Ogłoszenie z dnia 2022-07-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00146387/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-05
- 2022/BZP 00156527/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-12
- 2022/BZP 00165675/01 - Modyfikacja z dnia 2022-05-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Urzędu Miejskiego
w Pniewach przy ul. Dworcowej 37
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PNIEWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258247
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 37
1.5.2.) Miejscowość: Pniewy
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-045
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pniewy.wlkp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pniewy.wlkp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Urzędu Miejskiegow Pniewach przy ul. Dworcowej 37
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e071f9fe-cc62-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245496
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001156/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Wymianą instalacji centralnego ogrzewania w budynku Urzędu Miejskiego Pniewy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146387/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BS.271.2.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Remont instalacji centralnego ogrzewania
w budynku Urzędu Miejskiego w Pniewach przy ul. Dworcowej 37
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych określonych zgodnie z dokumentacją – Projekt Wykonawczy remontu instalacji centralnego ogrzewania w budynku Urzędu Miejskiego Pniewy przy ul. Dworcowej 37 oraz ze złożoną ofertą.
2. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni roboczych od podpisania, a przed rozpoczęciem prac, do przedstawienia harmonogramu realizacji prac- załącznik
nr 2 do umowy.
3. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest wykonywać zgodnie z załączonym kosztorysem ofertowym, opracowanym na podstawie projektu technicznego, następujące prace instalacyjno-budowlane:
a) przygotowawcze, rozbiórkowe i demontażowe (demontaż rurociągu miedzianego i stalowego, oraz grzejników),
b) montaż rurociągów,
c) płukanie grzejników,
d) montaż nowych grzejników,
e) płukanie instalacji centralnego ogrzewania,
f) wykonanie próby szczelności instalacji,
g) wykonanie próby z regulacją instalacji centralnego ogrzewania
(na gorąco).
Należy wycenić wszystkie pozycje kosztorysowe zgodnie z przedmiarem.
Informacja dotycząca prowadzenia robót:
1. Prace demontażowe mogą być prowadzone, po godzinach funkcjonowania urzędu, tj.:
a. w dni powszednie w godzinach 16.00 – 21.00
b. w soboty w godzinach 7.00 – 18.00
2. Demontaż winien odbywać się w sposób niezakłócający normalnej obsługi i bezpieczeństwa klientów oraz pracowników Urzędu Miejskiego Pniewy przy
ul. Dworcowej 37.
3. Zdemontowane grzejniki do ponownego montażu można składować jedynie we wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji. Niedopuszczalne jest składowanie ich w budynku w ciągach komunikacyjnych.
4. Zamawiający wskaże pomieszczenie w garażu – Pniewy, ul. Dr Felickiego 23, gdzie Wykonawca będzie mógł składować materiały do realizacji zadania.
5. Materiał rozbiórkowy należy niezwłocznie usunąć z budynku i przyległego parkingu. Niedopuszczalne jest magazynowanie, pozostawianie materiałów rozbiórkowych i tych do wbudowania w ciągach komunikacyjnych oraz na parkingu przy urzędzie. Z uwagi na funkcjonowanie urzędu podczas prowadzonego remontu mogłoby to grozić wypadkiem pracowników lub klientów urzędu.
6. Prace montażowe zaplanować tak, by maksymalnie umożliwić pracę urzędu – obsługa klientów oraz praca na sprzęcie biurowym i komputerowym.
7. Wykonawca winien tak wydzielić poszczególne „pola pracy”, by Zamawiający mógł je przygotować – tj. opróżnić ze sprzętu wrażliwego na kurz i pył, zabezpieczyć dokumenty, zapewnić zastępcze miejsce pracy urzędnikowi. Przez „pola pracy” Zamawiający definiuje grupy pokoi biurowych, kondygnacje, lub piony. Zakres ich winien wynikać z dokumentacji projektowej i być ustalony z Zamawiającym w „harmonogramie realizacji prac”.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia i prawidłowego oznakowania pól pracy.
Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna – załącznik nr 6 do SWZ.
Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie opisane
w dokumentacji projektowej. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekt budowlano- wykonawczy, przedmiar robót) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego
i jakiekolwiek wymaganie zawarte w jednym z tych dokumentów jest tak samo wiążące, jak gdyby występowało ono we wszystkich dokumentach.
W niniejszym postępowaniu pod pojęciem OBIEKT należy rozumieć całość prac przewidzianych do wykonania w przedmiotowym postępowaniu.
Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - wykonawca obowiązany jest zaoferować produkty które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
W przypadku zastosowania równoważnych zamiennych, materiałów lub urządzeń ich zestawienie wraz z parametrami technicznymi należy dołączyć do oferty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149101,73 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279825,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153750,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK INSTAL - BUD P.H.U. Mirosław Kania
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7871006423
7.3.3) Ulica: ul. Rzemieślnicza 14/1
7.3.4) Miejscowość: Obrzycko
7.3.5) Kod pocztowy: 64-520
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MK INSTAL - BUD P.H.U. MIROSŁAW KANIA
jakie przetargi wygrała firma
MK INSTAL - BUD P.H.U. MIROSŁAW KANIA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI PNIEWY
- "Budowa chłodni wraz z magazynem środków chemicznych - II postępowanie"
- Przebudowa boiska wielofunkcyjnego przy Publicznej Szkole Podstawowej w Kruszewie.
więcej: przetargi PNIEWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych przy Rwańskiej 1/3 m 7, Ks. P. Skargi 4 m 6, Plac Czarnieckiego 3 m 4A w Piotrkowie Trybunalskim
- Budowa, przebudowa i remont strażnicy OSP Bogdaniec
- Przebudowa budynku lecznicy weterynaryjnej i zmiana jego sposobu użytkowania na magazyn epizootyczny dla celów weterynaryjnych- etap II
więcej: Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.