eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pniewy › Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Urzędu Miejskiego w Pniewach przy ul. Dworcowej 37



Ogłoszenie z dnia 2022-07-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Urzędu Miejskiego
w Pniewach przy ul. Dworcowej 37

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PNIEWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258247

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 37

1.5.2.) Miejscowość: Pniewy

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-045

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pniewy.wlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pniewy.wlkp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pniewy_wlkp

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Urzędu Miejskiego
w Pniewach przy ul. Dworcowej 37

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e071f9fe-cc62-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245496

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001156/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Wymianą instalacji centralnego ogrzewania w budynku Urzędu Miejskiego Pniewy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00146387/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BS.271.2.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Remont instalacji centralnego ogrzewania
w budynku Urzędu Miejskiego w Pniewach przy ul. Dworcowej 37

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych określonych zgodnie z dokumentacją – Projekt Wykonawczy remontu instalacji centralnego ogrzewania w budynku Urzędu Miejskiego Pniewy przy ul. Dworcowej 37 oraz ze złożoną ofertą.
2. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 7 dni roboczych od podpisania, a przed rozpoczęciem prac, do przedstawienia harmonogramu realizacji prac- załącznik
nr 2 do umowy.
3. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest wykonywać zgodnie z załączonym kosztorysem ofertowym, opracowanym na podstawie projektu technicznego, następujące prace instalacyjno-budowlane:
a) przygotowawcze, rozbiórkowe i demontażowe (demontaż rurociągu miedzianego i stalowego, oraz grzejników),
b) montaż rurociągów,
c) płukanie grzejników,
d) montaż nowych grzejników,
e) płukanie instalacji centralnego ogrzewania,
f) wykonanie próby szczelności instalacji,
g) wykonanie próby z regulacją instalacji centralnego ogrzewania
(na gorąco).

Należy wycenić wszystkie pozycje kosztorysowe zgodnie z przedmiarem.
Informacja dotycząca prowadzenia robót:
1. Prace demontażowe mogą być prowadzone, po godzinach funkcjonowania urzędu, tj.:
a. w dni powszednie w godzinach 16.00 – 21.00
b. w soboty w godzinach 7.00 – 18.00
2. Demontaż winien odbywać się w sposób niezakłócający normalnej obsługi i bezpieczeństwa klientów oraz pracowników Urzędu Miejskiego Pniewy przy
ul. Dworcowej 37.
3. Zdemontowane grzejniki do ponownego montażu można składować jedynie we wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji. Niedopuszczalne jest składowanie ich w budynku w ciągach komunikacyjnych.
4. Zamawiający wskaże pomieszczenie w garażu – Pniewy, ul. Dr Felickiego 23, gdzie Wykonawca będzie mógł składować materiały do realizacji zadania.
5. Materiał rozbiórkowy należy niezwłocznie usunąć z budynku i przyległego parkingu. Niedopuszczalne jest magazynowanie, pozostawianie materiałów rozbiórkowych i tych do wbudowania w ciągach komunikacyjnych oraz na parkingu przy urzędzie. Z uwagi na funkcjonowanie urzędu podczas prowadzonego remontu mogłoby to grozić wypadkiem pracowników lub klientów urzędu.
6. Prace montażowe zaplanować tak, by maksymalnie umożliwić pracę urzędu – obsługa klientów oraz praca na sprzęcie biurowym i komputerowym.
7. Wykonawca winien tak wydzielić poszczególne „pola pracy”, by Zamawiający mógł je przygotować – tj. opróżnić ze sprzętu wrażliwego na kurz i pył, zabezpieczyć dokumenty, zapewnić zastępcze miejsce pracy urzędnikowi. Przez „pola pracy” Zamawiający definiuje grupy pokoi biurowych, kondygnacje, lub piony. Zakres ich winien wynikać z dokumentacji projektowej i być ustalony z Zamawiającym w „harmonogramie realizacji prac”.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia i prawidłowego oznakowania pól pracy.

Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja techniczna – załącznik nr 6 do SWZ.

Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamówienie opisane
w dokumentacji projektowej. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekt budowlano- wykonawczy, przedmiar robót) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego
i jakiekolwiek wymaganie zawarte w jednym z tych dokumentów jest tak samo wiążące, jak gdyby występowało ono we wszystkich dokumentach.
W niniejszym postępowaniu pod pojęciem OBIEKT należy rozumieć całość prac przewidzianych do wykonania w przedmiotowym postępowaniu.
Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, Zamawiający - w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji postępowania parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt - dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w ww. dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych. Jeżeli Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały - wykonawca obowiązany jest zaoferować produkty które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów.
W przypadku zastosowania równoważnych zamiennych, materiałów lub urządzeń ich zestawienie wraz z parametrami technicznymi należy dołączyć do oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149101,73 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 279825,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153750,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MK INSTAL - BUD P.H.U. Mirosław Kania

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7871006423

7.3.3) Ulica: ul. Rzemieślnicza 14/1

7.3.4) Miejscowość: Obrzycko

7.3.5) Kod pocztowy: 64-520

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153750,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.