynku Urzędu Miasta i Gminy Suchedniów” – 7.000,00 złotych
h. dla Części 8 zamówienia: Przebudowa dróg wewnętrznych na terenie gminy Bodzentyn – 4.500,00 złotych
i. dla Części 9 zamówienia: Budowa sieci napowietrznych oświetleń ulicznych na terenie gminy Masłów – 3.500,00 złotych
j. dla Części 10 zamówienia: Przebudowa dróg na terenie gminy Masłów: 7.000,00 złotych
k. dla Części 11 zamówienia: „Remont odcinka drogi Warszówek-Rzepin Kolonia” – 15.000,00 złotych
l. dla Części 12 zamówienia: „Dostawa dwóch średnich samochodów ratowniczo-gaśniczych” – 15.000,00 złotych,
m. dla Części 13 zamówienia: „Dostawa ciężkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego” – 12.000,00 złotych,
n. dla Części 14 zamówienia: „Dostawa samochodu ciężarowego – wywrotki wraz z wyposażeniem” – 3.500,00
o. dla Części 15 zamówienia: „Dostawa dwóch autobusów szkolnych” – 10.000,00 złotych.
2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymywać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 i art. 98ust. 2 PZP.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy, tj. w:
a. pieniądzu,
b. gwarancjach bankowych
c. gwarancjach ubezpieczeniowych,
d. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, numer rachunku: 91 8493 0004 0090 0907 8155 0022, wskazując w tytule przelewu dane umożliwiające identyfikację zabezpieczanej oferty (określenie Wykonawcy, oznaczenie postępowania, oznaczenie Części zamówienia, której dot. wpłacane wadium). Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany kwotą wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w ust. 3 lit. b – d powyżej Wykonawca przekazuje w oryginale, w postaci elektronicznej, z zastrzeżeniem zachowania form prawnych wymaganych przez przepisy bezwzględnie obowiązującego prawa.
6. Szczegółowe informacje nt. wadium znajdują się w Dziale III - "Warunki zamówienia" Rozdziale 6 - "Wadium" SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-06-05 09:00

Po zmianie:
2023-06-19 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-06-05 10:00

Po zmianie:
2023-06-19 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-07-04

Po zmianie:
2023-07-18

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.