eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieżuń › Remont ul. Andrzeja Zamoyskiego łączącej drogę wojewódzką nr 561 z drogą wojewódzką nr 541



Ogłoszenie z dnia 2023-06-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont ul. Andrzeja Zamoyskiego łączącej drogę wojewódzką nr 561 z drogą wojewódzką nr 541

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bieżuń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130377913

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 2

1.5.2.) Miejscowość: Bieżuń

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-320

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48236578056

1.5.8.) Numer faksu: +48236578039

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@biezun.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.biezun.nv.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/umig_biezun

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont ul. Andrzeja Zamoyskiego łączącej drogę wojewódzką nr 561 z drogą wojewódzką nr 541

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b329a066-ee4f-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00245521

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00012871/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont ul. Andrzeja Zamoyskiego łączącej drogę wojewódzką nr 561 z drogą wojewódzką nr 541

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00207521

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PRZPiFP.271.1.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1855121,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont ul. Andrzeja Zamoyskiego łączącej drogę wojewódzką nr 561 z drogą wojewódzką nr 541
Zakres robót obejmuje:
- roboty rozbiórkowe (nawierzchnie, elementy drogowe, elementy kanalizacji deszczowej),
- roboty ziemne (wykopy, nasypy),
- regulacja pionowa studzienek urządzeń istniejących instalacji podziemnych,
- budowa (odtworzenia) elementów kanalizacji deszczowej,
- wykonanie warstw podbudowy nawierzchni drogowych,
- wykonanie nawierzchni i elementów drogowych,
- oznakowanie pionowe,
- oznakowanie poziome,
- urządzenia bezpieczeństwa ruchu drogowego (bariery łańcuchowe),
- roboty wykończeniowe (plantowanie terenu)
-inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ:
Załącznik nr 10 do SWZ - projekt zgłoszeniowy
Załącznik nr 11 do SWZ – przedmiar robót
Załącznik nr 12 do SWZ – STWiOR
Załącznik nr 13 do SWZ – stała organizacja ruchu
Uwaga załączony przedmiar robót jest materiałem pomocniczym do wyliczenia ceny ryczałtowej oferty, a ewentualne nieujęte w nim elementy robót wynikające z projektu, specyfikacji technicznej nie mogą stanowić podstawy do żądania przez Wykonawcę dodatkowego wynagrodzenia.
Inwestycja dofinansowana jest ze środków budżetu Województwa Mazowieckiego

3.2 Roboty będące przedmiotem umowy należy wykonać z należytą starannością zgodnie z przedmiarem robót, projektem zgłoszeniowym, stała organizacją ruchu, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót obowiązującymi przepisami, normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót.
3.3 Materiały stosowane przez Wykonawcę podczas realizacji przedmiotu zamówienia powinny być fabrycznie nowe i odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie zgodnie z ustawą Prawo budowlane.
3.4 Wymagany minimalny okres rękojmi na wykonane roboty budowlane wynosi 36 miesięcy. Okres rękojmi równy jest okresowi gwarancji.
3.5 Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i wprowadzenia czasowej organizacji ruchu na czas wykonywanych robót. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania użytkowników drogi o długości odcinka, na którym prowadzone będą roboty oraz konieczność przestrzegania tymczasowych warunków ruchu. Oznakowanie powinno być zgodnie z projektem czasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót.
3.6 W czasie wykonywania robót wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, zainstalować i obsługiwać wszystkie tymczasowe urządzenia zabezpieczające, takie jak: znaki drogowe, światła ostrzegawcze, sygnały zapory itp. zapewniając w ten sposób bezpieczeństwo pojazdów i pieszych. Wykonawca zapewni stałe warunki widoczności.


3.7 Za bezpieczeństwo na terenie, na którym wykonywane będą roboty od chwili rozpoczęcia robót aż do zakończenia realizacji inwestycji (zakończonej protokołem odbioru) odpowiedzialny będzie Wykonawca
3.8 Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej robót.
3.9 Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do wprowadzenia stałej organizacji ruchu.


Jeżeli w trakcie wykonywania robót wystąpi kolizja z istniejącą infrastrukturą techniczną to po wykonaniu robót należy przywrócić stan pierwotny.

