eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gościno › Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gościno w 2021 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gościno w 2021 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO GOŚCINO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330044074

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. IV Dywizji Wojska Polskiego 63

1.5.2.) Miejscowość: Gościno

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-120

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: (0-94)3512517

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goscino@szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goscino.szczecinek.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_goscino/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gościno w 2021 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9af0aa7c-fb24-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00245650

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00081736/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Naprawa i konserwacja dróg na terenie Nadleśnictwa Gościno.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151131/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 670000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na naprawie i konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gościno w roku 2021 - część 1: Droga leśna – ppoż. nr 26 w Leśnictwie Wierzchomino L11090005, Droga leśna - ppoż. nr 14 w Leśnictwie Międzyrzecze L11090172, Droga leśna - ppoż. nr 19 w Leśnictwie Świelubie L11090069, Droga leśna - ppoż. nr 3 w Leśnictwie Sławoborze L11090138, Droga leśna - ppoż. nr 4 w Leśnictwie Sławoborze L11090129, Droga leśna - ppoż. nr 5 w Leśnictwie Słowenkowo L11090119, Droga leśna - ppoż. nr 9 w Leśnictwie Trzynik L11090111, Droga leśna - ppoż. nr 10 w Leśnictwie Trzynik L11090116.
Zakres zadania obejmuje: zerwanie nawierzchni, podbudowy ze skruszeniem na miejscu, przemieszczaniu wierzchniej warstwy drogi na głębokość 5 – 30 cm (licząc od niwelety warstwy ścieralnej, biorąc pod uwagę grubość istniejącej warstwy), w technologii kruszenia i mieszania na miejscu, dowiezienie i uzupełnienie brakującego kruszywa o granulacji 0-31,5 mm, profilowanie i zagęszczenie nawierzchni drogowej, odtworzenie rowów i poboczy.
Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIORB) – zał. nr. 11 do SWZ, uproszczony kosztorys ofertowy odrębnie dla każdej części – zał. nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 304000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na naprawie i konserwacji dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Gościno w roku 2021 - część 2: Droga leśna L11090053 w Leśnictwie Świelubie, Droga leśna L11090107 w Leśnictwie Lepino, Droga leśna L11090097 w Leśnictwie Lepino, Droga leśna L11090040 w Leśnictwie Włościbórz, Droga leśna L11090074 w Leśnictwie Świelubie, Droga leśna L11090188 w Leśnictwie Rzesznikowo, Droga leśna L11090072 w Leśnictwie Pobłocie, Droga leśna L11090106 w Leśnictwie Lepino - Sławoborze, Droga leśna L11090010 w Leśnictwie Strachomino, Droga leśna L11090170 w Leśnictwie Międzyrzecze, Droga leśna L11090189 w Leśnictwie Międzyrzecze, Droga leśna L11090080 w Leśnictwie Lepino, Droga leśna L11090143 w Leśnictwie Słowenkowo, Droga leśna L11090146 w Leśnictwie Słowenkowo, Droga leśna L11090140 w Leśnictwie Słowenkowo.
Zakres zadania obejmuje: zerwanie nawierzchni, podbudowy ze skruszeniem na miejscu, przemieszczaniu wierzchniej warstwy drogi na głębokość 5 – 30 cm (licząc od niwelety warstwy ścieralnej, biorąc pod uwagę grubość istniejącej warstwy), w technologii kruszenia i mieszania na miejscu, dowiezienie i uzupełnienie brakującego kruszywa o granulacji 0-31,5 mm, profilowanie i zagęszczenie nawierzchni drogowej, odtworzenie rowów i poboczy.
Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określa Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWIORB) – zał. nr. 11 do SWZ, uproszczony kosztorys ofertowy odrębnie dla każdej części – zał. nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 366000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 369918,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369918,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 369918,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zako Trade Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362429926

7.3.3) Ulica: Pawła Wasznika 5

7.3.4) Miejscowość: Czaplinek

7.3.5) Kod pocztowy: 78-550

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 369918,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 457809,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 457809,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 457809,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zako Trade Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362429926

7.3.3) Ulica: Pawła Wasznika 5

7.3.4) Miejscowość: Czaplinek

7.3.5) Kod pocztowy: 78-550

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 457809,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 65 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający zgodnie z art. 223 ust 2 pkt 3 Pzp dokonał poprawienia w ofercie zakwestionowanych pozycji kosztorysu jako innej omyłki polegającej na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodującej istotnych zmian w treści oferty i otrzymał zgodę Wykonawcy na dokonanie poprawki zgodnie z art. 223 ust. 3 Pzp. Zamawiający zwiększył kwotę jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty /oferty z najniższą ceną.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.