3.10 Warunki realizacji robót:
3.10.1 Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty w sposób bezpieczny, nie stwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Wykonawca jest odpowiedzialny za zagospodarowanie powstałych podczas realizacji zadania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach oraz ustawa Prawo ochrony środowiska.
3.10.2 Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność wykonania z dokumentacją przetargową, zaleceniami osób nadzorujących, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi wykonania robót oraz sztuką budowlaną. Do wbudowania mogą być użyte materiały i urządzenia odpowiadające wymogom wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz zgodnie z obowiązującymi normami.
3.10.3 Każda zmiana technologiczna wykonania robót z inicjatywy Wykonawcy, wymaga akceptacji projektanta oraz Zamawiającego. Koszt wprowadzenia zmian obciąża Wykonawcę.
3.10.4 Do zakresu robót i obowiązków wykonawcy przedmiotu zamówienia w ramach ceny ryczałtowej wchodzić będzie również:
a) organizacja i zagospodarowanie placu budowy wraz z zapleczem budowy,
b) zorganizowanie dojazdu, doprowadzenie mediów dla potrzeb placu budowy,
c) zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich,
d) nadzór nad mieniem i ubezpieczenie budowy,
e) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac,
f) koszt wywozu, składowania i utylizacji odpadów (jeżeli dotyczy)
g) prowadzenie robót w sposób bezpieczny,
h) uwzględnienie miejsca, odległości, kosztu wywozu, składowania i utylizacji odpadów,
i) wykonanie niezbędnych prób badań, uzgodnień nadzorów i odbiorów,
j) wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
k) natychmiastowe usunięcie wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez wykonawcę w trakcie realizacji robót,
l) zasilenie placu budowy w wodę i energię,
ł) demontaż obiektów tymczasowych i uporządkowanie terenu po zakończeniu robót.

3.11 Wykonawca zobowiązany jest na trzy dni przed podpisaniem umowy do dostarczenia zamawiającemu kosztorysu ofertowego (zgodnego z ceną podaną w formularzu ofertowym),
Kosztorys należy opracować na podstawie przedmiaru robót (podanych w przedmiarze podstaw ustalenia cen) z uwzględnieniem wszystkich dodatkowych robót i kosztów niezbędnych do wykonania zadania, a nie ujętych w przedmiarze robót. Wykonawca nie ma obowiązku dołączania do oferty kosztorysu ofertowego. Brak załączonego do oferty kosztorysu ofertowego nie stanowi podstawy odrzucenia oferty.
3.12 Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie w/w wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

3.13 W przypadku gdyby w dokumentacji przetargowej, przedmiarach robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, SWZ Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia źródła lub szczególnego procesu które mogłyby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów należy to traktować wyłącznie jako rozwiązanie przykładowe określające standard odnośnie minimalnych parametrów technicznych, jakościowych oczekiwanych materiałów i urządzeń, stanowią one wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia i nie mają na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy Pzp dopuszcza zastosowanie materiałów, urządzeń, produktów równoważnych. Wszystkie materiały, urządzenia czy rozwiązania równoważne w stosunku do materiału, urządzenia, produktu wskazanego jako przykładowy musza być co najmniej tej samej wytrzymałości, trwałości, co najmniej o parametrach technicznych materiałów i urządzeń jeśli zostały określone w dokumentacji, muszą posiadać stosowne atesty, aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania, musza spełniać te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa, konstrukcji. Do wykonawcy należy potwierdzenie równoważności.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, Wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.

3.14 Materiał z rozbiórki drogi należy do Zamawiającego. Jeżeli jakieś materiały z rozbiórki Inspektor nadzoru wraz z Zamawiającym zakwalifikują jako odpady, Wykonawca będzie miał obowiązek wywieźć je i zutylizować na własny koszt zgodnie z obowiązującym prawem w tym zakresie. Jeśli materiały z rozbiórki zostaną zakwalifikowane do odzysku Wykonawca będzie miał obowiązek złożyć je na terenie wskazanym przez Zamawiającego lub wywieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego (do 15 km)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45233320-8 - Fundamentowanie dróg

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45233221-4 - Malowanie nawierzchi

45233292-2 - Instalowanie urządzeń ochronnych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2022 poz. 1710 z późn. zm.) „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielnie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263” W myśl art. 263 Pzp jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców oraz wybrać najkorzystniejszą ofertę albo unieważnić postępowanie.

Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu oferty złożył jeden wykonawca:
Oferta nr 1: Artur Hausman Zakład Projektowo – Wykonawczy Usług WOD-KAN; CO: Gazu
„ART-HAUS”, ul. Okólna 33, 06-500 Mława za cenę 2 000 229,00 zł, okres rękojmi 60 miesięcy

Wykonawca po terminie wyznaczonym przez Zamawiającego zakwestionował poprawienie omyłki, o której mowa w art. 233 ust. 2 pkt 3, jednocześnie oświadczył, że nie przystąpi do podpisania umowy. W związku z tym Zamawiający unieważnia postępowanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.